#44 RE: Kompatibilita Campagnolo 10 / 11

lenovo lenovo (#44) » Marián Tobogán (#43):

si přečti návody a tam to všechno najdeš…nebo si myslíš, že dnes ti bude fungovat všechno se vším…všechno je vobouchané do detailu a nepůjde ti spolu už ani record a super record v jedné řadě…a lanková hazka dnes kolem 9tis…

odpovědět | zadáno: před 5 měsíci

#43 RE: Kompatibilita Campagnolo 10 / 11

Marián Tobogán Marián Tobogán (#43) » trener (#42):

Moc děkuji za info, asi je to pravda, fakt mne to seřídit nejde. A nahodou zkušenost 11s přehazka treba Centaur, Potenza a record 11s 2015+ paky? Díky

odpovědět | zadáno: před 5 měsíci

#42 RE: Kompatibilita Campagnolo 10 / 11

trener trener (#42) » Marián Tobogán (#41):

byl jsem mechanikem poucen, ze 10ka hazka Chorus s packou 11ka Record se da nouzove nainstalovat a nastelovat tak, ze na spodnich pastorcich strili a je tudiz na zavody nevyuzitelna a funguje bez strileni (skakani) retezu jen hornich sest pastorku, takze jsem dal novou 11ku packu a kezetu do supliku a az za rok dva dorazim 10ku saltr, tak to koomplet preinstaluju.

odpovědět | zadáno: před 5 měsíci

#41 RE: Kompatibilita Campagnolo 10 / 11

Marián Tobogán Marián Tobogán (#41) » jevgenijlazar (#40):

Ahoj cyklisti, oživuji toto téma. Používám na „dvojce“ páky 11s Record 2015 a odešla mně přehazka. Potřebuji jinou a nechce se mně dávat přes 5 tisic za novou. Vím, že podle oficialních info lze použít jen šaltr chorus a vyšší od roku 2015. Nemáte někdo zkušenost, jestli funguje třeba s 11s šaltry 2011–2014 (Athena, Chorus, Record), popř. 11s nižší sady (Centaur, Potenza) od roku 2015. Nejezdíte to takto někdo? Zkoušel jsem Chorus 10s, ale to se mně seřídit nedaří, to asi fakt s šaltrem 10s nefunguje. Díky!

odpovědět | zadáno: před 5 měsíci

#40 RE: Kompatibilita Campagnolo 10 / 11

jevgenijlazar jevgenijlazar (#40) » Had (#39):

Myslím že nebude, je tam jen rozdíl několika desetin mm. Já vozím 11 řetěz na 10ce a zdá se mi to lepší. J

odpovědět | zadáno: před 9 lety

#39 RE: Kompatibilita Campagnolo 10 / 11

Had Had (#39) » sidorka99 (#38):

Zdar, máte někdo přímou zkušenost s 11s sadou a 10s převodníky? Řešil jsem možnost dát na kompaktní kliky 10s převodníky 53/39, ale měl jsem obavy z kompatibility hlavně s řetězem a přesmykem – např. vedení řetězu zuby, snížená životnost řetězu a tak. Dík.

odpovědět | zadáno: před 9 lety

#38 RE: Kompatibilita Campagnolo 10 / 11

sidorka99 sidorka99 (#38) » jevgenijlazar (#36):

ad 11ka u štybyho: čet jsem že říkal že u cyklokrosu je 11ka k ničemu, od noví sezony stejně bude jezdit sram tak už to řešit nebude jinak: čet jsem že campa fakt chystá 12ku, uvedení el. řazení na trh jinde jsem viděl na videu prototyp el. řazení nějaký US garážovky která jde jiným směrem: dodá el. řazení, tj. páky, šaltr, smyk a baterii s čipem – ty si nastavíš krok páky jakej chceš což dává možnost dalším výrobcům hodit na trh třebas 15ti kolečko s odpovídajícíma řetězama: ty si jen nastavíš potřebnej krok páky, resp. šaltru a bude to :)

odpovědět | zadáno: před 9 lety

#37 RE: Kompatibilita Campagnolo 10 / 11

sidorka99 sidorka99 (#37) » jevgenijlazar (#36):

už jsem tu psal a dostal za to taky pěkně „po hubě“ že máme dost blbý zkušenosti s novejma pákama – s únavou maličký pružiny co tlačí odstavnou kulisu na odřazovací ráčnu… když sme systém rozebrali (jde to celkem rychle včetně vyndání čepu kerej drží kulisu) nechali sme si udělat novou pružinku stejný velikosti a průměru ale s oněco širšího drátu: origo je 0,25 my dali 0,32 o dvě otáčky husteější vinutí a jinej materiál – páka dál běhá jako nová a její chod se přeci jnom trochu utvrdil, ne o hrozně moc ale citelně o dost – na opravený páce má kolegyně zatim najeto asi 3000km takže příští sezonu bude report jak moc to vydrželo jednoduše: tenhle systém je nedomyšlnejej, resp. blbě zkonstruovanej; a chorus vejš – tam je zase problém s nulovejma náhradníma dílama a s tim že se občas nějaká ta podožka v pákách vymele

odpovědět | zadáno: před 9 lety

#36 RE: Kompatibilita Campagnolo 10 / 11

jevgenijlazar jevgenijlazar (#36) » sidorka99 (#35):

Můž napsat, že jsem se s campa pákama, hlavně s jejich předělávkama natrápil až dost. Poslední úkon byl přinutit nové 10 bez Gček k tvrdšímu chodu směrem nahoru. U jedné super u druhé malinko horší. Zvyšující se počet pastorků a omezení rozměru zadní stavby na 160mm situaci se seřizováním nezlepší. Jak to bude u 12kola? Myslím že do 12kola to tlačí pro elektriku. Čím kratší chod pantografu tím to bude snažší. Jsem zvědav na Štybyho jak mu ta 11 bude chodit až bude po kolena bláta, jak se mechanici budou v depu otáčet. J

odpovědět | zadáno: před 9 lety

#35 RE: Kompatibilita Campagnolo 10 / 11

sidorka99 sidorka99 (#35) » jevgenijlazar (#32):

já vim co myslíš, to je jasný že se hledá kde může ale sou situace kde je v tom snad zaklatej čert nebo co :) určitě si měl otevřenou 11ku páku 10ku i g-pružinkovou 9ku a viděl si jak citlivá je při řazení právě 11ka a jak malý napětí v páce je, oproti tomu např. 9ka pružinková vytváří při nových pružinkách napětí – řek bych – tak o 80% větší než u NE-pružinkových systémů a jakmile pak někde v rámu něco drhne zalomí se bovden dojde k pádu nebo bblbýmu opření kola na šaltr a jeho bovden, tak může bejt normální uživatel rychle v háji a v servisu nic vylučovací metodou dělat nebudou… šlape šlape, nešlape = vyměnit, vyhodit

odpovědět | zadáno: před 9 lety

#34 RE: Kompatibilita Campagnolo 10 / 11

jevgenijlazar jevgenijlazar (#34) » sidorka99 (#33):

Souhlas.J

odpovědět | zadáno: před 9 lety

#33 RE: Kompatibilita Campagnolo 10 / 11

sidorka99 sidorka99 (#33) » jevgenijlazar (#31):

JM i ty máte jasně pravdu prostě si ze skušenosti myslim, že u kazet 7s, 8s, 9s a i 10s se lehčeji rozložila např. křivost rámu špatný vedení bovdenů nebo třeba i porucha páky – byli širší řetězy, širší pastorky a větší distance mezi nima – u 11ky je užší všecko a tudíž náchylnější k nalezení optima já neřikám: 11ka jde normálně kvalitně seřídit ale viděl jsem i kola /karbon i hliník/ kde se dělalo co mohlo a nešlo to, znám lidi co kolo radějj i dali pryč pačto to fakt nešlo :( voproti tomu např. 7ka na zimácích s vakly „jak prase“ je schopná šlapat snad úplně na všem a seřídí ji kdekdo, u 11ky ten dojem nemám

odpovědět | zadáno: před 9 lety

#32 RE: Kompatibilita Campagnolo 10 / 11

jevgenijlazar jevgenijlazar (#32) » sidorka99 (#30):

Víš mě se osvědčila vylučovací metoda při hledání závad. Pokud zkusíš lanko a bowden natáhnout provizorně od pák k šaltru a ono to chodí. Tak bude chyba ve vedení. J

odpovědět | zadáno: před 9 lety

#31 RE: Kompatibilita Campagnolo 10 / 11

jevgenijlazar jevgenijlazar (#31) » sidorka99 (#27):

Sidorko, zkus si to dát dohromady, třeba to co jsem ti napsal v jiném vlákně.„Také u carbonových rámů jsem se setkal s tím, že při vedení lanek rámem, není uvnitř vodící trubička nebo je vydřená.“ Tak trochu to souvisí s tím co jsi napsal:„u dost rámů je problém z nedobrou řetězovou linkou jakmile je vnitřní vedení lanek tak ta 11ka má tendency nešlapat korektně.“ JM má pravdu problém linky to asi nebude. Jedině ,že by se jednalo o extrémě krátkou zadní stavbu. Problém bude asi v tom, že 11 má kratší krok a pokud dochází u vedení lanek k přidírání z nmou výše uvedených důvodů, tak to opravdu může řadit nekorektně. Setkal jsem se s tím jak na Sramu tak na Dura -Ace. J

odpovědět | zadáno: před 9 lety

#30 RE: Kompatibilita Campagnolo 10 / 11

sidorka99 sidorka99 (#30) » JecminekMaselnik (#29):

jde o normální klasickou řetězovou linku rámu když byl rám křivej, tak ještě 7s, 8s, 9s a někdy i 10s se nechalo i při týhle křivosti seštelovat u 11ky je to složitější i když je pravda co řikáš že rozteč kazety je stejná jako u 9 a 10s a i nába má stejnou rozteč proč tomu tak je nevim a zdá se mi že to neví ani v servisním středisku campy

odpovědět | zadáno: před 9 lety

#29 RE: Kompatibilita Campagnolo 10 / 11

JecminekMaselnik JecminekMaselnik (#29) » sidorka99 (#27):

v čem je problém s řetězovou linku u 11-tky? Vnější rozteč 1. a 11. pastorku je stejná jako u 10-tky. Kde tedy může vzniknout problém s linkou? Díky.

odpovědět | zadáno: před 9 lety

#28 RE: Kompatibilita Campagnolo 10 / 11

lalabeat lalabeat (#28) » rainbowone (#25):

Centaur Power Shift už neodřazuje o tolik poloh. Kdysi se tuším dělal 10s Centaur Ultrashift (tuším model 2010), jestli se nepletu. Jenže to už se dá sehnat jedině na bazaru.

odpovědět | zadáno: před 9 lety

#27 RE: Kompatibilita Campagnolo 10 / 11

sidorka99 sidorka99 (#27) » lalabeat (#23):

ano počáteční sežízení 11ky je složitější a u dost rámů je problém z nedobrou řetězovou linkou jakmile je vnitřní vedení lanek tak ta 11ka má tendency nešlapat korektně jinak jak starej tak novej typ pák se drží skvěle, ten starší klasickej o něco líp přínos 11týho pastorku je nulovej ale co sem čet je na obzoru 12ti kolečko jediněj problém je se shoršující kvalitou dílů od campy ale dost lidí to dneska řeší stylem koupim – vyhodim – koupim tak asi tak

odpovědět | zadáno: před 9 lety

#26 RE: Kompatibilita Campagnolo 10 / 11

Jiřík Jiřík (#26) » lalabeat (#23):

Mám 9, 10' i 11-ti kolečka a není vůbec žádný problém s chodem při přehazování. Po zaběhnutí tak jako u každého Campagnola chodí jak „švýcary“. A jak je napsáno v příspěvku níže, nový tvar pák Campagnola je fantastický, s tím si vyhráli a je radost páky držet..

odpovědět | zadáno: před 9 lety

#25 RE: Kompatibilita Campagnolo 10 / 11

rainbowone rainbowone (#25) » lalabeat (#23):

Mám druhou sezónu 11Chorus (předtím Veloce a Centaur) chodí to v pohodě. Seřízení je lehce náročnější hlavně u Compaktů50/34. Ale nijak zvlášť to neřeším občas si to dloladím. Páky jsou naprosto super, určitě důvod proš přejít na 11, nejen držení ale taky funkčnost hlavně přehození o více poloh. Standartně 11 páčky na 10 nebudou fungovat, vnitřní díly jsou jinak řešené a předělání jedině u nějakého šikovného mechanika. Nejlepší ale bude koupit páky Centaur 10s Power Shift.

odpovědět | zadáno: před 9 lety

#24 RE: Kompatibilita Campagnolo 10 / 11

jevgenijlazar jevgenijlazar (#24) » lalabeat (#23):

Myslím, že můžeš v klidu přejít na 11. Páky se opravdu drží o 150% lépe než stará 10ka. Mám na 4řech kolech 10ku a už asi nepřejdu na 11. Tak jsem si chtěl předělat Super record na 10 ale Šírer mi napsal, že se jednotlivé díly (ráčny) samostatně nedodávají jen celý set. 11 je díky menší mezeře mezi pastorky náročnější na přesnost tj. srovnané patky(zvonečky) což bývá dost problém u dnešních rámů (ocel šla dobře). A rovnost očka a jeho závitu pro šaltr ve výměnných patkách. Ony samy ty výměnné patky a jejich uchycení bývá na některých rámech dost odfláknuté.J PS.„Na starý páky se ty vnitřnosti daly koupit a v pohodě to šlo předělávat z 9 na 10 (a nebo obráceně).“ No nebylo to tak jednoduché ale dalo se i z 8 na 10

odpovědět | zadáno: před 9 lety

#23 RE: Kompatibilita Campagnolo 10 / 11

lalabeat lalabeat (#23) » jevgenijlazar (#21):

Kdo přešel u Campy z desetikolečka na jedenáctikolečko? Je to lepší? Slyšel jsem, že je větší problém to seřídit a že to nechodí tak dobře jak desítka. Uvažuji o koupi nových pák, protože mi připadne, že se líp držej, ale Chorus se dělá jen v jedenáctce a já nejsem přesvědčenej, že tu jedenáctku chci. Dá se to předělat výměnou vnitřní ráčny zpět na desetikolečko? Na starý páky se ty vnitřnosti daly koupit a v pohodě to šlo předělávat z 9 na 10 (a nebo obráceně).

odpovědět | zadáno: před 9 lety

#22 RE: Kompatibilita Campagnolo 10 / 11

viky viky (#22) » jevgenijlazar (#21):

díky za info…

odpovědět | zadáno: před 10 lety

#21 RE: Kompatibilita Campagnolo 10 / 11

jevgenijlazar jevgenijlazar (#21) » viky (#20):

Doporučím ti Athena 2011 je to už 11kolo. Centaur 2010 je 10kolo a páky mají při řazení nahoru strašlivě měkký chod, tak že když jedu na doraz(a to už je posledních 10 let stále) ta k si řadím nechtěně přez 2 kolečka. 11 kolové páky mají tvrdší chod, ale Athenu 2011 jsem v ruce ještě neměl. POWER TORQUE je levnější řešení uchycení klik a ULTRA TORQUE je pro dražší sady.(dříve bylo i na levných sadách. j

odpovědět | zadáno: před 10 lety

#20 RE: Kompatibilita Campagnolo 10 / 11

viky viky (#20) » valodja (#19):

nevím kam přesně bych měl svůj dotaz vložit, tak využiji tohoto „vlákna“. Plánuji koupit novou sadu a nabízí se mi dvě varianty Campagnolo Centaur 2010 a Campagnolo Athena 2011 (Alu) chtěl bych se zeptat na nějakou zkušenost s POWER TORQUE a ULTRA TORQUE a odlišným řazením, jestli je v tom nějaký výrazný rozdíl, nebo jako „běžný uživatel“ nic nepoznám.

odpovědět | zadáno: před 10 lety

« předchozí [1] [2] další »

1.7.2014: Aktuálně pracujeme na nové verzi diskuse, rozšíření webu a dalších vylepšeních. Nejdříve na konci léta se můžete těšit na novinky. S dotazy se prosím obracejte na e-mail: info@cyklodiskuze.cz

Copyright © 2006–2014 info@cyklodiskuze.cz, all right reserved.