#12 RE: Ramsau - Kitzbuhel

svatý svatý (#12) » MCS Team (#11):

I svatý tam potkal prasata. A nejen tam.

odpovědět | zadáno: před měsícem

#11 RE: Ramsau - Kitzbuhel

MCS Team MCS Team (#11) » DyEm (#8):

prasata jsou bohuzel vsude, driv jsem mel naivni predstavu ze v zemich zaslibenych cyklistice jako je Francie, Italie se chovaj ridici ohleduplne, ale brzy jsem poznal krutou realitu. kokotu za volantem je podle me vsude stejne.

odpovědět | zadáno: před 12 lety

#10 RE: Ramsau - Kitzbuhel

DyEm DyEm (#10) » Modrak (#9):

no někdy příště :). Stejně jsem dojel až po 20.30 a to by trvalo min. do 22 a tma. Navíc bylo extrémní horko. Světlo naštěstí vozím už automaticky (3W Luxeon). U Konigssee jsem dal Rossfeld RING, taky dobrý kopečky:). Bohužel hlavně z Itálie mám opravdu blběj pocit (něměc nebo rakušák tě prostě v zatáčce nepředjede, dokud mu nemávneš, italové hodně prasí). Taková perla, jel jsem z Cortiny na Giau, pak opět Cortina a TreCime (opět mrak, takže jsem tam viděl asi 15m), na vršku jsem stihnul přítelku, která tam dojížděla a voprasila mě tam dodávka, řval jsem sprostě na půl údolí, doproti sjíždějící cyklisti si myslí, že je zdravím :). Letos passo Valles, Rolle, Pellegrino (tam se snažil projet kamion :) bohužel jsem nečekal, co bude dělat v těch vracečkách). Dále Erbe a Gardena. Falzarego, Fedai (při sjezdu ulítla blikačka a řekla pápá) a Giau z těžší strany. Cortina a Bormio je prostě super:)

odpovědět | zadáno: před 12 lety

#9 RE: Ramsau - Kitzbuhel

Modrak Modrak (#9) » DyEm (#7):

To je skoda. Ten Kitzbuhel Horn rozhodne patri ke klasice co by ti nemela chybet. Budes tam muset jeste jednou. Ten fakt stoji za to. Lofer je proti tomu sranda. Jinak prasarna od holandana prekvapi, ti bejvaj obvykle hodne v pohode, navic jsou to sileny cestovatele, mivaj hodne najeto a normalne jezdej s velkym prehledem.

odpovědět | zadáno: před 12 lety

#8 RE: Ramsau - Kitzbuhel

DyEm DyEm (#8) » DyEm (#7):

jo a pak byla klasika Cortina dA, řekl bych, že se v Itálii začlo zase pěkně prasit v autech, prostě zatáčka nezatáčka, klidně se předjíždí ve vracečkách, kam není vidět. Viděl jsem tam jak v autě, tak na kole dost krizovek. Žádnej boční odstup (italové-někteří), skoro jak v ČR. Pak jsem tam mlátil čurákovi z NL do auta, přede mnou dvě auta, normálně se nasere vedle mne a začne mě mačkat na svodidla (sjezd z Fedai) až dole

odpovědět | zadáno: před 12 lety

#7 RE: Ramsau - Kitzbuhel

DyEm DyEm (#7) » Modrak (#6):

takže Lofer vyzkoušenej, celkem výživnej, ke Kitzbuhelu jsem dorazil po 100km a 100před sebou a blbě jsem zahnul a skončil někde v 1100–1300m, nyní říkám naštěstí, páč bylo strašný vedro a dojezd byl dost pozdě. Navíc při návratu šílená stojka za Waisbachem, tam sem letos normálně zhodil tretry a fusakle a vytlačil to. Z druhé strany je ještě prudší úsek (cca 300m snad nad 25%).

odpovědět | zadáno: před 12 lety

#6 RE: Ramsau - Kitzbuhel

Modrak Modrak (#6) » DyEm (#4):

Jo tak uz to chapu, to je jiny Ramsau nez kde se lyzuje. Tak to uz dava smysl. No jel jsem tam nekolikrat, ale pokazdy autem, tak si nejsem jistej. V kazdym pripade je to silnice s dost hustym provozem, takze zadna radost to nebude. A jsou tam tunely. Jestli jse objet ten na sever od Steinpassu si nejsem jistej, ty dalsi pak uz jo. Kdyz jsem tam jel posledne, tak urcite nekde cyklisti nemohli, ale fakt nevim, klidne to mohlo bejt nekde o kus jinde a ne zrovna na tomhle useku.

Jinak se ukazuje ze uz jsem uplne blbej. Ten Lofere Alp (nebo podle autoatlasu Loferer Alp) uz jsem jel, dokonce loni, akorat jsem si nepamatoval ze je to on :-) Je to pomerne vyzivny, silnicka malinka a mizerna, vetsinou v lese, s naplavenym piskem a mistama i slusnym sterkem, navic jsem to jel za mirnyho deste, dolu zadna radost. Ale je to kratky, melo by to bejt 2× delsi. Nahore to kupodivu nekonci ve skalach, ale je tam louka s kravama, hospoda a lanovka. Kdyz nebudes mit nic lepsiho tak stoji za vyjeti, ale neni to zas nicim pozoruhodny. Ale od Konigsee to mas kousek do Berchtesgadenu, tam se muzes vyblbnout. Tam je strasny kvanum silnicek po tech kopcich, akorat nekde jsou zakazy vjezdu, nevim jesli platej i pro kolo nebo jsou jen pro auta. Nejsem si jistej do jaky miry je to tam vubec verejnosti pristupny, mam dojem ze nektery veci tam mozna maj obsazeny vojaci a nesmi se tam mozna z principu. Ja tam jezdil autem tak jsem to moc nezkousel.

odpovědět | zadáno: před 12 lety

#5 RE: Ramsau - Kitzbuhel

DyEm DyEm (#5) » DyEm (#4):

jo, už jsem to našel, jako Lofere Alpe. Takové slabší Mortirolo :), ale mám to při cestě, díky za tip.

odpovědět | zadáno: před 12 lety

#4 RE: Ramsau - Kitzbuhel

DyEm DyEm (#4) » Modrak (#3):

budeme někde pod Salzburgem u Konigssee (jezero) a chci to vzít na Melleck, Lofer a Kitzbuhel. Je tam dost silnej provoz a vzpomínám si, že tam někde byl zákaz. Do tunelů určitě, ale ty jdou objet. Loferer Alpe??? neznám, napiš o tom více, jsem pro každou špatnost :)

odpovědět | zadáno: před 12 lety

#3 RE: Ramsau - Kitzbuhel

Modrak Modrak (#3) » DyEm (#2):

To nejak nechapu. Ramsau je pod Dachsteinem, ne? Odtud chces jet do Kitzbuhelu? To je nejak daleko. Nechapu presne o co jde, ale je fakt ze zhruba v tyhle oblasti mam dojem nejaky nejetelny useky byly, ale nevim presne kde. Ale Kitzbuheler Horn doporucuju, ten je obzvlast vypecenej. Hlavne nezastavuj u hospody, kdyz podlezes zavoru tak se da po asfaltu az nahoru k vysilaci, to je teprv maso. A mohl bys prubnout Loferer Alpe, k tomu jsem se nikdy nedostal a mohlo by to stat za to.

odpovědět | zadáno: před 12 lety

#2 RE: Ramsau - Kitzbuhel

DyEm DyEm (#2) » DyEm (#1):

nikdo to tam nezná??

odpovědět | zadáno: před 12 lety

#1 Ramsau - Kitzbuhel

DyEm

dá se to projet na kole směr Lofer? Jel sem tama několikrát a mám pocit, že tam byl zákaz cyklistů, ale nevím, zda to nebylo až u Salzburgu. Díky za info. Budeme tam v kempu a chci si dát KitzbuhelHorn

odpovědět | zadáno: před 12 lety


1.7.2014: Aktuálně pracujeme na nové verzi diskuse, rozšíření webu a dalších vylepšeních. Nejdříve na konci léta se můžete těšit na novinky. S dotazy se prosím obracejte na e-mail: info@cyklodiskuze.cz

Copyright © 2006–2014 info@cyklodiskuze.cz, all right reserved.