#1413 RE: silniční pláště

Drtikol Drtikol (#1413) » carbox3x (#1412):

Máte někdo zkušenost s degradací pláště po ježdění na trenažeru?Já už jsem se přesvědčil,že není pravé ořechové jezdit takový plášť na silnici.Konkrétně GP4000S II.Vzorek má ale tuším že přehříváním na ergometru ztratil své vlastnosti a pěkně klouže.

odpovědět | zadáno: před 4 lety

#1412 RE: silniční pláště

carbox3x carbox3x (#1412) » feroj (#1409):

O blackchili jsem kdesi cetl. Nemit letos v alpach prave conti,tak uz jsem tady nejspis nebyl. Dostal jsem se tam do dost priserne situace ve sjezdu ze zelerainu smer mariazel. Je tam jedna leva zatacka,kdy najedes pres 70 do oblouku kolem skaly a najednou se to zlomi a ritis se na svodidla,za kteryma bych zkoncit nechtel. Bleskove jsem musel vybalancovat vahu a brzdil jsem tak,ze se celej ten predek kola (predni kolo,vidle) kroutil jak kdyby ti nekdo lomcoval predstavcem. Naten predek musel bejt fakt hroznej tlak a ta conti to proste udrzela. Tohle byla situace,kdy bylo uz vsecko za hranou. Jen jsem cekal kdy narazim,nebo pujdu k zemi. Vubec jsem nedoufal,ze to ustojim,ale proste conti.

odpovědět | zadáno: před 4 lety

#1411 RE: silniční pláště

svatý svatý (#1411) » ladislav11 (#1406):

Na jaře jsem dostal dva conti grand sport race zadara v té jejich testovací akci a najel jsem 4250km na zadním bez defektu a sundával ze strachu dřív, než jsem musel, dostanu se k nim za 400,– neni co řešit, mluvim o 25kách a silnicích 3.kat., na zimák v zimě jsem dával drátovy ultrasporty, ale přejdu na grand sport, je to jistější

odpovědět | zadáno: před 4 lety

#1410 RE: silniční pláště

Drtikol Drtikol (#1410) » feroj (#1408):

Díky za vyčerpávající odpověď.To zní opravdu velice revolučně.Ale zatím zřejmě tedy nedostupné.

Já čekám kdy konečně s něčím vyleze firma Nanomembrane. http://www.nanomembrane.cz/

+ Článek http://www.novinky.cz/…a-zajem.html

Kdyby jste někdo věděl jak se to má s prodejem dejte mi prosím echo na mail.Díky

odpovědět | zadáno: před 4 lety

#1409 RE: silniční pláště

feroj feroj (#1409) » carbox3x (#1404):
silniční pláště

„Sirsi vzadu bude lip odvalovat“

tak prečo ich nadať aj v predu… :-) Ja mám cestné bicykle roky na 25mm, Conti tak dobre držia kvôli zmesi „black chili“ v behúni http://www.continental-reifen.de/…e/blackchili

odpovědět | zadáno: před 4 lety

#1408 RE: silniční pláště

feroj feroj (#1408) » Drtikol (#1407):

použitím vlákien GRAFENU do látky sa zvýši ešte viac zvýši savosť materálu aj jeho odolnosť voči oderu… je to na veľmi dlhú debatu… zatiaľ je problém efektívna výroba, ale už teraz ho používajú na zlepšenie vlastností cyklopneu, zlepšenie tepelnej odolnosti karbónových ráfikov(Vittoria), v budúcnosti od nových typov baterii, procesorov… atď.

Zázračné vlastnosti grafenu Na otázku, co činí grafen tak speciálním materiálem, odpověděl Andre Geim, že je to jeho dvojrozměrná mřížka atomů uhlíku. Modul pružnosti grafenu podél základní roviny je skoro stejně velký jako u diamantu, přesto však může být roztažena jako guma o čtvrtinu své délky. Přitom její pevnost v tahu je asi 125krát větší než u oceli; je to zatím největší známá pevnost. (Pruh široký 1 m a tlustý pouhých 3,35.10‑10 m – jedna atomová vrstva – udrží sílu 42 N.) Je velmi tenká, ale pro plyny a kapaliny neprostupná. Takové vlastnosti nemá žádný jiný materiál. Jednotlivé vrstvy atomů uhlíku jsou uspořádány do šestihranné mřížky. Grafen má nejnižší plošnou hustotu ze všech známých materiálů. Vede elektřinu a teplo lépe než měď, ale jeho nanopásky mohou být polovodivé a lze z nich zkonstruovat tranzistor, který je rychlejší než tranzistor křemíkový. Při takovém spektru vlastností si lze jen těžko představit, čeho všeho bychom mohli s grafenem dosáhnout. Až dosud jsme byli zvyklí na náš trojrozměrný svět, který má šířku, délku a výšku. Tato představa ale přehlíží celou třídu materiálů – krystaly o tloušťce jednoho atomu nebo jedné molekuly, v podstatě „roviny atomů“, se od konvenčních krystalů dost odlišují.

Budoucnost grafenu Výzkumníci společnosti Samsung nalezli již dnes 50 různých aplikací grafenu. Některé z nich by se mohly realizovat během deseti let (například dotekové obrazovky, tranzistory, čidla). Přitom jsme pouze na začátku. I jednotlivé vlastnosti grafenu – optické, mechanické, elektrické – jsou skutečně neobvyklé. Navíc je můžeme kombinovat pro použití v elektromecha­nických a elektrooptických zařízeních. Nejlepší experimenty nás ale teprve čekají. K získání grafenu stačí načmárat něco na papír grafitovou tužkou. Tímto jednoduchým způsobem vzniká hromádka grafenu – jednotlivé vrstvy atomů uhlíku uspořádané do šestihranné struktury.

Grafen velmi dobře vede elektřinu a teplo, a proto je nadějným materiálem pro elektronické součástky, které se neustále zmenšují. Vědecké týmy ve světě pracují na metodách jeho výroby; vrstvy grafenu získané psaním grafitových tužek jsou ještě příliš tlusté. Např. Klaus Müller, ředitel Ústavu Maxe Plancka pro výzkum polymerů, patentoval řadu metod, včetně pyrolýzy. Ta spočívá v zahřívání prekursových molekul na skleněném podkladu, které již obsahují malé grafenové disky a také větve uhlíkových řetězců. Díky tepelnému zpracování můžeme získat průhledný grafenový film o tloušťce menší než 10 nanometrů.

Grafenové filmy nabízejí levnou alternativu k indium‑cínovému oxidu, který slouží jako průhledná elektroda pro sluneční články. I když je tento oxid průhledný a je dobrý vodič, je příliš drahý pro vysokou cenu india. Průhledné grafenové elektrody mohou také zvýšit účinnost fotovoltaických článků. Na rozdíl od indium‑cínového oxidu jsou grafenové elektrody průhledné i pro určitou část infračerveného světla, které tvoří až polovinu slunečního záření dopadajícího na Zemi. Grafenové elektrody se již osvědčily v prvních FV článcích vyrobených v Mainzu.

odpovědět | zadáno: před 4 lety

#1407 RE: silniční pláště

Drtikol Drtikol (#1407) » feroj (#1403):

Kdo a jak má zlepšít vlastnosti v cyklooblečení?

odpovědět | zadáno: před 4 lety

#1406 RE: silniční pláště

ladislav11 ladislav11 (#1406) » ladislav11 (#1405):

Já jsem s Conti spokojený-na zimáku mám Coti super sport vzadu-vpředu Pinarello Dogma-taky Continetal vlastně

odpovědět | zadáno: před 4 lety

#1405 RE: silniční pláště

ladislav11 ladislav11 (#1405) » carbox3x (#1404):

Tak válcuj válcuj :-)

odpovědět | zadáno: před 4 lety

#1404 RE: silniční pláště

carbox3x carbox3x (#1404) » feroj (#1403):

Kaslete na zataceni a na brzdeni. Treba ty conti drzi pri brzdeni a v zatackach suprove. To driv poletis pres riditka nez by ta guma klouzla. Ja resim odvalovani kluci ODVALOVANI! A presne tak jak to psal Vik o tech conti. Sirsi vzadu bude lip odvalovat. Nic jineho neresim.

odpovědět | zadáno: před 4 lety

#1403 RE: silniční pláště

feroj feroj (#1403) » carbox3x (#1401):

pri brzdení je hlavný nápor na predok…

ale blíži sa revolúcia v plášťoch aj karbónových ráfikoch – grafen … aspoň to tvrdí Vittoria https://graphene.vittoria.com/subscribe.php

dokonca ma zlepšiť vlastnosti v cyklo-oblečení

odpovědět | zadáno: před 4 lety

#1402 RE: silniční pláště

ladislav11 ladislav11 (#1402) » carbox3x (#1401):

Přední širší má větší styčnou plochu v náklonu například.

odpovědět | zadáno: před 4 lety

#1401 RE: silniční pláště

carbox3x carbox3x (#1401) » ladislav11 (#1400):

Nojo uz se to tady jednou probiralo. 23je na predek dobry,protoze natom neni takova vaha. Jde oto,ze 25na zadku bude lip odvalovat. Nekde tady byl odkaz nd jakysi test,kde to bylo uvedeny.

odpovědět | zadáno: před 4 lety

#1400 RE: silniční pláště

ladislav11 ladislav11 (#1400) » ladislav11 (#1399):

Já to mám conti 24 front a Conti 23 rear-ale to okem nepoznáš

odpovědět | zadáno: před 4 lety

#1399 RE: silniční pláště

ladislav11 ladislav11 (#1399) » vik (#1398):

Můžou to tak vidět-ale opak je pravdou,kdysi jsem o tom cosi i četl-už to nenajdu,byl tam i nákres a vysvětlení.

odpovědět | zadáno: před 4 lety

#1398 RE: silniční pláště

vik vik (#1398) » ladislav11 (#1397):

Tohle není tak úplně jasný… Například Conti s kombinací GP Attack + GP Force to vidí takhle: předek 22, zadek 24 :-)

odpovědět | zadáno: před 4 lety

#1397 RE: silniční pláště

ladislav11 ladislav11 (#1397) » carbox3x (#1396):

Dej to naopak-je to lepší-nemáš motorku,ale kolo-u motorky je to kvůli přenosu výkonu :-) U kola je lepší to přední nepatrně širší-jako vodicí a záběrov=é užší-ostatně i na biku se to tak dává,

odpovědět | zadáno: před 4 lety

#1396 RE: silniční pláště

carbox3x carbox3x (#1396) » Drtikol (#1395):

No skusit bych je chtel dotech alp a pak je dojezdit. Ovsem je to jen uvaha. Urcite chci priste zkusit (at budu kupovat jakekoli plaste) dat na zadek 24 nebo 25mm. a predek klasika 23mm.

odpovědět | zadáno: před 4 lety

#1395 RE: silniční pláště

Drtikol Drtikol (#1395) » budikm (#1392):

Jo Contíky nezklamou.Už jsem z nich vytáhl i půlcentimetrovej střep a nijak jim to nevadilo. Už jsem objednal Lite za 735kč na cycology.

odpovědět | zadáno: před 4 lety

#1394 RE: silniční pláště

carbox3x carbox3x (#1394) » Drtikol (#1391):

No tak to je dobra informace. Kamos ma na zadku tu klasickou. Dizin je peknej,jenze mi otom neni schopnej nic rict. Pokud tady budou dalsi dobry reakce tak je zkusim pristi rok,nasadim par tejdnu pred alpama,at si nane trochu zvyknu. Dotech krpalu by se hodili.

odpovědět | zadáno: před 4 lety

#1393 RE: silniční pláště

budikm budikm (#1393) » budikm (#1392):

Tady dělali test pneu http://velonews.competitor.com/…g-tires-fast

odpovědět | zadáno: před 4 lety

#1392 RE: silniční pláště

budikm budikm (#1392) » Drtikol (#1384):

Já jsem taky teď na konec sezony koupil Tufo Calibra. Jezdívám GP a teď mám na druhém kole Specialized SWORKS. Pokud porovnám, tak pocitově jedou líp určitě GP a Specialized, ale na mokru líp drží ty Tufo. Nejmíň vydrží Spešl, GP vydrží hodně dlouho a Tufo zatím vypadá, že vydrží podobně a jak se psalo, ploška se objeví na nich později. Contíky GP jsou podle mě nejlepší :)

odpovědět | zadáno: před 4 lety

#1391 RE: silniční pláště

Drtikol Drtikol (#1391) » ladislav11 (#1386):

To je dobrá zpráva.I když u 100kg chlapa to chce asi dávku odvahy. Já se u nich defektů trochu obávam i smími 65kg.

odpovědět | zadáno: před 4 lety

#1390 RE: silniční pláště

Drtikol Drtikol (#1390) » vik (#1385):

Díky.Tak to je super.Asi mám vybranej dárek na vánoce.Pujdu do těch Lite a nasadim je až v létě kdy budu víc v kopcích.Jsem dost zvědavej jestli poznám rozdíl.Teprve nedávno jsem koupil duše 52g což jsem si polepšil o 40g.K tomu těch 75g na plášti a to by v tom byl čert abych 115g na obvodu nepoznal ne?

odpovědět | zadáno: před 4 lety

#1389 RE: silniční pláště

Hogy Hogy (#1389) » washek (#1387):

Pri tom, jak jsou na tom ceny, si tech 60% kilometru muzou klidne dovolit. A ja treba tech kol stridam vic, takze ty Contiky muzu mit na 4–5 let, coz se akorat zacnou rozpadavat bez ohledu na kilometry :-) Na zimaka teda uz asi jedine Conti 4 Season.

odpovědět | zadáno: před 4 lety

« předchozí [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [16] [31] [46] [61] další »

1.7.2014: Aktuálně pracujeme na nové verzi diskuse, rozšíření webu a dalších vylepšeních. Nejdříve na konci léta se můžete těšit na novinky. S dotazy se prosím obracejte na e-mail: info@cyklodiskuze.cz

Copyright © 2006–2014 info@cyklodiskuze.cz, all right reserved.