#53 RE: Čelovka vers. stacionární světlo

lenovo lenovo (#53) » washek (#52):

dej si na snídani čínské sardinky a budeš taky ráno svítit…

odpovědět | zadáno: před 6 dny

#52 RE: Čelovka vers. stacionární světlo

washek washek (#52) » Hogy (#51):

Tak už zítra ráno budu „svítit“. Nakonec jsem musel vybírat hlavně podle držáku, abych neměl problémy s montáží na rodla. Takže jsem pořídil Trelock (LS350 I-GO SPORT) a mám k němu dokonce 2 držáky – starší typ upíná objímku šroubem a nový typ má rychloupínací páčku (já dal nakonec přednost jistotě napínacího šroubu). Ale hlavně není světlo přímo nad rodly, ale je buď vepředu nebo vzadu (podle nasazení objímky). Na to moje ježdění (svícení brzo ráno při rozednívání) mi to snad bude stačit (?)

odpovědět | zadáno: před 7 dny

#51 RE: Čelovka vers. stacionární světlo

Hogy Hogy (#51) » paolo11 (#50):

Jak se to vezme. Je lepsi porad 5°C, nez vyjet v 5°C a dojizdet v 15°C.

odpovědět | zadáno: před 11 dny

#50 RE: Čelovka vers. stacionární světlo

paolo11 paolo11 (#50) » ladislav11 (#47):

no tady fakt asi lepší až po práci,já dnes od 7–9h.,poránu je už zima,ale bude to horší

odpovědět | zadáno: před 11 dny

#49 RE: Čelovka vers. stacionární světlo

washek washek (#49) » carbox3x (#48):

…anebo je to king, který si nasadil polarizační brýle (?) ..... :-)

odpovědět | zadáno: před 12 dny

#48 RE: Čelovka vers. stacionární světlo

carbox3x carbox3x (#48) » Hogy (#45):

Tma mi taky nevadí. Při výjezdu, když je ještě světlo tak jedu frekventovanější cesty a návrat za tmy po cestách s minimálním provozem. A je to jak píšeš. Tím světlem se dají školit nezbední řídící. Stačí lehce prizvednout a rázem tlumí ale párkrát se mi stalo že ho problikne a nic. Přidám na výkonu a zase nic. Tak plnej. 1600lm přímo na něj a prostě nic. Pořád dálkový, tak to si říkám že je to asi pomatená zencka :-))

odpovědět | zadáno: před 12 dny

#47 RE: Čelovka vers. stacionární světlo

ladislav11 ladislav11 (#47) » paolo11 (#44):

No naštěstí bydlím tady v čr a můžu po práci,nechtěl bych dělat od 9 do večera.

odpovědět | zadáno: před 12 dny

#46 RE: Čelovka vers. stacionární světlo

lenovo lenovo (#46) » Hogy (#45):

co mám laserovou čelovku s tím černým světlem, tak docela to dobře odráží tmu od sněhu v zimě a je pak vidět jako ve dne, po obědě…

odpovědět | zadáno: před 12 dny

#45 RE: Čelovka vers. stacionární světlo

Hogy Hogy (#45) » paolo11 (#44):

Ja pres podzim/zimu jezdim ve tme vylozene rad. Kdyz jedu mistama s minimalnim provozem, tak si to vylozene uzivam. Jen to mistama ve sjezdech chce davat pozor na srnky. Kvalitni svetla jsou samozrejmost. Spokojeny jsem snad az se tretim typem. Sviti paradne, svetlo je rovnomerne rozlozene (casty problem) a plny vykon je normalne nepouzitelny. Zas autum lze velice dobre vysvetlit, ze si maj ty dalkovy svetla ztlumit :-)

odpovědět | zadáno: před 12 dny

#44 RE: Čelovka vers. stacionární světlo

paolo11 paolo11 (#44) » carbox3x (#43):

Nebo i v létě,když chce někdo potrénovat ještě před prací..u nás jich až tolik není,ale třeba v Sydney v létě vyjíždějí snad tisíce cyklistů kolem páté na světla a na devátou do práce..odpo se tam stejně už moc nedá,to už je tam přes 30stupnů

odpovědět | zadáno: před 12 dny

#43 RE: Čelovka vers. stacionární světlo

carbox3x carbox3x (#43) » JecminekMaselnik (#42):

Jezdím taky tak z práce do práce a z noční a na noční už jezdíš obě cesty po tmě. A na kolo mám taky pořád stejně času, jen teplotní a světelné podmínky se liší. A dojezdy za šera, nebo za tmy jsou normálni.

odpovědět | zadáno: před 13 dny

#42 RE: Čelovka vers. stacionární světlo

JecminekMaselnik JecminekMaselnik (#42) » ultegrák (#36):

no třeba do práce a z práce, protože jinak se člověk v týdnu na kolo nedostane :-). Jezdil jsem tak 4 roky celou zimu a to prostě bez světel fakt nejde.

odpovědět | zadáno: před 13 dny

#41 RE: Čelovka vers. stacionární světlo

ladislav11 ladislav11 (#41) » ladislav11 (#40):
Čelovka vers. stacionární světlo

No snad bude vidět,že takhle lankům nic nevadí

odpovědět | zadáno: před 13 dny

#40 RE: Čelovka vers. stacionární světlo

ladislav11 ladislav11 (#40) » washek (#34):

Já mám aku pod sedlem při nabíjení je vysunu kolík světla a zapojím nabíječku,světlo nesundavám,proč?

odpovědět | zadáno: před 13 dny

#39 RE: Čelovka vers. stacionární světlo

carbox3x carbox3x (#39) » JecminekMaselnik (#35):

Taky jsem měl obavy z odděleného zdroje, ale je to fajn. Když jsem jezdil do práce na treku jak jsem na polňačce měl zapnutý to světlo cca na těch 1200lm a je to jak ve dne. Těch 600 stačí na silnici. V terénu ti chce víc. Aspoň 1000lm. Těch světel jsem taky vyzkoušel mrak a jedno horší jak druhý. S tímhle jsem spokojenej už několik let a věřím že ještě partu let budu.

odpovědět | zadáno: před 13 dny

#38 RE: Čelovka vers. stacionární světlo

vik vik (#38) » washek (#37):

Na světla jsou experti na B-F, ale mně přijde hodně dobrý Fenix. Špičková Čína, mám od nich několik „necyklo“ svítilen a jsou to neskuteční držáci… Jasně, že na dx a ali vždycky budou ty hity v podobě auror a solarstormů a…, ale já se na světlo chci spolehnout a furt se nebát, zda jsem nechytil zrovna blbej kus. Bez accupacku mi přijde dobrý třeba tohle: https://www.kronium.cz/…od_1453.html, uchycení rychlovka, nabíjení i články a tak.

odpovědět | zadáno: před 13 dny

#37 RE: Čelovka vers. stacionární světlo

washek washek (#37) » ultegrák (#36):

Jj, stará osvědčená německá kvalita … https://www.youtube.com/watch?…

odpovědět | zadáno: před 13 dny

#36 RE: Čelovka vers. stacionární světlo

ultegrák ultegrák (#36) » JecminekMaselnik (#35):

mám několik let Trelock. Dobíjím tak 2× za období temna. Německý výrobek. Svítí pěkně, je tam elektronika na řízení proudu jako na některých německých značkách aut. Ovšem tu svítilnu mám na zimáku pro případ, že mě zastihne tma, většinou když se po jízdě stavíme na pivko :-) Jinak jezdit jen tak ve tmě, proč?

odpovědět | zadáno: před 13 dny

#35 RE: Čelovka vers. stacionární světlo

JecminekMaselnik JecminekMaselnik (#35) » washek (#34):

vyzkoušej, uvidíš. Já jsem po tmě odjezdil fakt hodně, a se světlama jsem si celkem pohrál a vyzkoušel jich taky dost a dost. Oddělený akumulátor sice vypadá jako pakárna, ve skutečnosti je to ale benefit, protože ho můžeš klidně vozit náhradní a žádné světlo s integrovanou baterií nebude svítit tak, jako to s baterií venku. Myslím, že po prvních pár jízdách budeš sám vidět, co ještě stačí a co už ne.

odpovědět | zadáno: před 13 dny

#34 RE: Čelovka vers. stacionární světlo

washek washek (#34) » washek (#33):

Tak beru zpět. Oddělený akumulátor se zbytečně dlouhým kabelem, upevnění těsně nad rodla může dělat problémy lankům, .....světlo chci jednoduše sejmout a nic už neřešit a 1200 Lm určitě nevyužiji (stačí mi bohatě 400–500 maxima)…

odpovědět | zadáno: před 13 dny

#33 RE: Čelovka vers. stacionární světlo

washek washek (#33) » JecminekMaselnik (#32):

OK, asi jste mě ukecali. Ale proč, proboha, to stojí na českých e-shopech 1,5 litru a na zahraničním 4 kila ?!?!? PS: Ještě jsem nikdy nenakupoval něco přes zahraniční e-shop (za „valuty“) … :-)

odpovědět | zadáno: před 13 dny

#32 RE: Čelovka vers. stacionární světlo

JecminekMaselnik JecminekMaselnik (#32) » washek (#31):

jestli to myslíš se svícením fakt vážně, tak hledáš špatná světla. Tohle sice údajně může dát až 1000lm, ale moc tomu nevěř, protože při 1000lm si to dioda XML-T, která tam asi je, bere víc než 8W a to Ti ta integrovaná baterka rozhodně nedá. Ten odkaz, co Ti sem dal ladislav11 na aliexpres je za míň peněz a nesrovnatelně víc světla.

odpovědět | zadáno: před 13 dny

#31 RE: Čelovka vers. stacionární světlo

washek washek (#31) » ladislav11 (#30):

Asi jsem už našel ten „správný kompromis“ mezi cenou a výkonem (?) ⇒ LONGUS Lumin (1000 Lm)

odpovědět | zadáno: před 13 dny

#30 RE: Čelovka vers. stacionární světlo

ladislav11 ladislav11 (#30) » ladislav11 (#29):

https://ae01.alicdn.com/…_220x220.jpg

odpovědět | zadáno: před 14 dny

#29 RE: Čelovka vers. stacionární světlo

ladislav11 ladislav11 (#29) » carbox3x (#28):

https://www.aliexpress.com/…0370040.html?… Svítí dost

odpovědět | zadáno: před 14 dny

« předchozí [1] [2] [3] další »

1.7.2014: Aktuálně pracujeme na nové verzi diskuse, rozšíření webu a dalších vylepšeních. Nejdříve na konci léta se můžete těšit na novinky. S dotazy se prosím obracejte na e-mail: info@cyklodiskuze.cz

Copyright © 2006–2014 info@cyklodiskuze.cz, all right reserved.