#1235 RE: jaké to dneska bylo-mtb

lubica lubica (#1235) » bikerzdenek (#1234):

Za posledních 10 dní najeto 416.56 a nastoupáno 3775 m začal jsem jezdit i na silničce ale nějak mě to nejde

#1234 RE: jaké to dneska bylo-mtb

bikerzdenek bikerzdenek (#1234) » miťo (#1233):

Kde je to místo z těch fotek? Moc zajímavý, skoro bych nečekal, že je to v Česku /ale předpokládám, že je to z té dnešní trasy/.
Já dnes po včerejšku zvolil raději pohodovější trasu, tak 40% lehčí terén, 60% místní komunikace „páté“ třídy /pro samé záplaty taky skoro terén/ a hlavně z kopce do kopce s několika velice výživnými stoupáními, jak to ale u nás už zvykem. Ať vyjedu z baráku na kteroukoliv stranu kromě na Hradec, tak musím alespoň 150m výškových na třech až pěti kilometrech dát a pak už je to jako na houpačce, takže to dalo zase něco přes 700m, 45km a AVG 17,5. Nic moc, ale měl jsem toho stejně nějak plný brejle, docela dost mě bolela noha v zadním kolením ohybu a kupodivu i v těchto teplotách prostydly prsty u nohou.

#1233 RE: jaké to dneska bylo-mtb

miťo miťo (#1233) » expen (#1229):
jaké to dneska bylo-mtb

2Roud: Neděliště, Boháňka, Lázně Bělohrad, Pecka, Bílá Třemešná, Velký Vřešťov, Máslojedy. No, dnes jsem jel na druhou stranu: Přelouč, Podhradí u Seče, Heřmaňák, Pce, Dříteč, vstával jsem zase v půl šestý a jak jsem dorazil, maje v nohách 114km tak byl čas si jen vyměnit lahve a vzít zimáka s přívěsem a jel jsem se ženou a Davídkem v tom přívěsu dalších 47km přez Týniště. Celkem dnes 7 hodin, uf, objemíček!

#1232 RE: jaké to dneska bylo-mtb

bikerzdenek bikerzdenek (#1232) » Doom (#1230):

No „obřík“ dnes na své druhé vyjížďce dostal taky slušnou čočku, viz. http://www.bike-forum.cz/…se_biky.html?…. Původně jsem čekal, že najedu dnes víc, ale vybral jsem ten nejhorší terén, co jsem moh. Hodil jsem tři huby /klasická pokládačka na bok na kluzkém povrchu/. Vůbec jsem nečekal, že bude v lese ještě všude tolik mokro a blátivo, takže se to pěkně střídalo, bahno – sprcha ......Nakonec to dalo celkem pomalých 42 km, AVG někde okolo 15,5, nastoupáno asi 750m /Sigma tradičně ukázala více, ale už to raději rovnou přepočítávám/. Ale maximálka ze Zvičiny 73,11 /na asfaltu místních záplatovaných třetitřídních komunikací/

#1231 RE: jaké to dneska bylo-mtb

***ice*** ***ice*** (#1231) » Stancek (#1223):

dneska luxus freeride na QS trailu, takze parada, 4novy skoky

#1230 RE: jaké to dneska bylo-mtb

Doom Doom (#1230) » Zbyněk (#1225):

vrátil jsem se po modré zpět na hrubku a potom jsem opět po modré pokračoval nahoru bahna bylo fakt dost – http://bike-forum.cz/…ostatni.html?…

#1229 RE: jaké to dneska bylo-mtb

expen expen (#1229) » miťo (#1227):

to sis dal pěkně do těla!prosím tě popiš mi tak zhruba trasu jakou jsi jel?něco pro inspiraci:o)

#1228 RE: jaké to dneska bylo-mtb

JzB JzB (#1228) » Doom (#1224):

Dnes úžasné počasí, udělal jsem si pěkný výlet na Macochu. Hodilo to něco přes 70 km a nastoupáno přes 1000m, jsem zvědav jestli budu zítra aspoň chodit :o)

#1227 RE: jaké to dneska bylo-mtb

miťo miťo (#1227) » Cibulka (#1226):

Ráno jsem vstal v půl šestý a za hodinu už šlapal na kole směr Podkrkonoší na zapadlých děravých asfaltkách. Dalo mi to na 104km a hned po dojetí oběd a znovu na kolo, tentokrát na zimáku s přívěsem, kde si přez poledne hodil dvouletý Davídek šlofíka. Takže 130km, ale po připočítání zátěže vozíku to bychází asi na 140km. Dobrej objemíček. Při návratu jsem potkal Rouda :oD

#1226 RE: jaké to dneska bylo-mtb

Cibulka Cibulka (#1226) » Zbyněk (#1225):

včera po škole a po tydenním abstaku jsem si vyjel 46 km. pěkna jizda i přes bolest kolene, které jsem si narazil na treninku tkd:)

#1225 RE: jaké to dneska bylo-mtb

Zbyněk Zbyněk (#1225) » Doom (#1224):

Jak jsi jel ze Smilova na Pohořany?

#1224 RE: jaké to dneska bylo-mtb

Doom Doom (#1224) » Stancek (#1223):

božských 40 km terénem (hrubá voda, smilov, pohořany a pod. +20km po silnici) – sice jsem si hrábl jako hovado, protože jsem neomylně vybral největší krpály v okolí, ale projel jsem se nádherně AV 15 k/h, nastoupáno skoro 900 metrů.

#1223 RE: jaké to dneska bylo-mtb

Stancek Stancek (#1223) » miťo (#1222):

Vcera to bylo perfektni, podvecerni vyjizdka, objevil jsem paradni singly kousek od baraku, potkal jsem bohyni :-) a odzkousel jsem novej pohon, veliky nadseni z toho jak krasne mi ted celej bajk funguje, krasne jsem si zablbnul v lese a nehodil jsem drzku :-) … Takovych dni by melo byt vic

#1222 RE: jaké to dneska bylo-mtb

miťo miťo (#1222) » šenki (#1221):
jaké to dneska bylo-mtb

Dnes jsem vzal ven rodinu, počasí přálo, i malej v přívesu si to užil, protože to celý pěkně prospal :oD

#1221 RE: jaké to dneska bylo-mtb

šenki šenki (#1221) » hruška (#1220):

Neska bylo bombasticke počasí na vyjetí do přírody,tož sem neodolal a zdrhnul sem ve 12 z práce a už sem seděl na bajku. Při 25 km defekt zadního kola ,lepení doma mobil vibitý ,nikde nikdo .Krááásna procházka(kufry na botách v hajzlu) Ale zítra tomu dám zabrat. čeeeest

#1220 RE: jaké to dneska bylo-mtb

hruška hruška (#1220) » protools (#1219):

Těším se na víkend jako malý miminko:), snad aspoň sto km dám, je to můj poslední víkend před kudlou kolene(už třetí),tak snad počasí bude přát, protož pak dlouhooooo nebude nic bééééé béééééé bééééé

#1219 RE: jaké to dneska bylo-mtb

protools protools (#1219) » Profesor (#1218):

Já nakonec rovných padesát a jako kulturní vložka defekt po tom co jsme se rozdělili. Holt se s bikem nemá jezdit po silnici. Díky Špachymu, že na mě počkal, než si vyměním duši :-)) Jinak spokojenost, jak píše Prtfesor.

#1218 RE: jaké to dneska bylo-mtb

Profesor Profesor (#1218) » Doom (#1217):

Včera proběhla s kamarády popracovní vyjížďka okresem Plzeň-jih aneb z Radyně na Vysokou, najeli jsme různě od 30 do 50 km. Bylo to fajn, počasí přálo.

#1217 RE: jaké to dneska bylo-mtb

Doom Doom (#1217) » JzB (#1216):

podvečerní vyjížďka s kamarádem, původně jenom aby se nohy trochu protočily, ale samozřejmě jsme se začali štychovat v tom největším bahně, tak jsme se maličko zaprasili jinak čajík, foceníčko, pohodička. více na blogu – http://doom-cz.spaces.live.com/blog/cns!34B76BE696B4­E2C1!686.entry

#1216 RE: jaké to dneska bylo-mtb

JzB JzB (#1216) » firefighter32 (#1215):

Dneska kosa nekosa vyrazil jsem na chvilku do terénu. Udělato to necelých 30 km, naprostá spokojenost, spousta endorfinů i když mi HAC ukazoval teplotu 1 stupeň nad :)

#1215 RE: jaké to dneska bylo-mtb

firefighter32 firefighter32 (#1215) » bikerzdenek (#1214):

Tak já dnes jen 20 km, zato bylo veselo. Prva jsem se stavil u kamaráda nahlédnout na vytuněného epicona osazeného na kole od Garyho Fishera. Zjistil jsem, že ty mýty předcházející tuhle vidli jsou celkem reálné. Už aspoň vím, na co budu tenhle rok šetřit :-). Pak jsem po cestě uviděl hořící stoh, tak jsem zavolal kolegy. Ti to uhasili, ale musel jsem ještě počkat na vyšetřováka, tak jsem vychladl a pořádně promrzl, takže jsem se tak tak doklepal domů a teď se zahřívám po horké sprše slivovicí :-). Byl to dnes takový veselý výlet :-).

#1214 RE: jaké to dneska bylo-mtb

bikerzdenek bikerzdenek (#1214) » jujo (#1213):

To jsme ve stejné stáji. Já taky GIANT Trance 1 :-)

#1213 RE: jaké to dneska bylo-mtb

jujo jujo (#1213) » bikerzdenek (#1212):

…jjjjj, svatá pravda, ja som tohto roku prešiel tiež na fulla /Giant Trance 1/ a prvé čo mi po vychádzke napadlo bolo, že ja blbec som sa „trmácal“ a „vytriasal“ sedem rokov na HT…myslím, že až teraz s novým fullom, som naozaj pochopil o čom má byť mount biking a „užívanie“ si „výletu“ na MTB.....

#1212 RE: jaké to dneska bylo-mtb

bikerzdenek bikerzdenek (#1212) » ***ice*** (#1211):

Každý si asi dovede představit pocit, je-li nové kolo v garáži, počasí, že by ani psa nevyhnal a k tomu ještě berou záda. S pocity nenažraného rotvajlera jsem dnes ráno vyhlížel, jestli se Petr s peklem nějak nedohodnou, ale moc nadějně to nevypadalo. Žena už ze mě byla nervní a tak vyhlížela se mnou a ejhle asi ve tři odpoledne se najednou udělalo modro a puchejř začal svítit jak blázen. Žena jen suše procedila mezi zuby, prosímtě už vypadni. Počkal jsem, až to trochu ve větru oschne, zvolil trasu zatím ne terénní, ale na podkrkonošských silničkách druhé a třetí třídy to stejně vypadá obdobně a vyrazil. Okolní mraky nad Zvičinou a Krkonošemi sice nevěštily nic dobrého, zřejmě nahoře hráli mariáš, takže jsem se snažil vyhledávat nějaké horší cesty a silničky v okolí, abych se mohl včas vrátit. Vítr foukal takový, v jakém jsem ještě nikdy nejel. Mraky lítaly, že spíš nahoře hráli karambol, ale nakonec z toho bylo nádherných 37 km. Prvních asi 23 km v různých směrech větru AVG okolo 22, zpět už v silném protivětru to dalo dohromady 18,5. V jednu chvíli mě málem poryv sudal nejenom z kola, ale i se silnice a v silném protivětru jsem chvílemi přemáhal 4 km/h a když jsem přestal šlapat, tak to chtělo couvat. Nastoupáno 436m, ale Sigma si měřila v poryvech větru výšky jak chtěla, takže reálných je tak 300. První dojmy: nejdříve ty subjektivně negativní, pláště Kenda Nevegal adhesně skvělé, ale opravdu určené do horšího terénu /odpovídají však charakteru kola/, jejich valivý odpor na tvrdším podkladu je znát. Také jsem měl zadní mírně podhuštěný /prostě jsem to nezkontroloval – moje chyba/. Dále dobře tvarované, ale poměrně velmi tvrdé sedlo mi jasně ukázalo, že můj po zimě zlenivělý zadek jsou dva pytlíky s rozvařenou kaší. Ale pak už jenom samá pozitiva. Nerovnosti, kde jsem na silničce nebo HT vysedával ze sedla nebo bzdil skoro na nulu, řešil Trancík příjemným zhoupnutím, jak mimino v kolébce, jako by chtěl říci, „he- to sis vybral dobře, že“. Ze sedla jsem občas i tam, kde jsem jindy musel, vysedl jen proto, abych ulevil od sedla otlačenému zadku. Silnější, ale ne nepříjemné pohupování bylo skutečně znát pouze při vysednutí /to ale myslím, může časem vylepšit nastavení tlumičů/. Prostě radost z jízdy, jakou jsem dlouho nezažil. Kdybych tutéž trasu jel dnes na silničce nebo na HT, věřím, že AVG by byla o dva km nižší, vrátil bych se otrávený a otřískaný od neustálých hrbolů a výmolů. I velikost jsem myslím zvolil velmi dobře, posunu jen mírně sedlo dozadu, ale jinak posez velmi fajn. Skončím slovy klasika našeho humoru M. Šimka – Ať si kdo chce, co chce říká, ať si mamka slzy utírá, k dokonalému mladému muži /44 let -podotýkám/, patří cigaretka /v tomto případě full/, jako k velbloudovi hrby. Vůbec nechápu, jak jsem bez ní těch 13 lel /bez něho těch 44 let/ mohl žít.......Král je mrtev, ať žije král. Svého HT jsem definitivně pasoval na bahňáka a nevím, jestli budu chtít se na něm ještě někdy svézt.

#1211 RE: jaké to dneska bylo-mtb

***ice*** ***ice*** (#1211) » hruška (#1210):

no ja byl včera,trochu obcas foukalo,ale jen tak na pohodu, sem tam vetev do cesty,ale aspon zpestrilo rozbahnenej trail

odpovědět | zadáno: před 11 lety

« předchozí [1] [51] [100] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [199] další »

1.7.2014: Aktuálně pracujeme na nové verzi diskuse, rozšíření webu a dalších vylepšeních. Nejdříve na konci léta se můžete těšit na novinky. S dotazy se prosím obracejte na e-mail: info@cyklodiskuze.cz

Copyright © 2006–2014 info@cyklodiskuze.cz, all right reserved.