#1375 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

ladislav11 ladislav11 (#1375) » Filipo (#1374):
53x11 nový časopis pro silničáře!

Jo tenhle,to nevím,že to byla taky Multipla :-) Otec byl Fiatista,měl 600 a pak 850 coupé a zas 600,Tehdy stála ta 850ka asi 70000 na naše v tuzexu.

odpovědět | zadáno: před měsícem

#1374 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

Filipo Filipo (#1374) » ladislav11 (#1372):
53x11 nový časopis pro silničáře!

první

odpovědět | zadáno: před měsícem

#1373 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

Hogy Hogy (#1373) » paolo11 (#1371):

Vsak jsem psal, ze to chce stejny kola vcetne obuti a sedlo. Ty riditka + predstavec nejlepe taky, ale to uz neni takova rychlovka prohodit, i kdyz pro ten seriozni test by to asi taky mela byt samozrejmost.

odpovědět | zadáno: před měsícem

#1372 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

ladislav11 ladislav11 (#1372) » cioran-m (#1369):

To snad… Multipla,to malý auto na tom spodním naroubované?Rameš mi kdysi říkal,že by za to zastřlil toho co to kreslil. :-) Hrůza na kolech,ale prostorná.

odpovědět | zadáno: před měsícem

#1371 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

paolo11 paolo11 (#1371) » Hogy (#1370):

samotný rám,ikdyž se povede,se dá jízdně dost pokazit třeba měkkými řiditky nebo ráfky,což odhalil zrovna jeden test myslím nějakého spešl experta a bylo to pravda..někdy to smysl má,ikdyž pouze orientační

odpovědět | zadáno: před měsícem

#1370 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

Hogy Hogy (#1370) » cioran-m (#1365):

Ty jizdni testy nejsou ve sve podstate vubec testem ramu, ale kola jako takoveho. Imho tehle nema moc smysl. Me zajima jak se chova ten ram, co si na nej navesim je vec dalsi a hodne individualni. Proste to chce minimalne stejny kola, obuti a sedlo. A zkuseny testera…

Jinak jsem ted v Koreji. Vcera jsem si sel v Soulu podel reky, kde je na mistni podminky docela slusna cyklostezka. Behem hodiny jsem videl vic titanovych kol jak v CR celkem. Moots, Litespeed, Seven, Lynskey, Merlin… Kolikrat projela parta, kde byla Ti ramu prevaha. No celkem jsem valil oci. Jezdej tu teda i Meridy :-) A evidentne tu frci Bianchi. Jen slusny ocelovy kolo jsem tu nepotkal.

odpovědět | zadáno: před měsícem

#1369 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

cioran-m cioran-m (#1369) » jan21 (#1368):

První Multipla byla naopak nádherná!! :-) To však není případ Synapse.

odpovědět | zadáno: před měsícem

#1368 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

jan21 jan21 (#1368) » ladislav11 (#1363):

Láďo

to snad není o to že „nepoznáš“ to chováni kola""

Když střídaš kola a i jinech discpilin (silnice, zimák, cyklokros, treningovka, mtb, festka, TT) a vybavení tretry, sedla, čepice, rodla, rukavice, ..tak po prvních pár minutách..po prvních šlápnutícj jedeš a ani to tak rychle nevnímaš jedině když neco není totalně naprd ..a až za nejakou půlhodinku, hodinku když jedeš v klidu a sam… to cítiš a porovnávaš. No a to střídani kol je někdy při souteži nevyhnutné z důvodu poruchy, vyčistení ..u krosu a pod…Ano každého ťukne ..to je jiné kolo ale jedeš dál ..a když je to v zápalu soutěže..tak si hlídaš něco jiného a hodnotíš až potom :-))

Takže i já tak beru ty testy a porovnávačky.

PS ale když je něco škaredé..tak je škaredé i když to může bejt výhoda jak Fiat Multipla.

odpovědět | zadáno: před měsícem

#1367 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

cioran-m cioran-m (#1367) » ladislav11 (#1366):

Tak, to je logický: když člověk potřebuje, aby něco bylo tužší a pevnější, udělá do toho díru. Akorát, kdyby ta celá věc nebyla tak strašně škaredá! :-)

odpovědět | zadáno: před měsícem

#1366 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

ladislav11 ladislav11 (#1366) » cioran-m (#1365):

K té díře u syn.ta je kvůli tuhosti,ne pohodlí,rozšíření má i supers.bez díry,no a jinak ty hejbací nesmysly taky nemusím,pohodlí cannondale zdařile vyřešil bez těhle nesmyslů,taky gi­ant.

odpovědět | zadáno: před měsícem

#1365 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

cioran-m cioran-m (#1365) » ladislav11 (#1363):

Cely je to blbost: vsechna kola nejsou uplne stejna, i kdyz, v dnesni karbonove produkci velkovyrobcu, je jich plno skoro stejnejch. Kdyby se clovek zameril jen na ty bakelity a z nich jen na opravdicky silnicky, tak to jde rozdelit na kola pro duchodce (jako je Synapse, Domane, Roubaix, a spol.- dnes to dela kazda mainstreamova firma) a opravdicky zavodnicky – viz napr.skoro vsechna profi kola tam, kde se nejede neco jako Roubaix, no a treti kategorii jsou ty vetsinou strasne drahy aero-kola (ty vsak jsou, aspon podle meho nazoru, nejvic ze vseho hlavne nastrojem na tahani penez ze zakazniku). Geometrie jsou ve vsech tech kategoriich dnes prakticky identicky, ramy se lisi materialem (napr. cislem Toraye atd.) a od toho by se mela odvozovat cena. No, ale pak jsou i firmy, ktery jsou, za stejnou cenu, schopny namotat ten material tak, ze ram je o neco lehci,.pevnejsi a taky pohodlnejsi nez u vetsiny ostatnich ( v tom patrne hraje obrovskou roli predni vidlice a taky cela zadni stavba vcetne sedlovky). Mne osobne nebavi kola s ruznejma pridatnejma elementama, jako jsou vkladany elastomery a ted odpruzena hlava u Speslu, skareda dira v hlavove trubce u Synapse, rozpulena sedlovka u canyonu a hadovita zase u Speslu apod., nebo plno tech automobilovejch hovadin, co maj na kolech novy Treky atd. Ja myslim, ze bakelitovy kolo by dnes mela byt schopna spickova firma udelat lehky, pevny a pohodlny i bez techto pridanejch pitomosti – prikladem muze byt treba, co ja vim, Focus Izalco Max. A aby se tohle verifikovalo, tak je potreba ram na pristroji promerit a pak teda, az nakonec, aby to nekdo, kdo kolum opravdu rozumi a kdo na nem umi jezdit, projel, pokud mozno za standardizovanejch podminek (aspon pokud se kol a gum tyce) a rekl, co si o tom opravdu mysli – a ne aby jenom lezl vyrobci do prdele. A optimalni by bylo, aby techto lidi bylo vic. Jinak jsou vsechny ty kecy o kolech, tak jak je to treba v 53×11, uplne k nicemu – resp.nanejvys pro zasmani.

odpovědět | zadáno: před měsícem

#1364 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

pira pira (#1364) » lenovo (#1360):

oddeleni ktere hlidaji aby kolo bylo co nejelhci si mysli cykliste ,naopak aby je to stalo co nejmin matrial atd.

odpovědět | zadáno: před měsícem

#1363 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

ladislav11 ladislav11 (#1363) » cioran-m (#1359):

Neřekl bych.Hele i já poznám a už jsem o tom psal chování kola a tak nějak vlastnosti,na to nemusím být profík,stačí mít cit.Takový Bodlák,přesto,že jezdí hafo let a závodí,pozná prd,dokonce měl nakřivo kufr na tretře a nepoznal,že jsem mu ho srovnal :-)

odpovědět | zadáno: před měsícem

#1362 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

ladislav11 ladislav11 (#1362) » EasyShare (#1361):

Tak mi taky přišel… a líbí se mi,číst je tam co.Inu každý to vidí jinak

odpovědět | zadáno: před měsícem

#1361 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

EasyShare EasyShare (#1361) » lenovo (#1360):

:-D To jsi mi připomněl film Planeta opic. Nedávno jsem viděl jeden z těch úplně prvních dílů ze 70. let a fakt úžasný sci-fi.

odpovědět | zadáno: před měsícem

#1360 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

lenovo lenovo (#1360) » cioran-m (#1359):

na testování existují výzkumné oddělení u každého výrobce, který něco chce vyrábět a pak na to se vydá Prohlášení o shodě…to jenom přihlouplého zájemce o koupi kola, nějaký plátek chce ohromit svými testovacími schopnostmi, které se skládají z vypůjčeného kola, treter a bidonu. Jinak by to dokázalo otestovat tímto způsobem i stádo opic v pralese při polední siestě, když se jdou právě vysrat do tůňky…

odpovědět | zadáno: před měsícem

#1359 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

cioran-m cioran-m (#1359) » lenovo (#1358):

Pokud se týká těch testů v 53×ll, vypadá to (alespoň napohled) přesně tak, jak píšeš- docela komedie. Snad by stačilo najít nová kola na netu, připsat k nim údaje od výrobce a otisknout tgo – plřišlo by mi to takové rozumnější. Číst to, co se tam o kolech v časopise nyní píše, mi přijde jako takové humorné vyprávění – ale je to furt dokola.

odpovědět | zadáno: před měsícem

#1358 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

lenovo lenovo (#1358) » EasyShare (#1354):

no fajn…a kdo by si po nějakém testu koupil těch 99% zbývajících kol, co jsou ve skladech jako neprodejné ležáky…dělá se to tak, že se postupně dělají testy na to, co nejde prodat a placený testér na to dá ten nejlepší výkon/cena a hloupej zákazník to bere, bo je to votestované nějakým zaměstnancem, co zrovna nemá do čeho píchnout…

odpovědět | zadáno: před měsícem

#1357 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

pira pira (#1357) » EasyShare (#1354):

testy ukazou ze jedou kamarad koupil kola za 1800 eur a praskali mu draty bylo to zipi o cem se pak bavit a dal tam tesky draty potom poradny .

odpovědět | zadáno: před měsícem

#1356 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

pira pira (#1356) » EasyShare (#1355):

hlavne pokud neprojedez nejblbejsi zatacku sezony o 5 metru rychlejs tak nemuzes zadnej test delat !!to maoznas az se spickou zrovna vtej zatacce!!!jednou sme jeli asi 20 cyklistu ja mel strera nebudu se bavit o kvalite ale geometrije byl dobra atvrdej !!a jeden tenkrat na kanondejlu projel zatacku pravotocivou z 12 procentniho sjezdu bez brzdeni kdyz sem se ptal ja zlehkym ostatni 15meru za nama to je ta skusenost !!!!a tsty si muzou strcit ze je to jkykoli sou knocemu kdyz n atakovom miste te podelam !!nebo sem najel tak rychle do zatacky idealni stopu ze ostatni se vysekali to je to co me pomohlo bejt lepsi vyjeti plus tam vlitnout spurtem !!!

odpovědět | zadáno: před měsícem

#1355 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

EasyShare EasyShare (#1355) » EasyShare (#1354):

sorry za překlep… Jenže hodnotit kolo po 5000 km by mohl být na druhou stranu pro redakci problém, protože má to kolo půjčené od výrobce/distri­butora na určitou krátkou dobu. To je ale vše o dohodě, třeba by to bylo možné…

odpovědět | zadáno: před měsícem

#1354 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

EasyShare EasyShare (#1354) » lenovo (#1350):

Tak jasně, s tou kritikou je to trochu problém. Dřív byl ale u testů kol třeba takový diagram hodnot. Souhlasím ale s pirou, že by ty testy mohly být rozšířené o hondnocení po najetí třeba 5000 km apod.

odpovědět | zadáno: před měsícem

#1353 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

pira pira (#1353) » cioran-m (#1351):

a kdo si nelze spousty kol je nebespecnych za urcitych situacich .jen se to nestane vsem jen tem co skutecne jezdi !

odpovědět | zadáno: před měsícem

#1352 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

pira pira (#1352) » lenovo (#1350):

jasne je to picocvina ,jezdil sem sem tam asi z 5 kamarydy a vse je v pici a odejde pomerne brzy a to uz nezavodime a doli nam menili jak na pasu .postupne sem lecos psal draty praskali temer u vseho u ceho ne byl v prdeli orech plaste jakbysme ,retezi v pici ,na kompjutr staci 5 km kostek a 6 stupnu na nekerej vse se rozpare a popraska proc to nikde nikdo nenapise?????do­kazete si predstavit co toho skrvi ten kde jezdi 45000 rocne !dalsi vec je ze nekdo neco koupi chvali a za dva mesice se mu to totalne domrda a pak se toho tise zbavi !testova kola levny ani nema cenu .a ty super stroje taky ne!me se osvetcilo co vydite na zavodech u normalnich lidi bez testu a vydis to jezdit nekoho 5let a i tak to sou lzi maji to uz po nekolikate a nekolik reklamacek !

odpovědět | zadáno: před měsícem

#1351 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

cioran-m cioran-m (#1351) » vik (#1345):

S Cycling Plus jsem mel stejnou zkusenost, jak ty, ok; tak jsem proste udelal zmenu.Ale jo, zatim to jde ,.akorat to nechodi uplne pravidelne a reklamovat se mi to nechce. Zvazuju, ze se vratim ke starymu dobrymu Bicisportu… Ten jsem odebiral na pocatku devadesatyxh let…

odpovědět | zadáno: před měsícem

« předchozí [1] [2] [3] [4] [15] [28] [42] [55] další »

1.7.2014: Aktuálně pracujeme na nové verzi diskuse, rozšíření webu a dalších vylepšeních. Nejdříve na konci léta se můžete těšit na novinky. S dotazy se prosím obracejte na e-mail: info@cyklodiskuze.cz

Copyright © 2006–2014 info@cyklodiskuze.cz, all right reserved.