#1220 RE: jaké to dneska bylo-mtb

hruška hruška (#1220) » protools (#1219):

Těším se na víkend jako malý miminko:), snad aspoň sto km dám, je to můj poslední víkend před kudlou kolene(už třetí),tak snad počasí bude přát, protož pak dlouhooooo nebude nic bééééé béééééé bééééé

#1219 RE: jaké to dneska bylo-mtb

protools protools (#1219) » Profesor (#1218):

Já nakonec rovných padesát a jako kulturní vložka defekt po tom co jsme se rozdělili. Holt se s bikem nemá jezdit po silnici. Díky Špachymu, že na mě počkal, než si vyměním duši :-)) Jinak spokojenost, jak píše Prtfesor.

#1218 RE: jaké to dneska bylo-mtb

Profesor Profesor (#1218) » Doom (#1217):

Včera proběhla s kamarády popracovní vyjížďka okresem Plzeň-jih aneb z Radyně na Vysokou, najeli jsme různě od 30 do 50 km. Bylo to fajn, počasí přálo.

#1217 RE: jaké to dneska bylo-mtb

Doom Doom (#1217) » JzB (#1216):

podvečerní vyjížďka s kamarádem, původně jenom aby se nohy trochu protočily, ale samozřejmě jsme se začali štychovat v tom největším bahně, tak jsme se maličko zaprasili jinak čajík, foceníčko, pohodička. více na blogu – http://doom-cz.spaces.live.com/blog/cns!34B76BE696B4­E2C1!686.entry

#1216 RE: jaké to dneska bylo-mtb

JzB JzB (#1216) » firefighter32 (#1215):

Dneska kosa nekosa vyrazil jsem na chvilku do terénu. Udělato to necelých 30 km, naprostá spokojenost, spousta endorfinů i když mi HAC ukazoval teplotu 1 stupeň nad :)

#1215 RE: jaké to dneska bylo-mtb

firefighter32 firefighter32 (#1215) » bikerzdenek (#1214):

Tak já dnes jen 20 km, zato bylo veselo. Prva jsem se stavil u kamaráda nahlédnout na vytuněného epicona osazeného na kole od Garyho Fishera. Zjistil jsem, že ty mýty předcházející tuhle vidli jsou celkem reálné. Už aspoň vím, na co budu tenhle rok šetřit :-). Pak jsem po cestě uviděl hořící stoh, tak jsem zavolal kolegy. Ti to uhasili, ale musel jsem ještě počkat na vyšetřováka, tak jsem vychladl a pořádně promrzl, takže jsem se tak tak doklepal domů a teď se zahřívám po horké sprše slivovicí :-). Byl to dnes takový veselý výlet :-).

#1214 RE: jaké to dneska bylo-mtb

bikerzdenek bikerzdenek (#1214) » jujo (#1213):

To jsme ve stejné stáji. Já taky GIANT Trance 1 :-)

#1213 RE: jaké to dneska bylo-mtb

jujo jujo (#1213) » bikerzdenek (#1212):

…jjjjj, svatá pravda, ja som tohto roku prešiel tiež na fulla /Giant Trance 1/ a prvé čo mi po vychádzke napadlo bolo, že ja blbec som sa „trmácal“ a „vytriasal“ sedem rokov na HT…myslím, že až teraz s novým fullom, som naozaj pochopil o čom má byť mount biking a „užívanie“ si „výletu“ na MTB.....

#1212 RE: jaké to dneska bylo-mtb

bikerzdenek bikerzdenek (#1212) » ***ice*** (#1211):

Každý si asi dovede představit pocit, je-li nové kolo v garáži, počasí, že by ani psa nevyhnal a k tomu ještě berou záda. S pocity nenažraného rotvajlera jsem dnes ráno vyhlížel, jestli se Petr s peklem nějak nedohodnou, ale moc nadějně to nevypadalo. Žena už ze mě byla nervní a tak vyhlížela se mnou a ejhle asi ve tři odpoledne se najednou udělalo modro a puchejř začal svítit jak blázen. Žena jen suše procedila mezi zuby, prosímtě už vypadni. Počkal jsem, až to trochu ve větru oschne, zvolil trasu zatím ne terénní, ale na podkrkonošských silničkách druhé a třetí třídy to stejně vypadá obdobně a vyrazil. Okolní mraky nad Zvičinou a Krkonošemi sice nevěštily nic dobrého, zřejmě nahoře hráli mariáš, takže jsem se snažil vyhledávat nějaké horší cesty a silničky v okolí, abych se mohl včas vrátit. Vítr foukal takový, v jakém jsem ještě nikdy nejel. Mraky lítaly, že spíš nahoře hráli karambol, ale nakonec z toho bylo nádherných 37 km. Prvních asi 23 km v různých směrech větru AVG okolo 22, zpět už v silném protivětru to dalo dohromady 18,5. V jednu chvíli mě málem poryv sudal nejenom z kola, ale i se silnice a v silném protivětru jsem chvílemi přemáhal 4 km/h a když jsem přestal šlapat, tak to chtělo couvat. Nastoupáno 436m, ale Sigma si měřila v poryvech větru výšky jak chtěla, takže reálných je tak 300. První dojmy: nejdříve ty subjektivně negativní, pláště Kenda Nevegal adhesně skvělé, ale opravdu určené do horšího terénu /odpovídají však charakteru kola/, jejich valivý odpor na tvrdším podkladu je znát. Také jsem měl zadní mírně podhuštěný /prostě jsem to nezkontroloval – moje chyba/. Dále dobře tvarované, ale poměrně velmi tvrdé sedlo mi jasně ukázalo, že můj po zimě zlenivělý zadek jsou dva pytlíky s rozvařenou kaší. Ale pak už jenom samá pozitiva. Nerovnosti, kde jsem na silničce nebo HT vysedával ze sedla nebo bzdil skoro na nulu, řešil Trancík příjemným zhoupnutím, jak mimino v kolébce, jako by chtěl říci, „he- to sis vybral dobře, že“. Ze sedla jsem občas i tam, kde jsem jindy musel, vysedl jen proto, abych ulevil od sedla otlačenému zadku. Silnější, ale ne nepříjemné pohupování bylo skutečně znát pouze při vysednutí /to ale myslím, může časem vylepšit nastavení tlumičů/. Prostě radost z jízdy, jakou jsem dlouho nezažil. Kdybych tutéž trasu jel dnes na silničce nebo na HT, věřím, že AVG by byla o dva km nižší, vrátil bych se otrávený a otřískaný od neustálých hrbolů a výmolů. I velikost jsem myslím zvolil velmi dobře, posunu jen mírně sedlo dozadu, ale jinak posez velmi fajn. Skončím slovy klasika našeho humoru M. Šimka – Ať si kdo chce, co chce říká, ať si mamka slzy utírá, k dokonalému mladému muži /44 let -podotýkám/, patří cigaretka /v tomto případě full/, jako k velbloudovi hrby. Vůbec nechápu, jak jsem bez ní těch 13 lel /bez něho těch 44 let/ mohl žít.......Král je mrtev, ať žije král. Svého HT jsem definitivně pasoval na bahňáka a nevím, jestli budu chtít se na něm ještě někdy svézt.

#1211 RE: jaké to dneska bylo-mtb

***ice*** ***ice*** (#1211) » hruška (#1210):

no ja byl včera,trochu obcas foukalo,ale jen tak na pohodu, sem tam vetev do cesty,ale aspon zpestrilo rozbahnenej trail

#1210 RE: jaké to dneska bylo-mtb

hruška hruška (#1210) » Cibulka (#1209):

Já dneska lehoučce předoperačně a k vychutnání bouřlivé přírody taky kolem 25km, počasí bylo krásný:))))). Já to prostě žeru:)

#1209 RE: jaké to dneska bylo-mtb

Cibulka Cibulka (#1209) » bikerzdenek (#1208):

ahoj tka dneska jsme i přes nepřiliš pěkneé počasi vyjel dal jsem si lehkych 25 km,ale mužese ot lišit, o nějaky tne metr, u koncesjme si vymazal omylem tachometr, a byla dobře, a poprve na ostro na kole:)

#1208 RE: jaké to dneska bylo-mtb

bikerzdenek bikerzdenek (#1208) » Ladislav (#1207):

šak se na to celý třesu, ale zítřejší předpověď taky nenabízí optimismus a pak to budu zase muset vydržet až do dalšího víkendu. Ve skutečnosti vypadá líp jak na obrázku a obrubníky bere jako žehlička.

#1207 RE: jaké to dneska bylo-mtb

Ladislav Ladislav (#1207) » bikerzdenek (#1206):

No tak to blahopřeju, nafotit a na bikeforum s ním:-) Ať se můžem aspoń kochat. A samozřejmě až se trochu projedeš tak očekáváme recenzi:-)))

#1206 RE: jaké to dneska bylo-mtb

bikerzdenek bikerzdenek (#1206) » Doom (#1205):

No dnes to bylo obzvláště trýznivé. Nejenom, že mě asi dva dny berou pořádně záda, ale taky jsem si dnes konečně přivezl dlouho očekávaného „džajntíka trencíka jedničku 08“. V tomhle psím počasí jsem ho akorát ladil v garáži a ujel asi 500m alespoň po naší ulici, když zrovna chvíly nepadaly kroupy nebo nelilo jak z konve.

#1205 RE: jaké to dneska bylo-mtb

Doom Doom (#1205) » Doom (#1204):

krásně jsem se projel, krásně jsem si hrábl na zatopené louce proti větru, viděl jsem nádhernou duhu, trochu jsem si zabahnil a mírně jsem zmokl. ale neměnil bych! pohoda a hlavně čistá hlava

#1204 RE: jaké to dneska bylo-mtb

Doom Doom (#1204) » Doom (#1202):

35 km, AV 18, krásná podvečerní vyjížďka po Kopečku.

#1203 RE: jaké to dneska bylo-mtb

hruška hruška (#1203) » Doom (#1202):

Já v neděli 55 km : Máchovo jezero-Bezděz -Houska-okolí,lesy,kopce, počasíčko parádní. Hurá hurá hurá:)

#1202 RE: jaké to dneska bylo-mtb

Doom Doom (#1202) » Cibulka (#1201):

odpoledne jsem si skočil k zubaři, potom pro nový představec na bahníka a následně jsem se jel projet. krásnej podvečer, na únor extrémně teplo. nakonec 25 km s průměrem 18 k/h, schválně jsem se motal po nezpevněných cestách a loukách, abych pořádně otestoval Toru. tahle zima mě baví

#1201 RE: jaké to dneska bylo-mtb

Cibulka Cibulka (#1201) » bikerzdenek (#1200):

dneska pokračoval další prázdninový trenek. v krátkosti 60km pořadně jsem si pobloudil po okolí F-M, vyzkoušel jsem nové pláště Longus 1.75 a spokojenost.

#1200 RE: jaké to dneska bylo-mtb

bikerzdenek bikerzdenek (#1200) » Cibulka (#1199):

Trochu se stydím, já lítal o víkendu jen na silničce, a taky jsem za to byl po zásluze na našich sqělých místních komunikacích ztrestán. Stále se zatím učím s nášlapy /na silničce bez problémů, zvykám si rychle, je to fak super. V sobotu až na strašný vítr paráda, 74 km a skoro 900m nastoupáno. V neděli jsem chtěl zkusit kondici na naší kultovní Mt. Zvitchina /671 mnm/ a tušil jsem, že to na silničku nebude. Pivko nahoře bylo jako křen, ale chtěl jsem dolů zkusit maximálku, to jsem po několika metrech přes záplaty na asfaltu zavrhl, nicméně přeci jenom jsem již nestačil dobrzdit před shlukem několika navršených flastrů a defekt byl na světě. Sice bez zdravotních následků, ale běda tomu, kdo nevozí náhradní duši /většinou ji vozím, ale todle jsem podcenil/, takže jsem domů jel zpátky potupně autem. Přesto víkend považuji za zdařilý.

#1199 RE: jaké to dneska bylo-mtb

Cibulka Cibulka (#1199) » majkl (#1198):

dneska krasný výlet kolem vodní přehrady Šance v Beskydech 75 km za 4,5 hodi. až na pár mist kde byl ještě snih, pěkná projižťka:)

#1198 RE: jaké to dneska bylo-mtb

majkl majkl (#1198) » sokrates (#1197):

Tak včera Špindlerovka – první vyjíždka nad 1000m. Super počasí, krásný zážitek.

#1197 RE: jaké to dneska bylo-mtb

sokrates sokrates (#1197) » miťo (#1196):

Hezká pohlednice…:)

#1196 RE: jaké to dneska bylo-mtb

miťo miťo (#1196) » Cibulka (#1195):
jaké to dneska bylo-mtb

Dnes krásnej objemíček na biku po silnici a kousek i lesem, 104km, viz foto. Po dojezdu odhození nowindky, rychle oběd a šup ven s ratolestí ve vozíku za kolem a dalších 29km bylo doma. Celkem 5:45, s vozíkem jsem jel pomalu, hlavně kvůli ženě, jela letos poprvé. Už jí bolí nohy :)

odpovědět | zadáno: před 12 lety

« předchozí [1] [51] [100] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [199] další »

1.7.2014: Aktuálně pracujeme na nové verzi diskuse, rozšíření webu a dalších vylepšeních. Nejdříve na konci léta se můžete těšit na novinky. S dotazy se prosím obracejte na e-mail: info@cyklodiskuze.cz

Copyright © 2006–2014 info@cyklodiskuze.cz, all right reserved.