#10 RE: RST Gila AET

bbfr bbfr (#10) » Oggy (#9):

Mám RST aerosu AET a s kompresorem bych si na ni netroufal:) Ta vzduchová patrona je maličká, i tou speciální pumpičkou ji máš za chvíli natlakovanou… Takže leda v pondělí do cykloservisu, možná ti to dofouknou gratis…

odpovědět | zadáno: před 10 lety

#9 RE: RST Gila AET

Oggy Oggy (#9) » favorit. (#8):

je mozne v nouzi nafoukat vidli kompresorem ??? treba takovim tim malym auto na 12V ??? poradte jak ji nafoukat bez pumpicky na vidlice kdyz se chci hned projed ,,, dik

odpovědět | zadáno: před 10 lety

#8 RE: RST Gila AET

favorit. favorit. (#8) » Calypso (#5):

ja ji pri cca 65kilogramech vahy foukal na 145–150 psi

odpovědět | zadáno: před 13 lety

#7 RE: RST Gila AET

Flegmatik Flegmatik (#7) » Calypso (#5):

Nevím kolik vážíš, ale pro představu se to pohybuje tak 100–120 PSI, jestli vážíš 60 kg, tak zkus těch 100–110. Nafoukej trochu víc (tak o 20 PSI), páč při sundavání pumpičky si to trochu odfoukne…

odpovědět | zadáno: před 13 lety

#6 RE: RST Gila AET

***ice*** ***ice*** (#6) » Calypso (#5):

kompresor je absolutne necitlivej, znicil by vidlici ! ten prosor na vzduch je maličkej, proto je potreba pumpicka s manometrem asi nejlepsi je ridit se beznym pravidlem: kdyz sednes na kolo, vidlice by se mela ponořit o 25% svyho zdvihu. je mozny zes predtim mela nejakou ultra nekomfortni a tohle je jen maly krok kupredu, presto te znejistila

odpovědět | zadáno: před 13 lety

#5 RE: RST Gila AET

Calypso Calypso (#5) » ***ice*** (#2):

Myslíš, že kompresor si s tím poradí ?

A na kolik to mám natlačit ?

odpovědět | zadáno: před 13 lety

#4 RE: RST Gila AET

Calypso Calypso (#4) » Flegmatik (#3):

Kluci, moc vám děkuju.Ráno to otestuju :-))

odpovědět | zadáno: před 13 lety

#3 RE: RST Gila AET

Flegmatik Flegmatik (#3) » Calypso (#1):

Jj, jak říká ice, vlevo je kolečko na seřízení tuhosti pružiny (můžeš to zkusit nastavit na tvrdší, jestli ti to bude vyhovovat) a vpravo je jen čepička, to odšroubuješ a je tam automobilový ventilek, tím se dá přifoukat větší tlak v té vzduchové patroně. Myslím, že v téhle vidli ten vzduch jak pruží, tak tlumí, takže něco fouknout tam doporučuju, a vedle tu pružinu mít co nejměkší (tzn. na doraz směr mínus). Na foukání vidlic jsou speciální pumpičky, cena začíná tak od 500,–

odpovědět | zadáno: před 13 lety

#2 RE: RST Gila AET

***ice*** ***ice*** (#2) » Calypso (#1):

± bude předpětí pružiny, ale ma dost mizernej rozsah, tak se nedivim, zes nic necejtila Air, tam bude pod tim asi ventilek na pumpicku, kterou mivaj v servisu, byva tam dost velky tlak, normalni pumpicka na to nestaci

odpovědět | zadáno: před 13 lety

#1 RST Gila AET

Calypso

Ahoj, vím, že můj dotaz je lehce stupidní, ale kdybych věděla jak na to, opravdu bych to sem nepsala a poradila bych si s tím sama.

Dostala jsem od známého kolo, které má pšední vidlici RST Gila AET. Problém je v tom, že se mi zdá nějak moc měkká s porovnáním u mého předchozího kola. Z pohledu jezdce na levé straně na vidlici je otočný kroužek s nápisem \„RST\“ + a – ( plus a mínus se šipkou ), na pravé straně ( opět z pohledu jezdce je otočný kroužek s nápisem \„AIR\“.

Oběma kroužky lze otáčet, ale dle mne je to bez většího efektu a nvíc mám strach, že bych mohla strhnout nějaký závit.

Pomůžete mi někdo ??

Dík

odpovědět | zadáno: před 13 lety


1.7.2014: Aktuálně pracujeme na nové verzi diskuse, rozšíření webu a dalších vylepšeních. Nejdříve na konci léta se můžete těšit na novinky. S dotazy se prosím obracejte na e-mail: info@cyklodiskuze.cz

Copyright © 2006–2014 info@cyklodiskuze.cz, all right reserved.