#55 RE: Planetová převodovka - náhradní díly

lovec.bebecek lovec.bebecek (#55) » JecminekMaselnik (#54):

Běžně o úplně celý rozsah asi ne, ale běžně tak o 250 – 300%. Pokud nelze řadit v tahu, asi bych pro rozjezdy klasicky využíval 3 stupně – tzn. odhadem tak ve sledu: 1 přeřazení tak o 4 rohloffí stupně a druhé tak o 3. Pokud by šlo v tahu, klidně bych tam sypal jeden po druhém, zhruba po vteřině (30 km/h za 7 s) :-) Jo jo – řemen. Pak bych ale asi k tomu bral to řazení v klikách: pak bych měl skutečně „all purpose“ rozsah převodů :-)

odpovědět | zadáno: před 6 lety

#54 RE: Planetová převodovka - náhradní díly

JecminekMaselnik JecminekMaselnik (#54) » lovec.bebecek (#51):

to řazení o celý rozsah v klidu rohloff dokáže, ale nějak mě nenapadá situace, kdy bych to v reálu mohl potřebovat. Nemožnost řazení v tahu mi zpočátku hrozně vadila, ale je to dost o cviku, kdy fakt stačí polevit tah jenom na tu desetinku sekundy, než otočíš gripem a hned můžeš drtit. V závodě to může asi někoho limitovat, mně to nevadí. Nemůžu si navíc vynachválit kombinaci s řemenem, 10k už tam je a ani převodník, pastorek či řemen nejeví známky používání. Už jsem našel i blog chlapíka, který má origo řemen už 20k a nechystá se měnit. Řemenový pohon mne stál o asi 3000 víc než normální s řetězem, takže bych řekl, že už se mi ta investice vrátila o údržbě, resp. neúdržbě se ani nebavím.

odpovědět | zadáno: před 6 lety

#53 RE: Planetová převodovka - náhradní díly

JecminekMaselnik JecminekMaselnik (#53) » lovec.bebecek (#52):

letos jsem byl sice první kvartál v rekonvalescenci, ale pokud nejsem mimo služebně, jezdím každý den: http://www.runningfreeonline.com/…Default.aspx?…

odpovědět | zadáno: před 6 lety

#52 RE: Planetová převodovka - náhradní díly

lovec.bebecek lovec.bebecek (#52) » JecminekMaselnik (#50):

A jezdíš skutečně za každýho počasí: za deště, marastu, sněhu, mrazu, soli..?

odpovědět | zadáno: před 6 lety

#51 RE: Planetová převodovka - náhradní díly

lovec.bebecek lovec.bebecek (#51) » JecminekMaselnik (#50):

Podle k tomu samému je i NuVinci – s odolností pro „bike commuting“ se u něj zjevně počítá. Taky mi to prokázal. Co tady čtu, je jeho nevýhodou proti Rohloffu nemožnost přeřadit až o celý rozsah v klidu (to jsem pochopil, že Rohloff dokáže..?) a pak samozřejmě nižší celkový rozsah převodového poměru (..a ještě vyšší váha, ale kdo by to řešil.. ;-) ). Řadit pod zátěží jak jsem pochopil u Rohloffa taky nejde (u NV do určité míry ano, směrem do lehka). Já bych u NV taky nic zásadně (ne)funkčního nemusel řešit. Kvůli úniku kapaliny jsem jej reklamoval preventivně, ještě než se zadřel (třeba by ještě pár kkm jezdil). V extrému (hromady lepivého sněhu) jej dokonce hodnotím výborně. Když pominu fukčnosti, které to nemá a dle výrobce by mělo mít, je tu ještě jedno specifikum, které pravděpodoné hlavní cílové skupině (= pohodářům, elektrokolistům..) nevadí: zařazený převod přirozeně není přesně definovaný, resp. opakovatelný – jde o to, že člověk má na opakující se trase úseky (kopce, brdky), které je zvyklý jet na nějaký konkrétní kvalt, nějakou obvyklou rychlostí. Samozřejmě to nahrává onomu „pohodářskému“ stylu (který výrobce tolik vychvaluje), kdy můžete „v každém okamžiku dokonale přizpůsobit převod aktuálním podmínkám“. To je ovšem ideální cesta k vyměknutí (..jsem si vzpoměl na Honzise a na jeho reporty: „jsem to dal/dával na 52/17…“ :-) ). A nejen přesná definovatelnos­t/opakovatelnos­t – on se převod liší v závislosti na zatížení. Typicky: referenčním rpm 60 odpovídá cca 29 km/h nezatížených a 27 km/h v zátěži. což není vše, neboť systém má tendenci samovolně řadit do lehka, když se mu naloží opravdu fest (nástup do kopce). Sice jen o malý kousek (v návaznosti na výše uvedený příklad směrem do rychlosti 25 km) a zejména z nejtěžšího převodu, ale přece. Na nejlehčím je naopak jistota, že čím větší síla, tím víc se tam uvnitř narve nejlehčí mechanicky dostupný převod. Dokonce mám pocit, že to byla (a bojím se že za čas opět bude) příčina úniku kapaliny: pokud je soustava uvnitř vychylována do strany nejen ovladačem řazení, ale i záběrem, může to namáhat i plášť, který pak ve slisovaném místě pracuje a… Posledním aspektem jsou nesporně vysoké vnitřní ztráty, které jasně dokladuje zahřívání pláště náby (při 20ti st. připadne povrch pohmatem mírně teplý). A na rozdíl od jiných převodovek, kde „soukolí“ na volnoběh nepracuje díky cvrku, tady stojí cvrk jaksi mimo a i na volnoběh se to kulové panoptikum uvnitř stále odvaluje (a dokonce i tak nábu mírně ohřívá.. – resp. je „méně studená“, než ta přední). Nevím, jak se s tou „měkkostí a nestabilitou“ vyrovnává ten jejich systém Harmony, který je řazen servomechanismem – jestli má citlivou zpětnou vazbu, tak je to pak možná dokonalé…

odpovědět | zadáno: před 6 lety

#50 RE: Planetová převodovka - náhradní díly

JecminekMaselnik JecminekMaselnik (#50) » lovec.bebecek (#47):

Já tak rohloffa drbu a řekl bych, že přesně k tomu je. Jezdíš a neřešíš nic, což je při denním použití do práce pro mne zásadní.

odpovědět | zadáno: před 6 lety

#49 RE: Planetová převodovka - náhradní díly

unregistered unregistered (#49) » lovec.bebecek (#47):

to je trapny, je jenom otázka času, kdy se to dostane do povědomí-je to podobny, jak tady na tom foru....., samej velkej cyklista a odborník a když má obyčejně sednout na kolo-staryho singla třeba, je to problém…řeší všechno kolem a furt.....
tedka já už bych dojížděl nuvinci-nenadával bych ani, protože poznat nuvinciho kod neni vubec špatná zkušenost:), rohloff je dlouhodobá investice a jak jsem se přesvědčil i na tomto foru, je určenej pro skutečny cyklisty, jakmile někdo upřednostnuje „žiletku“ nebo jenom horsky kolo nebo se jakkoliv řeší, nekupoval bych vubec rohloff, navíc je potřeba jezdit na tom a jezdit, aspon 5–8kkm ročně a víc…
až budu skutečně starej:) a nebudu řešit nic, než jenom jízdu na kole, dám si ho na silničku, tím chci i to, že je možná lepší, že ho ještě nemáš, na těch levnějších se určitě víc naučíš, ovšem je určitě pravda, že s rohloffem se dají lovit aji baby, on je takovej… praktickej a hezkej:)

zrušit odpověď | zadáno: před 6 lety

Přispívat mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlaste se nebo registrujte, stačí vyplnit pouze dva povinné údaje!

#48 RE: Planetová převodovka - náhradní díly

unregistered unregistered (#48) » lovec.bebecek (#46):

tedka měním olej v rohloffu, včera jsem vytáhl starý olej, výrobce dodává lahvičku s 25ml originál oleje, vytáhl jsem určitě půlku tohoto množství a pořád kapalo, musel bych to nechat vykapat, to chce ale celej den a začít ráno-možná příště, nalil jsem čistící olej, výrobce udává jet na tom 1Km, ale mně se to zdá na čištění málo, nechal jsem to stát přes noc a ráno na tom jel necelých 20km, ale z kopce, moc jsem neřadil ani nešlapal silou, vytáhl jsem čistící a nechávám to co nejvíc vykapat-je řidší, kape dobře, pak naleju „motorovej“, ale jsem přesvědčenej, že ten únik bude vždycky, protože se tam dostane vzduch a ten se s trochou oleje dere ven, až unikne, přestane i únik, ale pořád tam zbude dost, aby se tomu dalo říkat olejová lázeň, na nějaké přetěsnění náboje zatím teda kašlu, ale budu to konzultovat-jenže bych potřeboval pořád někoho, kdo na tom aspon 100kkm najel:), zkusím bývalého zástupce servismana Karla z Hradce, ale ten už kola zase nedelá, možná mě pošle nekam, na druhou stranu z Brna k nemu jezdil jenom nejakej Hruška a já…:), názor snad ale řekne, jinak názoru servisu moc nevěřím, ten se vždycky přiklání na stranu toho kterého výrobce zastupuje-jsou výjimky, ale s těma se zase člověk musí trochu víc znat…

odpovědět | zadáno: před 6 lety

#47 RE: Planetová převodovka - náhradní díly

lovec.bebecek lovec.bebecek (#47) » unregistered (#38):

Michale, te Rohloff jsem si asi měl koupit. Mě zlákala technologická novinka za relativně nižší cenu, přitom Rohloff je evidentně sázka na jistotu. Je pravda, že bych ho drbal zima nezima, sůl nesůl.. – kdo ví, jak by dopadl. U Falbrooku mě štve jejich přístup. Na jedné straně sice neuvěřitelně rychle vyřídili výměnu. Je podle mě normální, že produkt tohoto typu, který je na trhu 3 roky, se stále vychytává. a že jim to vlastně „ladí“ zákazníci. A myslím, že hlavně takoví, jako já, co hledají limity, ne nějaký elektrokolisti. Přesto odmítají reagovat na jakékoliv dotazy, zavírají diskuzní fórum poté, kdy už jsou jejich stále stejné mlžící odpovědi neúnosně trapné. Násilně odstranit z netu důkazy o nedokonalostech (příspěvky v tom fóru), aby na ně budoucí zákazníci nepřišli, je přece v dnešní době tak krátkozraké…

odpovědět | zadáno: před 6 lety

#46 RE: Planetová převodovka - náhradní díly

lovec.bebecek lovec.bebecek (#46) » unregistered (#44):

No tak to je pěkně, neb NuVinci má ten průměr dobrých 130 mm (a kolo 26''). A už dřív jsem jezdil převodovky sachs/sram s větším průměrem. Je pravda, že jsem záhy začal řešit zadní kolo pořádným ráfkem typu vyvložkovaného RMX Jumbo. Praskání drátů jsem řešil kdysi, ale jasně se ukázalo, že stačilo změnit vyplétače. On ne každý to umí. Dokonce i jeden starý pán u nás ve vsi, ke kterému chodí od nepaměti celá vesnice servisovat kola, člověk by čekal fachmana.., zklamal, dokonce dvakrát (nejenže s úplně novým kvalitním ráfkem to nedokázal vycentrovat, ale pokaždé dráty v provozu praskaly). Zdá se, že někteří to řeší „opatrně“, menším napětím drátů.. ten můj ale udělá výplet řádně tuhý a drží po celou dobu životnosti ráfku.

odpovědět | zadáno: před 6 lety

#45 RE: Planetová převodovka - náhradní díly

unregistered unregistered (#45) » unregistered (#44):

ahoj, to popraskalo jenom tím vypletením:), nejel jsem na tom, aspon si myslím(pokud ano, tak skutečně pár km), ale je to už dlouho, byl to teda nějaký levný, mně neznámý ráfek, nepamatuju si to moc…, pak jsem přešel na rohloff- mach-sapim, u toho mi jednou praskl jeden drát, když jsem tam navalil 10kg kuřecích prs:), jinak to za ty roky neudělalo nic

odpovědět | zadáno: před 6 lety

#44 RE: Planetová převodovka - náhradní díly

unregistered unregistered (#44) » unregistered (#42):

Popraskání ráfku ve Tvém případě nebude zřejmě přepnutím výpletu, ale použitím nevhodných hlav niplí. Hodnotu Tg nelze podceňovat. Roztečné průměry nábojů nad 45 mm mají svá specifika. Korekce úhlů se dají také ovlivnit použitím dvou a tříprůměrových paprsků.
L.P.

odpovědět | zadáno: před 6 lety

#43 RE: Planetová převodovka - náhradní díly

Doom ][ Doom ][ (#43) » lovec.bebecek (#41):

to beztak dělali nějací přistěhovalci :)

podobnou blbou zkušenost mám se servisním střediskem Tamron v německu, kde mi natřikrát spravovali objektiv. 3× to udělali blbě :D ta německá preciznost se nějak ztrácí

odpovědět | zadáno: před 6 lety

#42 RE: Planetová převodovka - náhradní díly

unregistered unregistered (#42) » lovec.bebecek (#41):

cha, já i přes vlastní příjmení němce rád nemám, my češi jsme se od němců naučili jenom jak vyjebat s lidma…, u nás jsou lepší řemeslníci, jak u nich, jenom se od nich nesmí učit tomu vyjebávání s lidma, to je furt arbeit macht frei a sám adolfek uměl hovno- jenom vyjebat uplně s každym, až to udělal i sám se sebou, precizní oni jsou, ale napřed to řemeslo člověk musí umět.....
mně u nás vyreklamovali nexus uplně stejně, všechno původní a zapletl to asi někdo zkušenej, páč hnedka popraskal ráfek:)-jestli je ten výplet hodně pevnej, praskne ti to a jak to naložiš, tak snad i najisto
mám tady celkem dobryho známyho, kterej tam emigroval před r. 68 a ted na důchod se vrátil zpátky a když jsme o tomhle problému mluvili, tak říkal, že hrdost zustala, ale taková ta dílenská poctivost je pryč-u nás je to prý bud taky v prdeli a sem tam narazíš na precizního poctivce(jezdí v audi-jejich přístup to stejny-záruku vydrží a pak na to v servisech kašlou a ojebávaji, jak u nás), asi je ta práce přestala osvobozovat:)
jo, ty pastorky kupuju od sturmy-archer-mají všechny a jsou na hg řetězy, dávám je teda na singla, rohloff má svoje-on je ale myslím arménskej žid:)-nevim ted určitě:), němec neni:).....nech si to přeplest zavčas:)

odpovědět | zadáno: před 6 lety

#41 RE: Planetová převodovka - náhradní díly

lovec.bebecek lovec.bebecek (#41) » unregistered (#38):

Tak mám novou nábu NuVinci – Němčouři to vyřešili v rekordním čase: tam i zpět to šlo poštou 2 dny a oni to vyměnili/přepletli a odeslali ještě týž den. Tahle rychlost řekněme vyvažuje fakt, že mi svévolně sundali a zahodili(!) 20z pastorek (kazetový), těžko sehnaný (byť zadarmo) a vrazili tam iniciativně jejich nový originál, ten je ale moc tlustý na řetěz C9. Musel jsem vysypat na hromadu všechny starý kazety a až na podruhý uspěl (první střílel).. – grrr..!!!

Jo a taky na výplet použili původní dráty (prozradili je zbytky oleje z původní náby..!). Můj dvorní vyplétač, mechanik par excellence mi přitom kdysi říkal něco v tom smyslu, že tohle se nedělá (aspoň u klasického výpletu, kde se dráty zohýbají). Taky je fakt, že to není tak precizně centrované jak od něho. Snad to nepopraská. Jsem si o Němcích myslel, že budou preciznější…

Němci jsou jak vidno hrdý národ – servisní středisko americké firmy v Německu, mailovali jsme si v angličtině… ale k balíku stejně přiložili dopis pěkně v němčině: „Sehr geehrter Herr… Mit freundlichen Grussen“ .. :-)

odpovědět | zadáno: před 6 lety

#40 RE: Planetová převodovka - náhradní díly

JecminekMaselnik JecminekMaselnik (#40) » unregistered (#36):

mně to tam v plném tahu, když se zapomenu a zkusím řadit, padne vždycky na nejtěžší. Díky tomu si to člověk v kopci rychle zapamatuje :-)

odpovědět | zadáno: před 6 lety

#39 RE: Planetová převodovka - náhradní díly

lovec.bebecek lovec.bebecek (#39) » unregistered (#38):

Jo – tohle by bylo fajn a bral bych, kdyby se podobně chovali i u Fallbrook Technologies. Teoreticky jim na tom můžu jezdit desítky let, statisíce km. Je by se to nesmělo posírat každých 10 kkm. V poměru k pořizovací ceně to zatím vychází zoufale. Když si vzpomenu na Sachs za 1400,– (r. 1997) (to bylo za set i s klikama, kazetou a přehazkou).. – 80.000 km, do zničení. SRAM Dualdrive za 2000,– (r. 2011) – měřených 33 kkm a dál jezdí…

odpovědět | zadáno: před 6 lety

#38 RE: Planetová převodovka - náhradní díly

unregistered unregistered (#38) » lovec.bebecek (#37):

kup si ten rohloff, už z toho důvodu(aspon já jsu o tom přesvedčenej), že oni ti budou za podobny dotazy vděční a budou ti odpovídat podle reality, tím z toho budeš nadšenej, jak z té stránky uživatele, tak i po té teoretické, protože(jak tady píše často svanto), tohle není firma, která by založila obrat na „marketingovom ojebe ludstva“-určitě ne „až tak“, i když jaksi snad v rámci prevence ojebává třeba s příliš častou doporučenou výměnou toho oleje a jinejma drobnostma…
http://www.rohloff.cz/blog.php?…
tu knižku by chtělo sehnat:)

odpovědět | zadáno: před 6 lety

#37 RE: Planetová převodovka - náhradní díly

lovec.bebecek lovec.bebecek (#37) » unregistered (#36):

Aha – tak já jsem v akceleraci taky nucen povolit záběr, jinak s gripem neotočím. Pokud použiju na grip v tahu brutální sílu, tak se přeřazení tak nějak zdaří, ale je to myslím o možném zničení plastového „interface“ na nábě, případně dalších souučástek řadící/ovládacího mechanismu. Navíc si myslím, že při pokusech to tam rukou „narvat“ člověk nakonec stejně mimoděk povolí v nohách, neb podvědomě cítí, že je tam souvislost. Posílal jsem nedávno výrobci šťouravý dotaz, jak se chová jejich systém „Harmony“ – tj. automatická verze, kdy se o řazení stará (palubním počítačem řízené) servo pověšené na nábě místo lankového bubínku u manuálu. Zda to není náhodou tak, že to (jistě slušně zpřevodované) servo tím prostě otočí i pod zátěží. Zatím žádná odpověď, asi proto, že jsem v mailu konstatoval, že kecaj, když tvrdí, že se obecně dá řadit pod zátěží i v manuál verzi. Koncekonců – když jsem se zajímal o podobné CVT převodovky, našel jsem zmínky např. o potřebě silné hydrauliky, která přeřazuje.. Každopádně u CVT platí, že neexistuje žádné „přes zuby“. Teoreticky tedy nezničitelné, resp. „nepoškodiltelné“.

odpovědět | zadáno: před 6 lety

#36 RE: Planetová převodovka - náhradní díly

unregistered unregistered (#36) » lovec.bebecek (#35):

tedka mám shodou okolností před sebou originál lahvičku rohl. oleje a výrobce udává použití od –15 do +60, trochu mě překvapily ty plus hodnoty, protože v těch vyšších to víc uniká, kolem nuly ne, pod –15 na tom nejezdim, ale spíš proto, že mí je líto celkově toho bicyklu kvůli pádům, soli a tak.....
co se výměny oleje týká, myslim si že při silničním použití a absenci řazení v tahu se klidně může měnit pozděj, kdo to má novy, tak při té pořizovací ceně prostě mění podle výrobce, já už to prodlužuju:)
řazení na rohlofu je fakt jenom závisly na tom, jak rychle rukou přetočíš(třeba cely spektrum)-nesmí to být v tahu-nezkoušel jsem radši, mám dojem, že v plnym záběru nepřeřadíš, jedině přes zuby-zaškrkáš, na semaforu si zařadíš, co chceš během vteřiny, mám najetej jeden semafor zelená vyjde na spurt, dřív jsem řadil uprostřed na těžší, ale tedka se už na ten těžší převod radši rozjíždím-neprošláplo se to nikdy a při tom spurtu řadit a vynechat ten moment tahu je dost náročny na motoriku, řetěz přeleze pastorek lehko, ale zuby sebe navzájem do sebe moc ne:)

odpovědět | zadáno: před 6 lety

#35 RE: Planetová převodovka - náhradní díly

lovec.bebecek lovec.bebecek (#35) » unregistered (#34):

Já už si kolikrát říkal, že bych se měl kousnout a jít do Rohloffa. Zase na NuVinci jsem si už trochu zvykl, ač mu vytýkám dost věcí, zejména lhaní výrobce o některých vlastnostech. Teď chvíli jezdím na plečce, kterou jsem si naštěstí nechal, se starým dobrým SRAM DualDrive a kazetou a je fakt, že člověk tím plynulým a libovolným řazením celkem zpohodlněl, vše jedním pohybem, třeba o 200 – 300%. A rohlík má přece jen stupně a myslím, že jich nelze jen tak hladce přejet třeba polovinu ve zlomku vteřiny, ne? A já ty velké převodové skoky používám s oblibou.

odpovědět | zadáno: před 6 lety

#34 RE: Planetová převodovka - náhradní díly

unregistered unregistered (#34) » lovec.bebecek (#33):

viděl jsem ten „únik“, bylo i na té fotce vidět, že to je olej po první výměně, když to srovnám s autem, ale je divny, že to uniklo, já měl podobny problémy s nexusem, ale ti to neřešili, vyreklamovali bez problému, ale oproti nuvinci je cenově jinde…, každopádně shim.náboje nejsou na moje objemy i zátěž a vypadá to, že nuvinci neni ani na tvoje, sturmy je stejnej jako shimano-o ničem, jak tedka vypadá sachs nevim, kdybych ale chtěl rohloff, tak bych to sháněl v německu ojety, viděl jsem takhle koupeny kolo na xtr a rohloffu, vlastně už hotovy pro tvoje potřeby a bylo za cenu novyho rohloffu-kompletní a fakt slušně vybaveny, rohl. dělá po 100kkm generálku, ale asi to jezdí mnohem dýl, to ale myslim nikdo nevi a těch pár jedinců, co jo, nepiše sem:), já asi na něm tech 40budu mít, ale nepočital jsem to, ještě je čas:) a ten prozatimní únik se projeví jenom okolo pastorku a jenom po plnym dolití z lahvičky, to vubec nějak „nechčije“, že by to snad ukáplo na ráfek jsem nezapsal, pozděj už to nedělá nic, ale člověk prostě neví, kolik toho tam zustalo, to se nijak nedá zjistit, jedině při další výměně a jedině to vysát stříkačkou a to nikdo nedělá, každej nalije ten čistící olej, vysaje to pak cely a dolije převodovej…, budu to muset udělat, ale musi za tepla a stejně tam zustane

odpovědět | zadáno: před 6 lety

#33 RE: Planetová převodovka - náhradní díly

lovec.bebecek lovec.bebecek (#33) » JecminekMaselnik (#30):

Pánové – to vám závidím, že do Rohloffa se dá aspoň olej dolít (resp. sehnat). Mně začal z NuVinci unikat (viz vlákno Dlouhé stráně), takže jsem se nakonec rozhodl odeslat to servisního centra v Německu. Nejspíš nábu komplet vymění, snad za novou verzi. Nejen že by se slušelo, aby se dal olej dolít, ale měl by se nejspíš (aspoň jednou po záběhu) i měnit. To, co vyteklo, bylo šedočerné – evidentně nasycené kovovým otěrem (je známo, že originál kapalina je nazelenalá, tohle mělo možná jen zelenou opalescenci). Výrobce se kasá náplní „for it's life“, na celou dobu životnosti. Ovšem jakou životnost očekává, o tom mlčí. Asi to bude taková ta „spotřební“ – tzn.: „na příští sezónu si pořiď něco nového“. Přístup Rohloffa je přece jen takový opravdovější – když se vyloženě postaví za těch 100 kkm.. – takže dost možní i čtvrt milionu, při dobrém zacházení…

odpovědět | zadáno: před 6 lety

#32 RE: Planetová převodovka - náhradní díly

lovec.bebecek lovec.bebecek (#32) » pav1in (#29):

Obecně můžeš zkusit dovozce SRAMu (koupil Sachs) – www.cyklozitny.cz – ti by měli být schopni dodat cokoliv z náhradních dílů i z této oblasti (i když třeba v řádu mnoha týdnů). Ale v nabídce na webu to dost možná nebude – musíš volat. Jinak jsem ale tyhle díly v nějakých e-shopech zahlédl, zkus hledat…

odpovědět | zadáno: před 6 lety

#31 RE: Planetová převodovka - náhradní díly

unregistered unregistered (#31) » JecminekMaselnik (#30):

neřešil, ale vím, že se to řeší mohutně, ale jenom v teoretické rovině a hlavně ti, co rohloff nemají
řešit to budu se dvěma borcama, co tomu skutečně rozumí, pokud to nebude nějak moc kontroverzní a provokující, dám to sem:), bude to ale trvat min do jara, letos jsem toho řešil okolo cyklistiky nezvykle moc, už me to moc nebavi, muj názor je, že rohloffu neublíží nic mimo rozbouřených živlů(ohen, voda a lidská zášt:)

odpovědět | zadáno: před 6 lety

« předchozí [1] [2] [3] [4] další »

1.7.2014: Aktuálně pracujeme na nové verzi diskuse, rozšíření webu a dalších vylepšeních. Nejdříve na konci léta se můžete těšit na novinky. S dotazy se prosím obracejte na e-mail: info@cyklodiskuze.cz

Copyright © 2006–2014 info@cyklodiskuze.cz, all right reserved.