#107 RE: Rock Shox Tora 302 U-Turn - Poplock

***ice*** ***ice*** (#107) » stifmajster (#106):

jo

odpovědět | zadáno: před 6 lety

#106 RE: Rock Shox Tora 302 U-Turn - Poplock

stifmajster stifmajster (#106) » ***ice*** (#105):

Chtěl sem se zeptat. Asi po 180 ujety km mi na teto vidlici nejde lockout, z pravy nohy unika olej a kdyz si na to kolo stoupnu a trosku zaperuju, takto perujes až skoro na doraz. To je asi důvod k reklamaci co?

odpovědět | zadáno: před 6 lety

#105 RE: Rock Shox Tora 302 U-Turn - Poplock

***ice*** ***ice*** (#105) » bikerxc (#104):

http://shop.bike4u.cz/index.php?…

odpovědět | zadáno: před 6 lety

#104 RE: Rock Shox Tora 302 U-Turn - Poplock

bikerxc bikerxc (#104) » unregistered (#99):

Dá se koupit samostatne uzamykáni rídítek pro Epicona? Mam uzamykani z korunky a chtel bych to predelat na zamykani z riditek…

odpovědět | zadáno: před 6 lety

#103 RE: Rock Shox Tora 302 U-Turn - Poplock

voytaa voytaa (#103) » tuning-test (#84):

\„Dramatický nárůst váhy u TORY 302 proti 318 má na svědomí jenom a pouze tato změna materiálu.\“ Tak nevím, ten váhový rozdíl mezi 302 a 318 je skoro půl kila. Oceli třídy 11 a 12 se samozřejmě liší různými príměsemi, obsahem uhlíku atd..konkrétně tyhle dvě třídy se ale zase tolik neliší a dost často se zaměňují. Dost pochybuju o tom, že jen změny přísad v oceli by mohly snížit váhu vidlice skoro o pětinu. Podle mě musí být jádro pudla někde jinde. Jinak zrovna v tuningu vidlic se moc nevyznám a tak bych se rád zeptal, co konkrétně se dá tak změnit,aby se z \„plečky\“ dala udělat tak úžasná vidlice,jak se tady píše? Tím teď nemyslím zrovna Toru ani Suntour, jen tak všeobecně…

odpovědět | zadáno: před 7 lety

#102 RE: Rock Shox Tora 302 U-Turn - Poplock

unregistered unregistered (#102) » ***ice*** (#101):

Proto je také montujeme na naše kola v cenách od 16000,– Kč.

odpovědět | zadáno: před 7 lety

#101 RE: Rock Shox Tora 302 U-Turn - Poplock

***ice*** ***ice*** (#101) » unregistered (#99):

i neupravenej epicon je dobrej

odpovědět | zadáno: před 7 lety

#100 RE: Rock Shox Tora 302 U-Turn - Poplock

unregistered unregistered (#100) » unregistered (#99):

Oprava : Průměr sloupku 1 1/8\"

odpovědět | zadáno: před 7 lety

#99 RE: Rock Shox Tora 302 U-Turn - Poplock

unregistered unregistered (#99) » Jarklim (#98):

8313 EPICON RLD 140 mm DISC antracit 8314 EPICON RLD 140 mm DISC černá 8315 EPICON RLD 100 mm PIVOTS / DISC černá 8316 EPICON RLD 100 mm PIVOTS / DISC antracit 8317 EPICON RLD 100 mm DISC černá 8318 EPICON LOD 100 mm PIVOTS / DISC černá 8319 EPICON LOD 100 mm PIVOTS / DISC antracit 8320 EPICON LOD 100 mm DISC černá Pozn. : Všechny sloupky – průměr 1,8\" / l = 255 mm
RL = zamykání z řidítek, LOD = zamykání na korunce
Zdvih 140 mm lze upravit na 120 mm, zdvih 100 mm lze upravit na 80 mm (podložením vzduchové patrony)
Cena dílu pro snížení zdvihu – cca 20,– Kč.

odpovědět | zadáno: před 7 lety

#98 RE: Rock Shox Tora 302 U-Turn - Poplock

Jarklim Jarklim (#98) » jochen (#96):

Ale dělá se i na véčka,mám ji na biku od Milana.

odpovědět | zadáno: před 7 lety

#97 RE: Rock Shox Tora 302 U-Turn - Poplock

***ice*** ***ice*** (#97) » jochen (#96):

aha, to nebylo receno

odpovědět | zadáno: před 7 lety

#96 RE: Rock Shox Tora 302 U-Turn - Poplock

jochen jochen (#96) » ***ice*** (#95):

Ta by se mi i líbila vzhledově, mám všechno pouze černé, červené a stříbrné, ale vypadá to, že není určená pro V brzdy.

odpovědět | zadáno: před 7 lety

#95 RE: Rock Shox Tora 302 U-Turn - Poplock

***ice*** ***ice*** (#95) » jochen (#94):

jj, at uz upravenou nebo ne,ale upravena je citlivejsi,lip mazana a celkove lip chodici (konkuruje Foxkam)

odpovědět | zadáno: před 7 lety

#94 RE: Rock Shox Tora 302 U-Turn - Poplock

jochen jochen (#94) » ***ice*** (#93):

Dík, a myslíš tuhle vidlici? : http://www.bike-eshop.cz/…ld-286-ahead

odpovědět | zadáno: před 7 lety

#93 RE: Rock Shox Tora 302 U-Turn - Poplock

***ice*** ***ice*** (#93) » jochen (#92):

XC je cross country, tedy volna jizda prirodou.narocna jizda terenem je spis Enduro a to nejtvrdsi je freeride zamykani z riditek muzes mit za 5200 upravenyho Epicona,ktery je mohem komfortnejsi nez Tora kontakt je tady 2komenty pod (tuning-test) vse ostatni uz jemu na mail staci ji po kazdy jizde utrit vnitrni nohy a stiraky a naolejovat silikonovym olejem

tohle vyzaduje kazda vidlice

odpovědět | zadáno: před 7 lety

#92 RE: Rock Shox Tora 302 U-Turn - Poplock

jochen jochen (#92) » tuning-test (#91):

Vážení, asi nemám sprrávné rrr, takže jsem ateurrr. Může mi někdo vysvětlit, co znamená XC? Hledal jsem na netu, ale nenašel. Je to \"náročná jízda teréném? A teď prosím o radu, Chci si koupit novou vidlici, jezdím sice na Specialized Hardrock Comp 2003, ale jen po tvrdém povrchu, silnice, zpevněné cesty, občas les, ale po celkem sjízdných cestách. Spíš polykám kilometry… Viděl jsem nabídku na Rock Shox Tora 318 Solo Air a MANITOU R7 Comp. Jakou byste mi doporučili. Opravdu nepotřebuji velký zdvih a už vůbec ne jeho měnění během jízdy. Každopádně chci zamykání, a to co nejtvrdší, tzn., aby kolo po zamčení skoro nepružilo. Hodně se mi líbí zamykání z řidítek, ale asi je to pro mě vzhledem k tomu, kde jezdím, snobárna. A taky nerad věnuji čas údržbě, Chci, aby věc fungovala i bez toho, samozřejmě úplný ignorant nejsem:-) Tora j eo půl kila těžší, ale zase má to zamykání ze řidítek…

odpovědět | zadáno: před 7 lety

#91 RE: Rock Shox Tora 302 U-Turn - Poplock

tuning-test tuning-test (#91) » ReBel73 (#89):

A na závěr jsem si přečetl svůj původní příspěvek na který reaguješ a nevidím na smyslu nic nejasného, srovnání tam použitá jsou naprosto jasná a to, co jsi z toho vydedukoval a poslední vyjadřování o kvalitě a o supermarketových vidlicích je pro mě doslova šokem, kam je schopná se takhle na počátku jasná věc ubírat.

odpovědět | zadáno: před 7 lety

#90 RE: Rock Shox Tora 302 U-Turn - Poplock

tuning-test tuning-test (#90) » ReBel73 (#89):

Nebaví mě tohle slovíčkaření a převysvětlování vysvětleného. Pevnostní parametry jsou opravdu podmínkou konstrukce a kdo by se rozhodl zkoumat materiál do takovýchto detailů, měl by mít jistě i znalosti o síle stěny materiálu, průběhu zeslabení a podobně. V takovém zkoumání nevidím jediný smysl a představy, že něco upadne a já si přečtu normy a ihned to odhalím je zcela mimo realitu. Jestli rozebíráme Toru a ne marketové vidlice, je STKM stále tím nejhorším a nejlevnějším materiálem užitým k jejich výrobě. A pokud to není stále ještě jasné napíšu to ještě přesněji Tora 302 je ve své cenové kategorii vyrobena z toho zcela nejhoršího materiálu, protože konkurence v tomhle cenovém rozpětí pracuje již s materiály kvalitnějšími. Nezpochybnitelným faktem je to, že Tora 302 je jednou z nejtěžších vidlic a zcela osdpovídá levnějšímu Duru, tak jsem to tuším i psal. Jestli ani tohle nestačí k pohopení co bylo řečeno, tak nevím. Stejně tak nevím, proč tahat supermarketové vidlice jako relevantní srovnání. Důsledkem je jednoduše vysoká váha a nižší cena, kdo posuzuje vidlice jen podle výrobce, a přinejlepším podle názvu těžko rozezná v čem je hlavní rozdíl mezi Torou 302 a 318. Nebudu takovým lidem vysvětlovat, že to je pouze rozdíl ve funkci, to si přečtou sami ale upozorním je, že to je vše hlavně dáno vahou a materiálem, čehož si většinou nevšimnou. O tomhle hlavně byla má informace. Nehodlám přesvědčovat tebe ani přebíjet tvé expresivní vyjadřování o kvalitě.

odpovědět | zadáno: před 7 lety

#89 RE: Rock Shox Tora 302 U-Turn - Poplock

ReBel73 ReBel73 (#89) » tuning-test (#88):

Bylo napsáno: 302 je z materiálu STKM, to je ta nejhorší ocel použitá na vidlicích – to mi jasně říká, STKM je nekvalita sama – nebrat, možná snad jen jako výztuhu do betonu!!! Ale tak to není, ta \„nejhorší ocel\“ z Tvého pohledu, podle toho, co píšeš, je jen ve vztahu k váze. Pokud nejsem gramážista, tak je pro mě tato informace nepodstatná, protože mi bude jedno, jestli je o 200 gramů těžší než např. 318. Normy mi jsou také vcelku volné, jen jsem chtěl říct, že když chci o něčem psát, že je to to nejhorší, co se používá, tak by to mělo být i fakticky podložené … Na trhu jsou vidlice z daleko nekvalitnějších materiálů, než je ocel STKM … A na základě informace, že STKM je nejhorší ocel, lze snadno podlehnout kouzlu blyštících se \„marketových\“ vidlic z vysokopevnostní čínské oceli a ještě ušetřit … Rozhodoval jsem se mezi Torou 302 a 318, původně jen kvůli použitým systémům tlumení a možností nastavovat či nenastavovat kompresi, ale ta zmínka o nejhorší oceli mě docela nahlodala, jestli o té 302 vůbec přemýšlet … Prostě jsem jen chtěl vědět, proč by měl být použitý materiál nejhorší … vyšší váhu jsem za velké negativum nepovažoval, spíš jsem si pod tím představil nedostatečnou pevnost a vidina ohnuté nebo dokonce zlomené vidlice se mi moc nezamlouvala, a nechtělo se mi ani věřit, že by RS použili nekvalitní materiál … Kvalitu vidím hlavně v pevnosti – v tahu i krutu a pružnosti a v síle použitého materiálu … Výrobci pro stejný materiál mohou používat různá označení a i vidlice ze stejných materiálů a stejné konstrukce mohou mít odlišnou váhu, která pak bude kvalitnější ??? Ta lehčí ??? Pokud však budu vědět, že použitý materiál je shodný, tak bych na tu lehčí určitě nevsadil … Proto je možná dobré vědět, v čem je rozdíl mezi STKM a 4130 … Ještě mě napadá, že by jedna vidlice mohla být z STKM a druhá z oceli 11434, která z nich bude lepší ???

odpovědět | zadáno: před 7 lety

#88 RE: Rock Shox Tora 302 U-Turn - Poplock

tuning-test tuning-test (#88) » ReBel73 (#87):

Tak jestli takhle budeme zkoumat zkratky, tak se zahrabeme v nicneříkajících detailech. Nesnažím se ohromovat lidi odborností, která je jim k ničemu. Proto píšu tak, jak jsem napsal, ocel je méně kvalitní, síla stěny musí být zákonitě větší a tím roste váha. Tohle jsou zákonitosti tak jasné, že nepředpokládám, že by někoho mohlo napadnout, že se jedná o něco jiného a že by to někoho mohlo vést ke zkoumání v rozsahu, který je zde naznačen. To by mě ani neanpadlo. Vysvětlení podávám pro ty, které mohlo citování norem jistě ohromit a přinést jim pocit, že musí znát mnoho norem, než dokáží posoudit co je kvalitní a co méně. Ve skutečnosti je to průzračně jednoduché, ověřitelné a zcela bezproblémové. Materiály, které mi při použití dokáží snížit výrazně váhu jsou kvalitnější a \„kupodivu\“ také dražší. Levnější materiály budou asi ty méně kvalitní, mají jistě horší parametry a je třeba použít více materiálu a jsou tedy v konečném použití i těžší. Tak tohle je zcela jednoduché rozlišení a pro každého, není třeba citovat normy je vhodné si prostě jenom k danému materiálu v katalogu výrobce dosadit jeho označení a dosahované parametry porovnat s jiným, označovaným materiálem. Váhové parametry u stejné konstrukce plus znalost, jak je ta konstrukce dodržena i u obdobného modelu a výsledek se celkem sandno dostaví.

odpovědět | zadáno: před 7 lety

#87 RE: Rock Shox Tora 302 U-Turn - Poplock

ReBel73 ReBel73 (#87) » tuning-test (#84):

Neberu to jako spor … jen jsem se nemohl ztotožnit s tvrzením, že STKM je nejhorší použitá ocel na vidlicích – možná na vidlicích v této cenové kategorii, ale obecně bych to tak neviděl … O tom, že ocel na Toře 302 je těžší než manganová ocel na Toře 318 není pochyb, je to právě tím zušlechtěním \„obyčejné\“ oceli, které umožňuje při použití méně materiálu zachovat požadovanou tuhost a pevnost … Jinak materiálový znalec nejsem, jen mě zajímá, co se skrývá pod nic neříkajícími zkratkami … ;-))

odpovědět | zadáno: před 7 lety

#86 RE: Rock Shox Tora 302 U-Turn - Poplock

tuning-test tuning-test (#86) » Zeppelin (#85):

Termíny jako vrzání a podobně se strašně špatně na dálku řeší. Nejběžnější je tření pružiny o stěnu ale to ti tuším již radili jinde. Dělá to posunutá ochrana na pružině, správná poloha je uprostřed pružiny ale to bez demontáže těžko zkontroluješ. Buď se budeš ptát a zkusíš to řešit sám a nebo musíš přes prodejce, tohle se dotazy nespraví. Dotazy na dálku nepomohou. Únik oleje je něco podobného. Termín vytéká olej si představuju pramínek a jestli to je tak, tak je to špatně. Víc na dálku opravdu nevyřešíš.

odpovědět | zadáno: před 7 lety

#85 RE: Rock Shox Tora 302 U-Turn - Poplock

Zeppelin Zeppelin (#85) » tuning-test (#84):

Ahoj, mám problém s touhle vidlou. Při odrazu ze země mi vrže pravá noha a dole u \„reboundu\“ málo, ale přece, vytéká olej. Nesetkal jste se někdo s tím, popř. nevíte, jestli je to na závadu? Kamarádovi to nic podobného nedělá (má jí taky) a v prodejně, kde jsem kolo s touhle vidlou zakoupil, mi řekli, že je to normální.

odpovědět | zadáno: před 7 lety

#84 RE: Rock Shox Tora 302 U-Turn - Poplock

tuning-test tuning-test (#84) » ReBel73 (#79):

Tak já bych to vzal trochu prakticky. Není opravdu třeba takovýchhle dalekosáhlých rozborů, stačí se podívat na čem jsou matriály takto označené používány a je zcela jasné, že nejnižší patra kvality u vidlic vždy obsadí ocel označená jako STKM, o její specifikaci nepátrám, nebudu si zadávat výrobu. Další moment, na který je při takovém zjednodušeném pátrání vhodné upozornit je třeba váha. Stačí si povšimnout vah jednotlivých, jinak identických vidlic, jak se liší při použití materiálu STKM a potom vyšších označených opravdu jako 4130 u TORY. Dramatický nárůst váhy u TORY 302 proti 318 má na svědomí jenom a pouze tato změna materiálu. A teď k další praktické části. Opravdu je problematické vyznat se v materiálech mnohdy schovávaných za firemními názvy, jejich rozklíčování až po normy ČSN je pracné ale mě skutečně nic nepřináší. Informace, které jsou opravdu důležité a projeví se na samotné vidlici jsou zcela jasné již z prospektu a materiálové zkoumání, které předvede teoretické znalosti dotyčného v tom mnoho nezmění. Oceňuju znalosti zde předvedené ale myslím, že jednoduché praktické prozkoumání, jak se použití daných materiálů projevuje v praxi ukazuje věci přesně z té míry, která je rozhodující. To, co představuje tenhle materiálový rozbor je pohled technika, kterého zajímají materiály samotné a celkový výrobek se kdesi ztrácí a je nedůležitý. Když už bych se pustil do takovéhoto rozboru, musel bych mít pádný důvod a přesvědčení, že byla někde řečena zásadní a nesprávná informace, kupodivu, nic takového neshledávám, závěr se nekoná a kromě odtržení od skutečného stavu věcí je vše převedeno na řeč norem, která nikomu nic neřekne. Položím tedy zcela jednoduchou otázku pro materiálového znalce a to by mohlo prakticky zajímat většinu čtenářů. Jde z materiálu STKM vyrobit vidlice lehčí a pevnější, než z materiálu 4130? Pokud ano musím odvolat to, že jsem napsal, že to je nejnižší z řady materiálů který se u vidlic používá. O nic jiného zřejmě v tomto sporu o vysvětlování nej­de.

odpovědět | zadáno: před 7 lety

#83 RE: Rock Shox Tora 302 U-Turn - Poplock

jst jst (#83) » bohdan (#77):

az si zkusis vidlu s 32mm nohama, tak uvidis diametralni rozdil. kam to namiris, tam to jede. neuhyba ti kolo pri vyjezdu z koleji, mezi sutrama apod. to ti ale, myslim, potvrdi i milan, ten rozdil.

odpovědět | zadáno: před 7 lety

« předchozí [1] [2] [3] [4] [5] další »
Server cyklodiskuze.cz je stále v provizorním módu. Probíhá aktualizace celého systému. Momentálně budou v horizontu jednotek dnů doplňovány všechny funkce z předchozí verze systému.

Copyright © 2006–2014 Tomáš Kubát – info@cyklodiskuze.cz, all right reserved.
Hosting na serveru www.PRISEDNI.cz.