#21 RE: CANYON, osobní zkušenost

juhu juhu (#21) » Dreamer (#20):

už to není jako bývalo, taky bych se rozmýšlel zda Canyon, Z něčeho musí ty 3 týmy zaplatit.

odpovědět | zadáno: před 4 lety

#20 RE: CANYON, osobní zkušenost

Dreamer Dreamer (#20) » uhu3 (#17):

a to tedy nemluve o doruceni nekdy v kvetnu/cervnu 2016, koukam zadna zmena v pristupu k zakaznikovi.

A pri te cene mi nejak unika jeden z jejich hlavnich benefitu, rikajici "NEJLEPŠÍ KOLA ZA NEJNIŽŠÍ CENY. CANYON nabízí přímý prodej. Bez jakýchkoliv prostředníků. Tím udržujeme nízké ceny pro Vás zákazníky.

odpovědět | zadáno: před 4 lety

#19 RE: CANYON, osobní zkušenost

Dreamer Dreamer (#19) » uhu3 (#17):

no a ted o Vanocich jsem koukal na 2016 ramy a ten SLX nam nejak podrazil na 70 tisic, skoda to uz bych se bal vzit na zavody.

odpovědět | zadáno: před 4 lety

#18 RE: CANYON, osobní zkušenost

Jenda78 Jenda78 (#18) » sat21 (#1):

Rad bych se připojil se stejnou zkušeností s objednáním kola Canyon dodací termíny jim nic neříkají komunikace a přístup k zákazníkovi je příšerný neustále oddalují termín a své vlastní všeobecné podmínky vůbec nedodržují. Pokud máte podobnou zkušenost dejte vědět ať se ostatní nespálí.

odpovědět | zadáno: před 4 lety

#17 RE: CANYON, osobní zkušenost

uhu3 uhu3 (#17) » Dreamer (#16):

bez hlav. složení (60g). Rozdíly 14/15 nevím – napiš do Koblenze.SLX (2010) oproti CF lépe tlumil nerovnosti – ale nové se zdá vždy lepší. Váha na to zřejmě neměla vliv – rozdíl cca 40g. SLX oproti SL by měl být asi o 100g lehčí.

odpovědět | zadáno: před 5 lety

#16 RE: CANYON, osobní zkušenost

Dreamer Dreamer (#16) » uhu3 (#15):

je nekde napsany rozdil mezi 2014/2015 ramy? ten muj CF SLX 2009 vazi 980g vc. hlav. slozeni a patky a ty soucasne CF maji vazit 940g, ten 2015 snad dokonce 900g je to tak? Ovsem nevim zdali tam pocitaji to hlav. slozeni a patku. Za 33 tisic to neni spatna cena porad myslim :) Tj. zvazuju jestli prejit z CF SLX 2009 na CF 2015 a bude to to same, pripadne lepsi. CF SLX 2015 uz stoji o 20 tisic vic, podle me zbytecny dneska.

odpovědět | zadáno: před 5 lety

#15 RE: CANYON, osobní zkušenost

uhu3 uhu3 (#15) » maca02 (#10):

Pokud neměli české stránky a zastoupení, bylo jednání přímo s Koblencí bezproblémové – i telefonicky. Z Čech to není operativní a ani levnější – spíše naopak. Kola – rámy občas také podle harmonogramu neměli, zbrzdila se jim doprava. Před koncem sezony je to vždy problém, neboť doprodávají model. rok a musí přednostně řešit reklamace (rámy navíc). JInak při dnešním kurzu už to není extra kauf.

odpovědět | zadáno: před 5 lety

#14 RE: CANYON, osobní zkušenost

EasyShare EasyShare (#14) » sat21 (#6):

Asi bude jednodušší poslat e-mail do Německa, než to řešit přes „zastoupení“…

odpovědět | zadáno: před 5 lety

#13 RE: CANYON, osobní zkušenost

radek01 radek01 (#13) » ladislav11 (#12):

Ne byl to výprodej.

odpovědět | zadáno: před 5 lety

#12 RE: CANYON, osobní zkušenost

ladislav11 ladislav11 (#12) » maca02 (#10):

oni ten rám asi neměli a než dojde z asie,tak to trvá

odpovědět | zadáno: před 5 lety

#11 RE: CANYON, osobní zkušenost

radek01 radek01 (#11) » maca02 (#10):

Tak já to mám přesně obráceně koupil jsem silniční rám a doma jsem zjisti,že je zlomený tak jsem zavolal Tomášovy. Vše vyřídil za mě jen jsem čekal až pojišťovna zaplatí fabrice a poslali nový,to že už neměli barvu kterou jsem chtěl za to už asi fabrika nemůže ale kdyby jsem jinou nechtěl vrátili by mě peníze bez problémů.Jediné s čím bych byl opatrný tak Tom asi nebude příliš zběhlý v technických věcech ohledně kol.

odpovědět | zadáno: před 5 lety

#10 RE: CANYON, osobní zkušenost

maca02 maca02 (#10) » sat21 (#1):

Já jsem vždycky obdivoval to, jak pěkně mají zvládnutý to objednávání a že jsem nikdy nezůstal bez informací. Problém nastal u silničního rámu, kterej si objednával brácha a kterej taky došel minimálně o týden později než měl. A jestli o tom vědí, tak už ten jejich (jinak propracovanej) systém přestávám obdivovat, protože tohle zohlednit před objednáním prostě musejí! Já bych si klidně postěžoval v Německu, jenže problém je v tom, že Němci tuhle záležitost jen přeposílají do ČR, aby si to tu zastoupení s českým zákazníkem vyřídilo. Takže to nemá cenu dělat, protože zastoupení v ČR s tím zřejmě nic udělat nedokáže.

odpovědět | zadáno: před 5 lety

#9 RE: CANYON, osobní zkušenost

sat21 sat21 (#9) » standoslav (#7):

Není to dealer ale zastoupení, tedy jeden kluk co z domova poskytuje hotline. Jestli něco dělá či ne nedokážu posoudit ale výsledek je že kolo nemám a kolega je bez tlumiče. Každopádně pokud budu objektivní tak mu práci nezávidím. Na jednu stranu poslouchá nasraný čechy :-), který chtějí svoje kolo protože na ně čekají přes měsíc no a na druhé Němce, který mu zdůrazňují, že prodej v ČR oproti Německu je pouze statistická odchylka v jejich plánech. A i když nestíhají plnit poptávku, tak prostě o víkendu do práce nepůjdou :-) No a když už se smířím s tím, že kolo budu mít snad za 14 dní, tak vycházím z oběda a před hospodou stojí kluk s novým CANYON LUX FC 9.9. Jsem typický Čech záviděl jsem mu :-) a jak

odpovědět | zadáno: před 5 lety

#8 RE: CANYON, osobní zkušenost

ladislav11 ladislav11 (#8) » sat21 (#6):

To je výhoda internet krámů-já radši v kamenném a jsem v pohodě.

odpovědět | zadáno: před 5 lety

#7 RE: CANYON, osobní zkušenost

standoslav standoslav (#7) » sat21 (#6):

Tim chces rici, ze dealer je z Opavy a nedela nic? boji se problemu ? tak je to potreba zverejnit, vasak oni se vzpamatukji.

odpovědět | zadáno: před 5 lety

#6 RE: CANYON, osobní zkušenost

sat21 sat21 (#6) » standoslav (#4):

Vlákno jsem přehlédl. Nicméně české zastoupení neodpoví, protože nic neví a bojí se zatlačit v Německu. Práce v Opavě moc není, tak proč by riskovali kvůli zákazníkovi. Mimochodem kolega z týmu reklamuje už přes měsíc zadní tlumič v ČR nic neví, tak to řeší v Německu, kde to má prioritu 1, ale tlumič nikde. Takže když to sečtu s kolegou jsme zaplatili dvě kola vyšší a nejvyšší řady a celému CANYONu ČR je to u prdele :-)

odpovědět | zadáno: před 5 lety

#5 RE: CANYON, osobní zkušenost

sat21 sat21 (#5) » Rozvědčík (#2):

21%

odpovědět | zadáno: před 5 lety

#4 RE: CANYON, osobní zkušenost

standoslav standoslav (#4) » zajoch (#3):

Tusim ze je tady i vlakno Can. cz/sk, tak ho oziv a mozna, ze aspon TADY Ti dealer odpovi co a jak.

odpovědět | zadáno: před 5 lety

#3 RE: CANYON, osobní zkušenost

zajoch zajoch (#3) » sat21 (#1):

V dnešní době mě nic nepřekvapí. :-(

odpovědět | zadáno: před 5 lety

#2 RE: CANYON, osobní zkušenost

Rozvědčík Rozvědčík (#2) » sat21 (#1):

Kolik počítají DPH, 19 nebo 21?

odpovědět | zadáno: před 5 lety

#1 CANYON, osobní zkušenost

sat21

Zažívám zkušenost s objednáním kola CANYON a myslím, že stojí se o ní podělit . Mám objednané a zaplacené kolo CANYON Grand FC SL 7.9, ale asi se ho jen, tak nedočkám. Termín odeslání byl posunut z 32.týdne na 34 z důvodu velkého vytížení linek. Kolo bylo objednáno 10.července a mělo být odesláno dle smlouvy nejpozději do 12.8 tady dost času na to naplánovat výrobu. Za seriózní bych považoval oznámení o posunu termínu ještě před zaplacení požadované částky. Oznámení změny termínu dodání po zaplacení požadované částky je z mé strany neseriózní. Mimochodem na jejich webových stránkách je už cca 2týdny uvedeno, že model v mojí velikosti je skladem. Vzhledem k doposud podanému vysvětlení od CANYONu to znamená, že obdobné problémy nastanou i u těch, kteří si kolo objednají nyní. Tedy nejdřív platba a následně posunutí termínu. Přístup společnosti CANYON je hodně zvláštní a komunikace s českým zastoupením o ničem. Český zástupce působí pouze jako překladatel, který žádá své nadřízené i o povolení si odskočit na WC. Po těchto zkušenostech bych si znovu CANYON neobjednal.

odpovědět | zadáno: před 5 lety


1.7.2014: Aktuálně pracujeme na nové verzi diskuse, rozšíření webu a dalších vylepšeních. Nejdříve na konci léta se můžete těšit na novinky. S dotazy se prosím obracejte na e-mail: info@cyklodiskuze.cz

Copyright © 2006–2014 info@cyklodiskuze.cz, all right reserved.