#1169 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

platypus platypus (#1169) » standoslav (#1168):

já to beru, ale aspoň by zbylo na tatranky v automatech :-D

odpovědět | zadáno: před 5 dny

#1168 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

standoslav standoslav (#1168) » platypus (#1167):

Pocita se s tim, ze kdo ma Tiagru, ma i tvaroh ve svalech, takze takove kolecka proste nejezdi a neutahne.

odpovědět | zadáno: před 5 dny

#1167 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

platypus platypus (#1167) » USPS (#1163):

Mě potěšili japončíci s novou tiagrou. Podle fotek se zdá, že převodník by mohl být tužší, na pákách zmizely ty rádoby ukazetele řazení (podle mě to patří na trekingové kolo pro sváteční jezdce) a snad vychytali lepší řazení na přehazce. Nevím jak ostatním, ale když doladím spodní část kazety tak to úplně nesedí někde v horní části a naopak. Ještě bych uvítal v sadě tiagra kazetu 11–23.

odpovědět | zadáno: před 5 dny

#1166 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

cioran-m cioran-m (#1166) » ladislav11 (#1164):

Jo – a ty Ernestovy řeči, že bezpečnej je akorát rám od kila vejš, jsou dnes akorát srandovní…

odpovědět | zadáno: před 5 dny

#1165 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

cioran-m cioran-m (#1165) » ladislav11 (#1164):

Tou technologií do mufen, starou dvacet let, kterou ty italský rámy dělaj, neuměli. (Pokud by to mělo být trochu pevný).To by je museli lepit end-to end. Ty, co jim dělaj v Číně, možná.

odpovědět | zadáno: před 5 dny

#1164 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

ladislav11 ladislav11 (#1164) » USPS (#1163):

Colnago tvrdí,že kolem 7.kg kolo, jsou ty rámy bezpečné.něco jiného je,když to fasujou a rupne to,ty superlehké a něco jiného,když to rupne hobíkovi-ale on ten hobík to většinou po sezoně prodá a koupí nové,takže mu to nevadí :-D Myslím,že kdyby chtěli,tak by uměli lehký rám.

odpovědět | zadáno: před 5 dny

#1163 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

USPS USPS (#1163) » divebull (#1162):

Hodně mě pobavilo to „testování“ toho Colnaga vážícího 7.1 kg bez pedálů(!!!) za víc než 300 tisíc. Hned jak to tady dopíšu, tak volám „Bejkovi“ jestli mu nějakou náhodou nezbyla aspoň jedna moje velikost, protože to prostě musím mít…!!! :-))

odpovědět | zadáno: před 5 dny

#1162 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

divebull divebull (#1162) » cioran-m (#1156):

Tak jsem včera dostal jako bolestné za reklamaci (což u prodejce oceňuju) Bianchi dres. Je to Nalini, běžná cena okolo 2500,–. Včera jsem se v něm asi 50 svezl a ve srovnání s Assosem je tam znatelný rozdíl. Má kratší rukávy (málo kryjí návleky), ale oproti tomu je dost dlouhý. Prostě jiný střih. Materiálově je taky horší. Přitom s Nalini mám dobré zkušenosti. Koupil jsem si tak okolo roku 90 (na Třebešíně na burze) dres Nalini v barvách Super-U a občas ho z nostalgie vytáhnu ještě dnes. Střih paráda a i po těch 25 letech je stále jako nový.

odpovědět | zadáno: před 13 dny

#1161 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

cioran-m cioran-m (#1161) » Zbyněk (#1159):

Je to mozny, jak rikas, s tema pocitama a jinak teda jisty podle ty mapy… :-) Ostatne, uz je to taky par let.

odpovědět | zadáno: před 18 dny

#1160 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

fan-thomas fan-thomas (#1160) » Zbyněk (#1159):

jj, máš recht, jel jsem to před pár lety z Mazzo Valteliny tou nejtěžší stranou (bydleli jsme u Bormia) a okruh přes Ponte Legno (se zajíždkou na Passo Tonale) nahoru na Gavii a z5 do Bormia, těch zatáček tam několik bylo, jo hodně těžkej kopec, ale se Zoncolanem z Ovara se to nedá srovnat, to je na krev

odpovědět | zadáno: před 18 dny

#1159 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

Zbyněk Zbyněk (#1159) » cioran-m (#1152):

Nechci rozhodně mít poslední slovo, ani být za rýpala, ale nedalo mi to a mrkl jsem na ten kopec na gpsies a těch serpentin je tam asi 30 … ale jak říkám, do kopce si to člověk neuvědomí.

http://www.gpsies.com/map.do?…

odpovědět | zadáno: před 18 dny

#1158 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

pira pira (#1158) » cioran-m (#1156):

sou od asosu krasny veci radost pohledet!300 euro je dost !za krtasi ale sou super !ja jezdim 25 let dlouhy asosi a neni jim temer nic jen ksandy byl jinej matros vypelichali ale to termo je netknuty i v roskroku !kterej dil vydrzi 25 let nebo obleceni a to sem jezdil 10000 v zimne asi 4 leta a ostatni turysta a narazove ,ale stejne!

odpovědět | zadáno: před 19 dny

#1157 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

ladislav11 ladislav11 (#1157) » divebull (#1150):

Ale Bejkovi fandím,je mi sympatickej.

odpovědět | zadáno: před 19 dny

#1156 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

cioran-m cioran-m (#1156) » divebull (#1154):

Ano, to obleceni je fakt dobry. Jak Gore, tak zejmena ten Assos. Kalhoty uz jiny, nez Assos, nejezdim. Mam (uz par let) taky nejaky dresy od Raphy – ty jsou opravdu pekny a velice prijemny. Ale co se tyce funkce a zejmena strihu, myslim, ze Assos je uplne vpredu. –. Jinak,.co se tech kol tyce – na Colnago, jeho modely v poslednich tak deseti-patnacti letech a na ceny jeho vyssich kol mam svuj nazor, ale nechci jej tady opakovat.

odpovědět | zadáno: před 19 dny

#1155 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

standoslav standoslav (#1155) » divebull (#1154):

Když už se tady píše o oblečení (nebudu na to hledat orig. vlákno): tady u Ov je pro mne nový výrobce „Burik“, znáte to někdo ? Stránky výrobce nic moc nevypovídají, s kamarády jsem to zatím neřešil, ale potkal jsem borce u Orlové, na žiletce a docela mu to slušelo. Otázka je, jestli je to oblečení levnější než známé české a jak se v tom jezdí, jaké používají materiály atd. Jinak výraz „burik“ je tady na Ostravsku docela necyklistický, ostatně firma šije nejen cyklohadry, burik je chlapec co má lechce přez váhu, takový pořízek. Takže pro nás s lehkou nadváhou, mít na kraťasech/drezu BURIK, je to OK, ale na Křižákovi a jemu podobným by to asi nebylo košér.

odpovědět | zadáno: před 19 dny

#1154 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

divebull divebull (#1154) » cioran-m (#1153):

Myslel jsem to spíš na ty kola. U oblečení nedokážu posoudit jestli je to snobárna. Mám srovnání akorát s věcmi na bike od Gore, které používám v zimě i na silnici. Pak mám jeden letní Gore dres na bika. Všechno řada Alp-X. Gore silniční věci mi nesedí, je to pro nějaké vyšvihanější jedince než jsem já. Na L jsem tlustej a na XL malej. Porovnat můžu tedy dresy a tam je Assos lepší. Velikost L mi tam sedí bez problémů. Dres mám SS100Cento a kraťasy MilleS5. Ty kraťasy mají super vložku. V balení byl i vzorek krému, kterým se ta vložka může namazat, aby byla vláčnější. Považoval jsem to za pitomost, do té doby než jsem to vyzkoušel. Teď už dodělávám první velkou pikslu. Dál mám A. letní rukavice, bez problémů a zimní návleky na boty, které jsou pravdu dobré.

odpovědět | zadáno: před 19 dny

#1153 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

cioran-m cioran-m (#1153) » divebull (#1149):

Akorat Assos je momentalne fakt nejlepsi cyklisticky obleceni,.co existuje. Stran strihu, pouzitych materialu (treba dres SS13 je delanej snad z peti ci sedmi ruznejch latek) – letni dresy, kalhoty. V tom opravdu defakto nemaj konkurenci, vsichni ostatni maj odlep, aji v testech to tak vychazi. Pokud se exkluzivnich (ne vsak uplne stran funkce, spis vyjimecnosti a kvalitou – merino atd) materialu a zejmena strizlive elegance tyce, predci je akorat ta Rapha – ale ta je jeste drazsi, nez Assos. Vsak nikdo neni nucenej, aby si kupoval Assos a Raphu – je plno jinejch firem.

odpovědět | zadáno: před 19 dny

#1152 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

cioran-m cioran-m (#1152) » Zbyněk (#1151):

Mortirolo jsem jel ctyrikrat nebo petkrat, jednou (protoze jsem tam mel, blbec, novy kolo a tam nic na nem lehciho nebylo, dokonce na 39/23) a poradny zatacky tam cestou nahoru proste nejsou. Ale je to tak stejnomerne prudky, ze kdyby to clovek jel shora do Mezo di Valtelina dolu, asi by se nasly, stejne jako treba z Lyse, v tom souhlasim.

odpovědět | zadáno: před 19 dny

#1151 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

Zbyněk Zbyněk (#1151) » cioran-m (#1144):

Těm převodům taky nevěřím. Vašour kdysi říkal, že nejprudší kopec co jel, byl někde na Kubě a převody prý na to měli. 39–21/23 se vozilo v „normálních“ kopcích 7–8%. Jinak ale na Mortirolu těch zatáček vraceček je fakt hodně, akorát si to člověk při tom šnečím tempu moc neuvědomí. Jet tudy dolů, to by se ti ale pěkně zatočila hlava :-).

odpovědět | zadáno: před 19 dny

#1150 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

divebull divebull (#1150) » ladislav11 (#1148):

No, než jsem to odeslal, shrnul si to stručněji a výstižněji než já :)…

odpovědět | zadáno: před 19 dny

#1149 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

divebull divebull (#1149) » EasyShare (#1146):

Ale to je v pořádku, že má Assos šílené ceny:) Bejk buduje ten krám na exkluzivitě. Staví to tak, že prodává to nejlepší a nejstylovější (fakta nejsou důležitá) a to je samozřejmě podložené cenou. Prostě je skupina lidí, která musí mít pocit, že mají to nejdražší (i kdyby to bylo hnusný – viz. třeba ty brýle od Assosu za 10000,–) a musí to být vidět. Přesně dle hesla „Není důležitý jak to dělám, ale jak u toho vypadám“. Hodně rozšířená je tahle sorta lidí mezi golfisty. Ale zase logicky nemůže prodávat opravdové exkluzivity, protože ty by nikdo (ti ostatní) z této sorty neocenil, protože by je nepoznal. Krám Benčíkovi postavil stylově Assos, světle, čistě, minimalisticky, bílá sedačka, espresso… Z předávání nového kola dělá obřad, v košíku láhev Möetu, atd. Obchodně to dělá velmi dobře, pochopil, že se musí soutředit na lidi kteří mají prachy (a moc tomu nerozumí) a těch je nečekaně hodně. Tady jde o marži a ta je velká. Je to stejné jako prodat 10 Fábií nebo jednoho Superba. Zisk pro prodejce je v obou případech stejný. Canyon je pro obchodníka na nic, protože fabrika má fungující přímý prodej přes internet. Ceny jsou tak bez marží obchodníků slušné a prachy Canyon vrazí do marketingu a sponzoringu. Wilier by si zasloužil v Praze (jak je to jinde nevím) lepší zastoupení. Nic proti FineBike, několikrát jsem tam nakupoval a profesně dobrý, ale ta kola by si zasloužila lepší prezentaci. Jinak mě tady v Itálii překvapilo co tady Wilierů jezdí. Colnago jsem potkal jedno nebo dvě, Bianchi asi pět, ale Wilierů tak 10–15.

odpovědět | zadáno: před 19 dny

#1148 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

ladislav11 ladislav11 (#1148) » EasyShare (#1146):

Chtěj to mít jako luxus pro snoby-lidi se rádi odliší a dají najevo okázalost-tam nebudou nakupovat fouňové jako já :-D Někdo si hraje na hogo fogo a nevyjel by bez el Recordu,LW kol a td… :-D To není závist,já z nich mám pru-znám osobně případ.

odpovědět | zadáno: před 19 dny

#1147 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

USPS USPS (#1147) » cioran-m (#1144):

Mortirolo jsem jel jenom jednou v roce 2000 právě z té správné strany jako okruh z Bormia následně přes Gavii zpět. Jak jsem dole zařadil převod 39×26, tak jsem ho tam měl až nahoru a pokud by to bylo možné, tak bych to hned přehodil opačně :-). Pro mě jednoznačně až do roku 2011 nejhorší kopec co jsem kdy jel, který v uvedeném roce překonal Zoncolan z Ovara. Ten jsem ale jel už na převod 34×25 a na kole o 2 kg lehčím, takže to bylo tím pádem trochu jednodušší… :-)

Který kopec popsal Lom netuším, ty ostré zatáčky by spíš odpovídaly tomu Zoncolanu, ale ten taky není v Dolomitech a podle mě se v dobách Lomova působení u profíků vůbec nejezdil…

odpovědět | zadáno: před 19 dny

#1146 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

EasyShare EasyShare (#1146) » divebull (#1145):

Divím se, že neprodává třeba Santini (klasický i profi team design). Assos má fakt šílený ceny a vzhled nic moc. Řekl bych, že Santini by nakoupilo víc lidí…Totéž si myslím o Wilieru a Canyonu (oproti Colnagu).

odpovědět | zadáno: před 19 dny

#1145 RE: 53x11 nový časopis pro silničáře!

divebull divebull (#1145) » USPS (#1142):

Nejaky asi proda, parkrat jsem tam byl (priznam se ze v Assosu na leto jezdim) a je tam na krame docela cvrkot. A nejenom u Assosu. Byl jsem tam letos dvakrat a pokazde zrovna predaval nove Colnago. Mozna nahoda, ale… Jeste k tem cenam novych kol. U tech drahych kupodivu neplati, ze se nevyplati si je postavit. Vyplati se to velmi. Kazdy prodejce rad udela cenu na samotny ram. Nejvetsi slevy jsou asi na americke vyrobce. Chtel jsem ram Scott Foil Premium a dali mi okamzite slevu 40% a to jsem se na slevu neptal. To same Spesl. Prodejci ostatnich znacek breci, ze jim nemuzou konkurovat. Ale slevu daji taky. Ten Scott by pak vysel jako komplet kolo na nejakych cca. 170 t., ale katalogova cena je tusim okolo 250 t. Ja jsem na Oltre usetril stavbou takovych 60–70 t. Myslim tedy, ze u Colnaga to bude podobne.

odpovědět | zadáno: před 19 dny

« předchozí [1] [2] [3] [4] [13] [24] [36] [47] další »

1.7.2014: Aktuálně pracujeme na nové verzi diskuse, rozšíření webu a dalších vylepšeních. Nejdříve na konci léta se můžete těšit na novinky. S dotazy se prosím obracejte na e-mail: info@cyklodiskuze.cz

Copyright © 2006–2014 info@cyklodiskuze.cz, all right reserved.