#2499 RE: jaké to dneska bylo-mtb

jochen jochen (#2499) » bikerzdenek (#2498):

Přesně to, co bych nechtěl zažít. Stále víc, a teď už zcela jasně preferuju silničku. I když já sice dřív jezdil na bajku, ale většinou po silnicích. Výhledy? Při závodě sleduju akorát tak stopu, jezdce přede mnou, které chci dohonit – nejlépe ty na horizontu, dva kilometry přede mnou:-) – comp a vlastní fyzický stav.

#2498 RE: jaké to dneska bylo-mtb

bikerzdenek bikerzdenek (#2498) » swe (#2496):

Tak já o víkendu Apache Jestřebí hory. Byla to má první závodní stovka /dle pořadatelů 98km, ale většina nás naměřila okolo 104 km/ a nastoupáno 2500m. Pokud na zemi existuje peklo, pak jsem ho právě prožil. Bahno, bahno, bahno, sjezdy, které nešly ani sejít, o výjezdech ani nemluvím /na několika místech ukázal Garmin stoupání 20%/. Na 60km jsem se začal podezřívat ze sadomaso a přemýšlel zda mi to stojí za to. Od 70km mě myšlenky na ukončení provázely asi tak každých půl km. Ale stálo to za to, mám ji stovku jednu záludnou. Teď už si budu jen užívat /i ty výhledy stály za to/.

#2497 RE: jaké to dneska bylo-mtb

jochen jochen (#2497) » swe (#2496):

I tak dobrý, ne, já někdy obsadím místo do 30, až tam bude max 60 lidí:-) Každopádně se těším do Brandejsa – silová jízda po rovině mi, řekl bych, jde. Jestli nezajedu kýžený průměr, budu vážně přemýšlet, jestli má smysl investovat tolik času i peněz do kola. Dolů z kopce na bahně – fujtajbl! Ono stačí z kopce – všichni, kterým jinak ujíždím, mě zase doženou a předeženou.

#2496 RE: jaké to dneska bylo-mtb

swe swe (#2496) » Doom (#2494):

Sazavsky Blizak, kratka trat, naprosto nepripravenej, nevyspalej, hruza.. do kopce jakztakz, po rovine jsem sotva visel a dolu mi na bahne zase vsichni ujeli, proste to neumim.. 21.flek za 2:03. Dlouhou bych dneska asi nedal, v pul druhy zacalo prset, cili respekt vsem co ji dneska jeli.

#2495 RE: jaké to dneska bylo-mtb

favorit. favorit. (#2495) » Doom (#2494):

17.7km – 16.7km/h – XC v Teplicich. A poprvy jsem nedostla od Franty Zilaka rundu! Eeeeeeej!

#2494 RE: jaké to dneska bylo-mtb

Doom Doom (#2494) » MáraM (#2493):

52 km, 700m up, AV 15 pohodovka po Kopečku, trocha bloudění, ale jinak paráda.

#2493 RE: jaké to dneska bylo-mtb

MáraM MáraM (#2493) » Doom (#2492):

Tak dneska 27km a up 780m. Celkem zajímavé když si člověk projede některé trasy kde to zná v opačném směru, z pěkných sjezdů se stanou dost neúprosné kopce kde se protočí nejlehčí převody.

#2492 RE: jaké to dneska bylo-mtb

Doom Doom (#2492) » Tyboo (#2491):

54 km, up 580m, AV 17 luxusní pojezd na Kosíři. akorát děsný vedro a dusno, v jednom kopci v polích jsem musel slézt a tlačit, páč jsem to neudýchal

#2491 RE: jaké to dneska bylo-mtb

Tyboo Tyboo (#2491) » vince.lombardi (#2490):

37,5km kopřivnice-Velký Javorík-kopřivnice.. up asi 700m… ty bláááho.. max rychlost 61km/h… po cestě mě předjely 2 silničky. jeli vedle sebe a vykecávali. já sem chytl jejich tempo a asi 500m sem jim stačil. valili 50km/h blázni

#2490 RE: jaké to dneska bylo-mtb

vince.lombardi vince.lombardi (#2490) » vena@kolista (#2489):

na silnici, 36 km; 21,5 km/h; cca 12 km do pořádnejch kopců jinak včera to bylo taky na silnici 67 km; 23 km/h; asi 600 m up(pouze odhad); většinou proti větru

#2489 RE: jaké to dneska bylo-mtb

vena@kolista vena@kolista (#2489) » Zelus (#2488):

Ja včera po silnici 56 avs 23.bylo pěkně frišno

#2488 RE: jaké to dneska bylo-mtb

Zelus Zelus (#2488) » singlespeed (#2487):

Tak dneska 72km v místním lese, avs 18,2 na to kolik bylo kopců jsem maximálně spokojen a unaven :-)

#2487 RE: jaké to dneska bylo-mtb

singlespeed singlespeed (#2487) » Doom (#2486):

Dnes odpoledne Hostýnské vrchy 78 km, 1770 m převýšení s cyklistickým polobohem K.H. (včera čtvrtý na silničních Sudetech).

#2486 RE: jaké to dneska bylo-mtb

Doom Doom (#2486) » turban (#2485):

68 km, AV 15, 920 m up – krásnej „okruh“ po Konicku, v podstatě pořád po červené TZ z Prostějova kolem říčky Hloučely přes VVP až do Seče, dál pokračování po červené až do Pěnčína, kousek silnice do Čech pod Kosířem, výjezd na Kosíř a hurá domů :-) obrázky na http://cid-34b76be696b4e2c1.skydrive.live.com/…s%20Hejdikem a pokec možná zítra na blogu, uvidíme jestli něco zformuluju

#2485 RE: jaké to dneska bylo-mtb

turban turban (#2485) » Šmudla (#2484):

Tak tento vikend poprve jako cykloturista. V patek jsme nabalili s kamosem veci na kola rodicu az vazili pres 30 kg a vyjeli si z Prahy smerem na Beroun, vyzkouset jake to je byt blaznem s obrovskyma brasnama. Cela cesta byla jakysi test na prazdniny, kdy chceme jet na tyden do Krusnych hor. Hned v patek jsme promokli na kost a vecer jsme nemohli poradne postavit stan protoze dost foukalo a prselo a nesli nam zatlouct koliky. V sobotu jsme meli velmi kopcovitou trasu takze jsme byli na kole celkem dlouho (kazdy kopec jsme meli prumernou rychlost pod 10km/h) Vysledky jsou asi takove: celkem 210km ( pa-42,so-92, ne-77) za 13 hod. Poprve jsem si vyzkousel jake to je byt lovcem normalnich cyklistu bez brasen a je to uzasne ( v nedeli jsme potkali nejake lemry na silnickach, ktere jeli do kopce stejne jako mi :-D).

#2484 RE: jaké to dneska bylo-mtb

Šmudla Šmudla (#2484) » firefighter32 (#2483):

Aimtec open race, Plzeň, 45km (ve skutečnosti 49:-))- 2:18 hod, avs 21, up 804, pěkná trasa, špatně značený a zajištěný závod na silnicích, v cíly žádné zázemí :-( Na dva defekty, jeden souboj s vosou (vyhrál jsem :-)) a incident kdy mě týpek poslal do lesa jsem spokojený, mohlo to být o cca 15 –20 minut lepší, ale i o tom je bajk :-))

#2483 RE: jaké to dneska bylo-mtb

firefighter32 firefighter32 (#2483) » Cartmen (#2482):

Já dnes jen 40 km, ale měl jsem dva zážitky. Ve Vrbici jsem se chvilku díval na filmaře, jak natáčejí film Bobule 2, byla tam i šikovná Tereza Voříšková, pak jsem zase potkal nějakého bikera od Brna na Spešlu S works, tak jsme hodili na chvilku řeč, protože se po očku dívám po epicu, tak mne zajímalo, jak se to kolo chová. Prostě super vyjížďka.

#2482 RE: jaké to dneska bylo-mtb

Cartmen Cartmen (#2482) » Šmudla (#2481):

Vcera-neplanovaný odpolední výjezd na biku-big okruh- Zlín-Půchov-Považská Bystrica-Bytča-Makov-V.Karlovice-Zlín,207km za 7h:34m-avs 27.3-nastoupané 1874m…krásné výhledy a mnoho labutí v nádrži…a spálený jak sa má:)

#2481 RE: jaké to dneska bylo-mtb

Šmudla Šmudla (#2481) » VitekPT (#2480):

Dneska pojezd se ženou 36km, tempo na pohodu avs 15. Koukli jsme na dva úseky co se změnily na zítřejší Aimtec open race v Plzni, dali dvě pivní zastávky a žena bouchla zadní kolo asi 2 km od baráku (její první defekt za třetí rok ježdění na bajkovi a ještě k tomu na asfaltu :-)), jako chrabrý manžel jsem se jal výměny (před týdnem jsem ji přesvědčil ať vozí v kapsičce náhradní duši), sundám její pumpičku a…ejhle, pouze autoventilek (pozůstatek jejího prvního kola…), druhá varianta – moje pumpička, ale ta je na CO a neměl bych bombičky na zítřejší závody (samosebou mám jenom dvě, že…:-/) takže varianta tři – já domů na kole a autem zpátky pro paní. Trochu mě překvalilo, že jak tam tak žena seděla vedle kola „na zádech“, sundaný zadní kolo a na rameni pověšenou prázdnou duši tak prý ani nikdo z kolemjedoucích cyklistů nezastavil a nezeptal se jestli něco nepotřebuje, to je mi trochu proti srsti, ale holt jsme takový… :-(

#2480 RE: jaké to dneska bylo-mtb

VitekPT VitekPT (#2480) » vena@kolista (#2479):

Dneska to stálo vážně za h***o. Fungl nový kevlarový plášť na 1000,– je prodřený. A ještě jsem zmokl.

#2479 RE: jaké to dneska bylo-mtb

vena@kolista vena@kolista (#2479) » Doom (#2478):
jaké to dneska bylo-mtb

Ja na tom byl o poznání líp držel sem se asfaltu a je z toho 36km,avs24,ko­pec536,puls139. Nepsal sem o minulý sobotě to sem vezl mladou na brigošku do práglu na sensation white.No a já sem si vzal bajka a bylo to supr zablbnout si na kostkách a kolejích.samo že sem byl i juknout na z.schody no zkrátka pěkných vytřesených 30km.

#2478 RE: jaké to dneska bylo-mtb

Doom Doom (#2478) » Doom (#2477):

není radno vyjíždět chvíli po dešti do terénu sice jenom 10 km, ale za to pěkná tlama. jílovitej výjezd, zadní kolo ustřelilo a já to už nevychytal :-)

#2477 RE: jaké to dneska bylo-mtb

Doom Doom (#2477) » MáraM (#2476):

40 km, AV 17, 410m up – pojezd po Kosíři. podrobnosti na http://doom-cz.spaces.live.com/blog/cns!34B76BE696B4­E2C1!5398.entry a fotky tamtéž :-) moc krásnej večer

#2476 RE: jaké to dneska bylo-mtb

MáraM MáraM (#2476) » MáraM (#2475):

Chtěl sem napsat „vydařené“… Chtěloby to RS s možností editu.

#2475 RE: jaké to dneska bylo-mtb

MáraM MáraM (#2475) » vince.lombardi (#2474):

Tak dneska jen tak z nudy a trochu z povinnosti protáhnout nohy hezky už za šera, 9,4km a 240 nastoupaných metrů. No a cestou sem se nechal zlákat na jednu plzeň. Mimochodem 11G Excelent je fakt vydřené pivečko, jen škoda že ho nemají všude, ty tři kousky nejsou problém :) A náhodou večer za tmy po nějakých 5 to na kole jede samo.

zrušit odpověď | zadáno: před 11 lety

Přispívat mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlaste se nebo registrujte, stačí vyplnit pouze dva povinné údaje!
« předchozí [1] [51] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [150] [199] další »

1.7.2014: Aktuálně pracujeme na nové verzi diskuse, rozšíření webu a dalších vylepšeních. Nejdříve na konci léta se můžete těšit na novinky. S dotazy se prosím obracejte na e-mail: info@cyklodiskuze.cz

Copyright © 2006–2014 info@cyklodiskuze.cz, all right reserved.