#13 RE: silniční pláště

baracuda baracuda (#13) » valodja (#12):

Je fakt, ze ja je vetsinou foukal na tech 120, na casovku i o trosku vic… Takze njsem ten pravej na mentorovani o tlaku. Ano, dejme cernym sanci :-) Obzvlast, kdyz je to tak levna pracovni sila – tech 720 je fakt slusne…

odpovědět | zadáno: před 14 lety

#12 RE: silniční pláště

valodja valodja (#12) » baracuda (#11):

maji psáno max 120 psíků a já jim dával vždycky max doporučenejch 110 Psi, čili cca 7 – 7,5atm. Mám 80kilo, tak nemůžu jezdit se šesti atmoškama. Ale je fakt, že v tý barvičce může bejt problém. Možná dám šanci ještě těm černejm…

odpovědět | zadáno: před 14 lety

#11 RE: silniční pláště

baracuda baracuda (#11) » toaletak (#8):

A na jaky tlaky to chlapi foukate? Ja je mel sice cca 1500, nez sem prodal kolo, ale ani znamka po praskani.. Kamos na nich ma ted cca 6tis a mimo ojeti a obcas lehciho riznuti od nejakeho bordelu ze silnice jsou taky v pohode… Vim, ze jim praskaly boky, ksyz se prehustili, ale to praskani ve vzorku vidim poprve – ale je pravda, ze zatim sem vsude videl jen cerne plaste, zadne barvicky :-)

odpovědět | zadáno: před 14 lety

#10 RE: silniční pláště

marhi marhi (#10) » valodja (#7):

Plášťovky jsem měl minulou sezonu. Přesněji composite carbon. Jezdí jako drak, ale na naše silnice dost nepohodlný. Pak mám na jaro S22 což jsou držáky ale zase jen 21. Takže když člověk zazmatkuje tak se to hned při brždění urve od silnice. Na ty první jsem měl smůlu každá vydržela necelých tis. km. Takže na jaro ty lepší rozhodně nejsou. Ten tmel byl jen na dojetí a musí se občas dolejt. Zkušenost: na každodenní ježdění dost drahá sranda. Pak mám na tréninkových kolech obuty Panaracer stradius extreme. Gumy co dávají na artury. Hodně pohodlný gumy, sedí dobře, doslova lítají. Ale jsou tak dobré na časovky. Mají dost měkkou směs na kordu a každý větší šutr je dost pochroumá. Dávám jim tak tři tisíce a půjdou z domu. No a na závěr na závody mám obuty Mich pro2race. Pozásluze asi nejlepší gumy co se daj za tu cenu pořídit. Sedí jak prdel na kameni i za mokra a dostat je do smyku to musí být už něco. Po částečném sjetí pak sedí ještě líp. Výdrž tak deset tis. vzadu. Skoro nezničitelné. Tedy až na střepy ale ty projdou vším. Nesmí se přefukovat a dopředu doporučuji dát o jednu atm. nižší tlak. Pak jedou jak brus. Takže končím s experimenty a pokud to výrobce totálně nepřekope tak už jiný neobuju.

odpovědět | zadáno: před 14 lety

#9 RE: silniční pláště

Zichic Zichic (#9) » valodja (#7):

fakt je že i ty moje plášťovky mají na omak takovou \„tuhou tvrdou gumu\“ zatímco starý contíky (attack+force) přestože jsou úplně sjetý jsou pořád jakoby \„sametový\“ akorát když mi jednou vběhl do cesty nějakej malej pes tak jsem si na zadním plášti vybrousil celkem slušnou plochu, docela rychle ubývaly, i když jak jsem tady už někde psal, tak nic co jsem vozil a to ani plášťovky nedržely tak dobře na silnici v jakýmkoli počasí

odpovědět | zadáno: před 14 lety

#8 RE: silniční pláště

toaletak toaletak (#8) » valodja (#7):

Mně ty Gp4000 taky nějak decentně popraskávaj. Mám na nich 1000km a dle oka 10000 určitě nevydržej…

zrušit odpověď | zadáno: před 14 lety

Přispívat mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlaste se nebo registrujte, stačí vyplnit pouze dva povinné údaje!

#7 RE: silniční pláště

valodja valodja (#7) » Zichic (#6):

Já i ségra jsme jezdili loni plášťovky Jet s pro – nebo tak nějak (prostě takový ty za necelej litr) a jo – když se tam dalo 11 a byl perfektní asfalt, tak to letělo pěkně – ovšem na drsnějším povrchu vůbec netlumily (byly to taky 19mm), takže kolo spíš vibrovalo, než že by jelo. Seděly hlavně zezačátku dost dobře. Mně se ale jedna potom v podstatě rozpadla – na trénink jsem je foukal na 10 (povolených 12), ale kord to nějak nevydržel a postraně začal unikat vzduch – doma jsem do toho nalil tufo tmel, chvilku jsem s tím zápasil, nakonec se povedlo – i když – toho tmelu jsem tam dal asi trochu moc a on potom probublává ventilkem vždy, když laboruju s tlakem. No, pak jsem ještě jednou píchnul a plášťovky šly z kola. Taky se to nakonec zalepilo, ale až doma – ono rvát plášťovky na moje kola, to je dvoumužná práce. Na ségry Venta jakbysmet. Ségra je s nima spokojená, ona taky tolik nejezdí a defekt ještě neměla. A měnit duši v terénu se jí nechce, tak s nima jezdí dál. Ale po roce ten materiál běhounu trochu ztratil flexibilitu a jedna z těch asi pěti plášťovek, co se mi v dílně válela (ta, kterou jsem už předtím jezdil), dokonce jakoby zpuchřela. Ještě jednu ségra prořízla na zadním kole – tlak zůstal, ale taky šla. Já jsem mezitím jezdil Conti Ultrasporty – to jsou tréninkový pláště, dají se sehnat i kolem 300 a najede se na nich pár tisíc. Jsou ovšem těžší (305g) a nejedou úplně zázračně. No a teď jezdím GP4000, ty jedou kráásně – subjektivně líp, než ty plášťovky – a to na všech površích, akorát taky začaly trochu praskat – mikrotrhlinky. Až začínám podezřívat svojí pumpu SKS Airbase, že má nějakej čudnej manometr…Nebo jsem moc agresivní jezdec… Teď v dalším kole uvažuju buď o černejch GP4000 (třeba ta nebarevná směs bude opravdu odolnější, viď Dreamere) a nebo Micheliny P2R.

odpovědět | zadáno: před 14 lety

#6 RE: silniční pláště

Zichic Zichic (#6) » barb.elrod (#1):

jezdím plášťovky S33 special, na dobrým povrchu když se pořádně nacpou tak podle mě jedou o dost líp než pláště, na horších površích trochu odskakujou a kostky to je o rozebrání kola i člověka, ale už je budu jezdit dál, jenom to opravení defektu tmelem mě trošku znepokojuje, i když na druhou stranu jsem s nimi ještě nepíchl

odpovědět | zadáno: před 14 lety

#5 RE: silniční pláště

RadekT RadekT (#5) » FILIPSKA (#4):
silniční pláště

Jezdím Michelin Pro Race 2, jsou super ale uvažuji na příští sezonu o galuskách Tufo (plášťovkách)

odpovědět | zadáno: před 14 lety

#4 RE: silniční pláště

FILIPSKA FILIPSKA (#4) » barb.elrod (#1):

včera jsem měnil, ve slevě jsem koupil Schwalbe Blizard s kevlarovou patkou. Měl jsem Hutchinsony nevim model-byly za cca 700 najel jsem na nich 4000 km ( je to dost nebo by to mělo být lepší ???) ale posl. 300 Km jsem jezdil vzadu po plátně

odpovědět | zadáno: před 14 lety

#3 RE: silniční pláště

Michal Michal (#3) » Michal (#2):

tady jsou ty, které mám teď: http://www.bike24.net/p14034.html a tady jsou ty, na kterých jsem jezdil dřív: http://www.bike24.net/p1446.html

odpovědět | zadáno: před 14 lety

#2 RE: silniční pláště

Michal Michal (#2) » barb.elrod (#1):

já mám nejlepší zkušenosti se Schwalbe Blizard, každý z těch plášťů mi vydržel kolem 10000km, s tím, že prohazuji jednou za čas přední za zadní. teď je mám po delší době znovu, nějakou novější verzi, jezdím na nich necelý měsíc. mají kevlarovou patku, cena byla pod 500, jedou výborně, životnost zatím hodnotit nemůžu a TPI zkusím někde najít.

odpovědět | zadáno: před 14 lety

#1 silniční pláště

barb.elrod

Zrovna se schyluje k výměně plášťů, tedy na příští sezonu a rozhoduji se jaké by byli nejvhodnější. Do teď jsem vozila Vittorie Open Corsa EVO. Najedu tak 10 –12 tisíc ročně, ale povětšinou pro vlastní potěchu. Těch závodů je za sezonu tak 5, není tedy třeba brát ohled na toto hledisko. Open COrsa jsem vyzkoušela na doporučení ale po 5 tisících byly sjeté i přes TPI 290. Je to tedy drahá výměna na obyčejné ježdění. Sdělte mi prosím Vaše zkušenosti s různými plášti. A co říkáte plášťovkám od Tufa? Díky za odpověď

odpovědět | zadáno: před 14 lety

« předchozí [1] [16] [31] [46] [58] [59] [60] [61] další »

1.7.2014: Aktuálně pracujeme na nové verzi diskuse, rozšíření webu a dalších vylepšeních. Nejdříve na konci léta se můžete těšit na novinky. S dotazy se prosím obracejte na e-mail: info@cyklodiskuze.cz

Copyright © 2006–2014 info@cyklodiskuze.cz, all right reserved.