#129 RE: Váš oblíbený CYKLOOBCHOD

jelen.evropsky jelen.evropsky (#129) » 2109 (#128):

1. pod žádnám na můj starý nick se mi nejde přihlásit – nefunkční heslo, nevím??

BTW většinu věcí s tím kupuju na Chainu s tím spodním shopem nemám nic společného..

odpovědět | zadáno: před 10 lety

#128 RE: Váš oblíbený CYKLOOBCHOD

2109 2109 (#128) » jelen.evropsky (#127):

1. Pán má oči a vidí. 2. Pod kolika pseudonymy se ještě přihlásíš?

odpovědět | zadáno: před 10 lety

#127 RE: Váš oblíbený CYKLOOBCHOD

jelen.evropsky jelen.evropsky (#127) » 2109 (#123):

Pán je nějaký kritický:-D Asi nějaký webdesigner ne?:-D

odpovědět | zadáno: před 10 lety

#126 RE: Váš oblíbený CYKLOOBCHOD

ctenar ctenar (#126) » unregistered (#116):

Při prodeji vystavuješ prodejní doklad, při vráceni dobropis. Daňově je to neutrální.

odpovědět | zadáno: před 10 lety

#125 RE: Váš oblíbený CYKLOOBCHOD

Maki Maki (#125) » RPrepresent (#124):

A ceny o ničem – takže zas jeden, v kterým si nic neobjednám …

odpovědět | zadáno: před 10 lety

#124 RE: Váš oblíbený CYKLOOBCHOD

RPrepresent RPrepresent (#124) » luk02 (#122):

Osobní přístup? Co to? :-)

„BikeSOS – servis, e-shop“

Adresa dílny

pro osobní odběr zboží pouze po předchozí domluvě…

Provozovatel Lukáš Z., zde nick luk02??? :-)

Dostupnost 2–3 dny nebo na dotaz. Super, já objednám – on objedná a nemusí držet žádnou skladovku… Osobní přístup jak víno. :-)

odpovědět | zadáno: před 10 lety

#123 RE: Váš oblíbený CYKLOOBCHOD

2109 2109 (#123) » luk02 (#122):

To si zase někdo pořizuje zdarma reklamu. Když jsem se na ty stránky díval, tak to zboží atd je ubohoučké. Jinak: zkus to dát do nějakého časopisu a zaplať taxu.

odpovědět | zadáno: před 10 lety

#122 RE: Váš oblíbený CYKLOOBCHOD

luk02 luk02 (#122) » majtan.l (#1):

BIKESOS http://eshop.bikesos.cz – hlavně ten osobní přístup tam…

odpovědět | zadáno: před 10 lety

#121 RE: Váš oblíbený CYKLOOBCHOD

kultus kultus (#121) » Karlos1 (#120):

tak ja myslim ze jsme to vsichni pochopili…ja se ale nerozciloval pouze jsem byl prekvapenej protoze jsem to bral dnes jako samozrejmost a dobry pristup k zakaznikovi…ale to je fuk problem byl vyresen tak dik za reakce…

odpovědět | zadáno: před 10 lety

#120 RE: Váš oblíbený CYKLOOBCHOD

Karlos1 Karlos1 (#120) » unregistered (#119):

Ale já se nebavím o reklamaci, ale otom, že zákazník si něco koupí, ale pak se mu to znelíbí. Pak je to čistě věc obchodníka, jestli zboží vymění a nebo nevymění. Pokud je zboží vadné, je to o něčem jiném. :-)

odpovědět | zadáno: před 10 lety

#119 RE: Váš oblíbený CYKLOOBCHOD

unregistered unregistered (#119) » Karlos1 (#118):

Je rozdíl , zda jde o výměnu zboží , t. j. stejného druhu tovaru a nebo o výměnu zboží o stejné hodnotě . t.j. jiného druhu tovaru , nabídnutého obchodníkem. Ve svém příspěvku jsem zřetelně uvedl tuto druhou variantu. Ve své praxi se mě téměř nestává , že by zákazníci zboží vraceli a to buď z důvodu nějakých závad , nebo z důvodu pouhé vychcanosti .Pokud přece jenom k takovému případu dojde , zákazníkovi , pokud jedná slušně a bezelstně , nabídnu dárek dle jeho vlastního výběru o limitované cenové výši, případně poukázku na bezplatný servis této hodnoty. To jako kompenzaci za peripetije s nedokonalým produktem – za který nemůže ani on , ani já.
Reklamace u mých dodavatelů neuplatňuji , případné partiové zboží přecením hrubě pod hodnotu nákupu a vzniklou ztrátu považuji za ztrátu vlastní.

odpovědět | zadáno: před 10 lety

#118 RE: Váš oblíbený CYKLOOBCHOD

Karlos1 Karlos1 (#118) » unregistered (#116):

Píšeš, že pokud zákazník přistoupí na výměnu zboží. Ale ono je to naopak, k tomu musí, může, přistoupit obchodník, a je to jen čistě jeho věc, a jeho dobrá vůle, když to udělá. Bavíme se samozřejmě o kameném obchodě.

odpovědět | zadáno: před 10 lety

#117 RE: Váš oblíbený CYKLOOBCHOD

kultus kultus (#117) » unregistered (#116):

tak u mne nebyl problem protoze potrebuji jeste dost veci navic jsem se s nejakym odporem nesetkal ikdyz byly takovy vlazni :) …a priplatil jsem si dokonce kdyz borec videl ze za ty navleky na nohy tolik nedam tak mi dal 200,– slevu…

odpovědět | zadáno: před 10 lety

#116 RE: Váš oblíbený CYKLOOBCHOD

unregistered unregistered (#116) » kultus (#114):

Pokud zákazník přistoupí na výměnu zboží ve stejné hodnotě, jako je zboží vrácené , pak nemůže být problém ani na jedné straně.
V případě , že zákazník požaduje pouze vrácení peněz , pak problém nastane s odvedenou hodnotou DPH a o tuto částku by měl prodávající ponížit hodnotu vrácené částky. K tomuto problému by bylo vhodné , aby se k tomu vyjádřil některý daňový poradce.

odpovědět | zadáno: před 10 lety

#115 RE: Váš oblíbený CYKLOOBCHOD

Karlos1 Karlos1 (#115) » kultus (#114):

Nemusí mít problém, samozřejmě. Do té doby, než zjistí, že je nějaký vychcaný čecháček nějak napálil. Pak už si to asi rozmyslí. Neber si to osobně

odpovědět | zadáno: před 10 lety

#114 RE: Váš oblíbený CYKLOOBCHOD

kultus kultus (#114) » Karlos1 (#113):

vetsina obchodu ve kterych jsem kupoval a bylo jedno jake zbozi (krome potravin) s tim nema problem

odpovědět | zadáno: před 10 lety

#113 RE: Váš oblíbený CYKLOOBCHOD

Karlos1 Karlos1 (#113) » kultus (#112):

Nechápu, proč by měl obchodník vzít cokoliv co sis koupil zpět. Je to tvé svobodné rozhodnutí, si něco koupit. Máš možnost si to zkusit prohlédnout a odmítnout. A nebo koupit. Ale pořád je to tvá volba.

odpovědět | zadáno: před 10 lety

#112 RE: Váš oblíbený CYKLOOBCHOD

kultus kultus (#112) » kultus (#110):

tak jdu z obchodu nic jsem nerekl ani je neprohlizeli bohuzel v 50% slevach uz nic nemeli tak jsem vzal specialized nezatepl.navleky na nohy za 590,– tak uz jen nekde koupit ty kratasy

odpovědět | zadáno: před 10 lety

#111 RE: Váš oblíbený CYKLOOBCHOD

Kolbiš Kolbiš (#111) » RPrepresent (#107):

RPrepresent: Jasně že mne pokaždé obsluhoval jiný člověk :o)

odpovědět | zadáno: před 10 lety

#110 RE: Váš oblíbený CYKLOOBCHOD

kultus kultus (#110) » kultus (#109):

jinak mam dilema…na kalhotech co chci vratit jsem nasel tri malinkate dirky vubec jsem si je pred koupi nevsiml, nejsou seshora kdyz se prohlizim videt takze bud je priznam a budu riskovat ze si je pri predani prodavac vsimne a obvini me ze je vracim poskozene a zustanou mi anebo jim to tam mam hodit a spolehat se ze si toho nevsimnou a muzu si pak v te cene alespon vybrat nejake jine zbozi…co by ste udelali normalne bych to asi neresil ale bojim se ze se natahovanim budou zvetsovat a kalhoty se stanou nepouzitelne…

odpovědět | zadáno: před 10 lety

#109 RE: Váš oblíbený CYKLOOBCHOD

kultus kultus (#109) » Hogy (#108):

diky to me nenapadlo vzdycky jednam primo s pobockou v okoli kde nakupuji :) dneska vecer tam skocim, uvidim jak dopadnu a vecer pisnu…jestli nepochodim a budu nespokojen tak je sjedu na centrale a ikdyz se s tim nic nebude delat budu mit lepsi pocit…nechapu ze si tohle dovoli kdyz je zrovna v Brne docela slusna konkurence obchodu…po tehle zkusenosti s nima koncim slevy jsou i jinde…

odpovědět | zadáno: před 10 lety

#108 RE: Váš oblíbený CYKLOOBCHOD

Hogy Hogy (#108) » kultus (#105):

Napis na sirer@sirer.cz. Reakce vzdy prakticky okamzita a jednani perfektni. Opravdu to vidim na problem lidi a ne obchodu, takze by se to imho dalo vyresit pres centralu.

odpovědět | zadáno: před 10 lety

#107 RE: Váš oblíbený CYKLOOBCHOD

RPrepresent RPrepresent (#107) » Kolbiš (#106):

…předpokládám, že to není krámem, ale jeho zaměstnanci. Z těchhle 4 případů mám pocit, že muselo jít o 3–4 různé obsluhující. Jinak to není možné.

Leda, že by některý z nich měl zrovna menses! :-)))

odpovědět | zadáno: před 10 lety

#106 RE: Váš oblíbený CYKLOOBCHOD

Kolbiš Kolbiš (#106) » kultus (#105):

S Šírerem Brno nevím. Já z nich mám smíšené pocity.

Poprvé jsem tam byl kdysi shánět 7sp kazetu Shimano na silničku něco kolem 13–28 zubů. Získal jsem pocit, že si mám koupit 10sp řazení a neotravovat. Když jsem nakonec našel pod sklem pultu kazetu která by mi vyhověla, bylo mi řečeno, že to je kazeta na horáka a odmítli mi ji prodat. Koupil jsem pak tu samou levněji v Rajhradě u Minaříka…

Podruhé jsem sháněl slevněný náboj na přední kolo (Veloce). Našel jsem ho na jejich webu, ale v Brně ho skladem neměli. Zařídili ale převoz z Berouna, zavolali že už ho mají…

Potřetí jsem tam šel koupit montážní vazelinu na karbonové součástky. Prodavač mi prodával nějakou v obálce na jedno použití za hrozné prachy. Když jsem tvrdil, že si u nich kamarád koupil jinou v tubě, tvrdil že už ji nemají. Musel jsem mu tubu ukázat – byla přímo za ním v regále…

Počtvrté jsem tam donesl přední kolo Vento koupené přes internet v Německu na přecentrování. Chlapík s kolem odběhl, za deset minut se vrátil. Kolo přecentrované a nic za to nechtěl…

odpovědět | zadáno: před 10 lety

#105 RE: Váš oblíbený CYKLOOBCHOD

kultus kultus (#105) » burton (#104):

takze vcera jsem volal do Kola Sirer (Brno) jestli muzu vratit nenosene kalhoty z pondelka se stitkem se vsim jako po koupe (z osobnich duvodu) a NEVRACI penize co me dost zarazilo!!! myslel jsem ze ikdyz to neni dano zakonem tak je to dnes bezne jeste jsem nevidel ze by mi neco nevzali takze jestli tam budete neco kupovat dobre si promyslete co…jinak jejich komunikace mi neprijde moc na urovni na emaily neodpovidaji vubec!!!az si tam dnes pujdu vybrat neco jineho a dnes s nima skoncim uz tam NIKDY nepujdu…

odpovědět | zadáno: před 10 lety

« předchozí [1] [2] [3] [4] [5] [6] další »

1.7.2014: Aktuálně pracujeme na nové verzi diskuse, rozšíření webu a dalších vylepšeních. Nejdříve na konci léta se můžete těšit na novinky. S dotazy se prosím obracejte na e-mail: info@cyklodiskuze.cz

Copyright © 2006–2014 info@cyklodiskuze.cz, all right reserved.