No já jen,že má doma posilovnu,maká.No a na kole zpráská i hubeňoury v ne dlouhých kopcích,
odpovědět | zadáno: před 7 měsíci
"kamarád posiluje " a co jako? 99% cyklistu dneska posiluje. Asi je potreba si uvedomit, ze jsou ruzne urovne posilovani lol.
odpovědět | zadáno: před 7 měsíci
Ty otáčky,pro běžného nezávodního cyklistu je optimální max 80 otáček,
odpovědět | zadáno: před 7 měsíci
No nevím,kamarád posiluje a a kole mu to lítá i do kopce,protože má hroznou sílu v hnátách a točí těžší.uvisí hubenejm v ne dlouhých kopcích v pohodě.
odpovědět | zadáno: před 7 měsíci
Ze vsech silovych sportovcu obecne budes horko tezko delat cyklistu. a naopak z cyklistu horko tezko nejakeho vzperace. Jsou to uplne protipoly. Zatimco sporty ktere jsi jmenoval ne. Ty jsou taky zalozene na aerobni kondicce, takze srovnavas nesrovnatelne maselniku ze? Co se skokanu na lyzich tyce. To je vsehovsudy jeden pripad a taky se to moc nevylucuje. I ti skokani si hlidaji vahu a bezne delaji jine sporty..
odpovědět | zadáno: před 7 měsíci
Je to vůbec sranda: z hokejistů, fotbalistů, plavců, veslařů a dokonce i skokanů na lyžích jsou vynikající cyklisti. Akorát z těch kulturistů fňukalové. Nejspíš nadbytek železa :-D
odpovědět | zadáno: před 7 měsíci
Je dneska jasný, že kdo chce jezdit jen kolo tak si snadno a hodně zvýší výkonnost posilováním,ale ne moc zrovna tím, co jsi dělal blbě ty,ale spíš tím,čemu jsi se divil třeba u Kreuzigera…
odpovědět | zadáno: před 7 měsíci
No prave. Ja celou dobu telo ucil opak. Aby nesetrilo. Na kole to je zas o uplnem opaku. Proste kdo zacal hned s kolem a predtim nic nedelal ma neskutecnou vyhodu. Je to defakto az doping vuci me.. :D
odpovědět | zadáno: před 8 měsíci
A jsme u toho, 60 otáček je pro tělo nejvíc ekonomický, ale při průměrné 20km/h a to je málo, my chcem vyšší rychlost a co teď s tím? Tak buďto tam dám těžký převod a v Litovli budu už tak zakyselenej že zpátky pojedu vlakem anebo dám vhodnej převod a švihám kadencí 80 až do Šumperka a zpět. Tady je právě zakopanej pes, naučit tělo točit a energicky to pokrýt, už průměrky 25 je něco jinýho než 20, je potřeba na to výkon, energii, tělo se to musí učit když se začíná, není primárně na to dělaný, takhle hospodařit, naučit jezdit na tuky tam je energie dost při vhodné etapové frekvenci si ji brát. Laďa: Dyť já taky :-)
odpovědět | zadáno: před 8 měsíci
Jako jak se nedostavi hladak pri nizsi frekvenci. To je blbost ne? Logicky vyssi otacky jsou lepsi hlavne protoze se ti nezakyselujou nohy. Ze tocim pomalu neznamena, ze jedu na pohodu a nedostanu hladak. Prave naopak ja to takhle blbe drtim malo frekvencne a jeste ve vysokych tepech a tak nemam problem se totalne vyzdimat do te hodiny a pul.. :D Naopak ten ekonomicky provoz je ta frekvencni jizda v tom aerobnim pasmu.. Tam to spaluje cukru ze svalu a jater nejmin..
odpovědět | zadáno: před 8 měsíci
Tak to já právě zrušil,jedu podle chutiobčas fart flek nebo jak se to říká,podle nálady :-)
odpovědět | zadáno: před 8 měsíci
Na to je dobrej měřič kadence, možná to přijde divný hlídat si kadenci a zároveň tepy, ale je potřeba to tělo naučit, já točil předtím 60–65, to je taková jistota pro tělo že se nedostaví hlaďák neboli ekonomický provoz, ale kdo chce jezdit rychle musí se naučit točit, jinak to nejde.
odpovědět | zadáno: před 8 měsíci
Frekvence slapani je u me taky dalsi kamen urazu. 10 let cviceni anaerobne se tezko predelava na 90 otacek.. :D
odpovědět | zadáno: před 8 měsíci
Ještě poslední věc, nejsem žádnej bouchač, nemohl bych jezdit sto kiláků denně a kdovíjaký převýšení, jde mi o to sdělit že když se nad tím trochu přemýšlí a vidíš že to funguje tak je to dobrý a těší tě to, jako kluk jsem jezdil bez rozmyslu nebylo to špatný ale rok dva ,se vyčerpáš a není žádnej posun.
odpovědět | zadáno: před 8 měsíci
Ještě jsem si vzpomněl, mně fakt pomohl ten tepák, rovina protovítr a na něm dobře vidíš jak tepy rostou a už se nevrací, jsem hodil lehčí převod aby kadence zůstala na osmdesáti, pocitově bych to nezaznamenal, to samý je to s jízdou do kopce.
odpovědět | zadáno: před 8 měsíci
Taky jsem nikdy nejezdil nic dlouhýho, do 3–4 hod, ale těma rokama ježdění se vytrvalost furt zlepšuje, to jde samo, mi přijde, ročně nájezd plus mínus sedm tisíc ,přejedeš brdek na 150 tepech a dole už máš 120 a o tom to je, rychle se vracet do vytrvalostních tepů a umět pošetřit.
odpovědět | zadáno: před 8 měsíci
1.7.2014: Aktuálně pracujeme na nové verzi diskuse, rozšíření webu a dalších vylepšeních. Nejdříve na konci léta se můžete těšit na novinky. S dotazy se prosím obracejte na e-mail: info@cyklodiskuze.cz
Copyright © 2006–2014 info@cyklodiskuze.cz, all right reserved.