#177 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#177) » JecminekMaselnik (#176):

Na to, že bych rozporoval existenci fotonu si opravdu nepamatuji (!) Můj názor na fotony je neměnný: Je to nehmotný „přenašeč“ energie, a po předání veškeré své energie zaniká…postupně…po x odrazech či průchodech organickými (např. fotosyntéza rostlin) nebo anorganickými látkami…

odpovědět | zadáno: včera

#176 RE: Technické problémy s kolem

JecminekMaselnik JecminekMaselnik (#176) » washek (#174):

ty jsi fakt srandovní duševní velikán! Já jsem Ti jenom přihrál daleko jednodušší a rychlejší metodu a, což Tě zjevně rozčílilo, zpochybnil Tvůj blud o rozrušených molekulárních vazbách fotony, jejichž existenci jsi tady mimochodem nedávno divoce rozporoval tvrzením, že co má nulovou klidovou hmotnost, nemůže existovat :-D. Nemluvě o tom, že tedy naprosto zpochybňuji jakoukoli potřebonost ověřovat nějakou homogenitu duše. Jediné, co mě zajímá, je, zda duše neobsahuje vady bránící jejímu použití, k čemuž nafouknutí úplně stačí.

odpovědět | zadáno: včera

#175 RE: Technické problémy s kolem

carbox3x carbox3x (#175) » standoslav (#172):

No právě že nejsem a bez kola už i začíná pěkně hrabat. Občas jsem z toho hodně rozhazenej. Teď v pondělí a úterý jsem měl zas kolečko po doktorech a nejspíš budou lázně. Tvl snad mě dají nějak do cajku. Takhle přeci party nekončí. Ještě je spousta kopců a míst, který chci na kole project. Jinak duše určitě na sluníčko nedávám. Jen je mírně nafouknutá než je pouziju. Boule dělá skoro každá duše bez výjimek. Jen jsem tehdá koupil zmetek který se roztrhl při foukání a v tom místě to bylo slabé jak sáček na rohlíky. Prostě zmetek. Tak jenom takhle to vždycky vyzkousim, než to pak znova měnit. Ten zmetek se tenkrát roztrhl na cca 4 atm.

odpovědět | zadáno: včera

#174 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#174) » JecminekMaselnik (#173):

Ano, provozní podmínky, ale já jsem tu napsal návod, jak si laicky a jednoduše ověřit homogenitu duše po celém jejím obvodu. Nic víc, nic méně. To, že mě tu budeš zase napadat, aniž jsi si ověřil to, co jsem v tom PS-ku napsal, jen svědčí o tvé duševní ubohosti a intelektuální malosti !!! … :-))

odpovědět | zadáno: před 2 dny

#173 RE: Technické problémy s kolem

JecminekMaselnik JecminekMaselnik (#173) » washek (#170):

a proč bych to jako dělal? Provozní podmínky pro duši jsou uvnitř pláště, vyystavovat přefouklou gumu duše slunečnímu záření je tedy úplně nesmyslný „test“. Jestli máš Ty čas na kraviny s „rozrušováním molekulárních vazeb“, klidně blbni do alelůjá :-D.

odpovědět | zadáno: před 2 dny

#172 RE: Technické problémy s kolem

standoslav standoslav (#172) » carbox3x (#167):

Re:car...... Uz jsi zdrav, nebo Ti z toho nejezdeni tak hrabe, ze resis takove veci.

odpovědět | zadáno: před 2 dny

#171 RE: Technické problémy s kolem

ladislav11 ladislav11 (#171) » defekt (#168):

Některé praskaly docela dost,v tom jakoby švů,nebo u ventilku,divný materiál,to byl na pohled v té prasklině.

odpovědět | zadáno: před 2 dny

#170 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#170) » JecminekMaselnik (#169):

Organizace D-test zkouší různé výrobky…a jejím testům věřím, protože věřím těm lidem, co to dělají (a že to dělají opravdu poctivě!). Má někdo post na nějaký test duší (??). Věřím, že je mezi nimi (výrobce X, výrobce Y, výrobce Z, …) rozdíl jako prase !!! PS: Pro Ječmínka speciální dovětek: Vezmi novou duši a ve stínu (garáže) ji natlakuj. Pak ji vyfoť a dej ji na 2 hodiny na slunko. Pak ji vypusť a na druhý den ji znovu natlakuj jako předtím a její „tvar“ porovnej s tou fotkou z předchozího dne … možná budeš překvapen !?!?

odpovědět | zadáno: před 2 dny

#169 RE: Technické problémy s kolem

JecminekMaselnik JecminekMaselnik (#169) » washek (#166):

To Tvoje rozvolnění se jmenuje zahřátí ty fyziku :D a není to nic, co by nafoukání na vyšší tlak nenahradilo. Jinak ovšem předpokládám, že duši pravidelně otáčíš směrem ke slunci tak, aby fotony rozvolňovaly všechny ty molekuly stejně :D

odpovědět | zadáno: před 2 dny

#168 RE: Technické problémy s kolem

defekt defekt (#168) » carbox3x (#167):

Je třeba zkoušet, slunce – ztráta času. Natlakovat do té míry, než se objevá vypoukliny. Ale to se při vyšším tlaku objeví u každé duše. používal jsem různé značkové i neznačkové a dělaly to všechny. Pokusně jsem rozpáral i vyřazenou galusku – výsledek stejný. Plášť ochrání duši před vypoknutím, tak není co řešit

odpovědět | zadáno: před 2 dny

#167 RE: Technické problémy s kolem

carbox3x carbox3x (#167) » washek (#166):

Duše jsou třeba zkoušet. Určitě aspoň ty levný. Jednou jsem nasadil novou duši a praskla při foukání. Po vyndání té duše jsem zjistil, že v místě, kde praskla byl ten materiál tenký jak igelit. Prostě zmetek. To se stane. Tak je třeba to zkoušet.

odpovědět | zadáno: před 2 dny

#166 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#166) » JecminekMaselnik (#164):

Zase jsi to nepochopil (proč mě to už nepřekvapuje) ! Sluneční svit (fotony) „rozvolní“ ty molekulové vazby v té směsi. To, že ta duše je v provozním stavu uzavřena do „klece“ (ráfek – plášť) ti výrobci duší spoléhají … takže asi tak … :-)

odpovědět | zadáno: před 2 dny

#165 RE: Technické problémy s kolem

JecminekMaselnik JecminekMaselnik (#165) » lenovo (#163):

Nemáš mě rád, já Tebe taky ne, ale tohle se Ti povedlo :)

odpovědět | zadáno: před 2 dny

#164 RE: Technické problémy s kolem

JecminekMaselnik JecminekMaselnik (#164) » washek (#162):

Fotony jsou přece podvod, sám jsi to nedávno tvrdil! Nemluvě tedy o tom, že jediný smysl slunečního svitu na duši je zvýšení teploty a tím tlaku v ní, proto ji stačí více přifouknout a nemusíš čekat jak trouba, než zasvítí…

odpovědět | zadáno: před 2 dny

#163 RE: Technické problémy s kolem

lenovo lenovo (#163) » washek (#162):

jasně…policajt udělal na asfaltu čáru křídou a ty jsi musel po ni projít s předpaženýma rukama a zavřenýma očima rovně…a ani jednou ze tří pokusů se ti to nepovedlo…

odpovědět | zadáno: před 3 dny

#162 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#162) » JecminekMaselnik (#161):

Jasně … ale zapomněl si na křídu (aby se ti ta lata nenalepila na plášť)! V příspěvku mi šlo o jednoduchý postup jak ověřit homogenitu duše (stálost tloušťky a kvality gumové směsi po celém obvodu) … a to sluneční záření (proud fotonů) to na té duši odhalí v plné nahotě … :-)

odpovědět | zadáno: před 3 dny

#161 RE: Technické problémy s kolem

JecminekMaselnik JecminekMaselnik (#161) » washek (#160):

A jaký je význam toho dávání na slunce oproti natlakování na vyšší tlak? Jinak teda já lepím duši tak, že ji očistím, zdrsním, nechám chvilku zavadnout lepidlo na duši, přitisknu latu, chvíli podržím, duši nasadím, nafoukám kolo a hotovo…

odpovědět | zadáno: před 3 dny

#160 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#160) » carbox3x (#159):

Tak jsem před pár dny zase píchnul (skleněný střep zapíchlý do pláště jako skoro pokaždé). Ale udělal jsem jeden pokus a asi „objevil“ postup jak si jednoduše ověřit kvalitu duše. Zalepenou duši jsem trošku natlakoval (asi 1,4 násobek průměru kola) a dal na pár hodin na slunko. Samozřejmě, že flastr povolil a musel jsem lepit znovu, ale po opětovném natlakování jsem zjistil zajímavou věc. Obě části (před a za lepeným místem), které byly vystaveny předtím zvýšenému tlaku (díky zúžení v místě lepení) se hned nafoukly jako balón. Takže mi z tohoto plyne jednoduchý test kvality duše: novou duši (nelepenou) natlakovat a dát ji pár hodin na slunko, a pokud se objeví více nafouklá místa, znamená to, že ta její směs je nehomogenní, a tím i její kvalita nic moc …(?)

odpovědět | zadáno: před 3 dny

#159 RE: Technické problémy s kolem

carbox3x carbox3x (#159) » JecminekMaselnik (#156):

Nevím jestli je to brzo. Je to tak v manuálu u Campanella řetězů. Mluvil jsem i s pár lidma, když na tohle přišla řeč, většina jich jezdí i horský kola a vesměs říkali to samé. Na silnici to většina mění na 132,6 a na horských 132,8. To opotřebení je taky na kazetě. Campa drží fakt dlouho. Na zimaku dávám kazety miche a přeskakuje už druhý řetěz, než si to sedne.

odpovědět | zadáno: před 3 měsíci

#158 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#158) » JecminekMaselnik (#156):

Jediné, co se může na řetězu „vytáhnout“, je to oko na vnitřních článku. Průhyb sousedících čepů se vzájemně kompenzuje (a u úzkých řetězů pro kazety 10+ snad ani žádný měřitelný být nemůže). Tak ať se alespoň ty vnitřní články dělají z nějaké spešl pevné (a otěruvzdorné) oceli. Když si představím kolik těch řetězů se vyhodí do popelnice za rok třeba jen v ČR …a teď kolik v rámci Evropy, Ameriky, Asie, ..... je to podle mne velká škoda materiálu (+ výrobní práce), a ta součástka by měla rozhodně vydržet více …(?)

odpovědět | zadáno: před 3 měsíci

#157 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#157) » JecminekMaselnik (#151):

Jj, když jsem dělal ty očistu šaltru, tak se mi to jevilo hodně podivně (že to zrovna moc nelícuje) … :-) … PS: http://www.bajk.cz/data/clanek.asp?… …sekce: Míra opotřebení řetězu

odpovědět | zadáno: před 3 měsíci

#156 RE: Technické problémy s kolem

JecminekMaselnik JecminekMaselnik (#156) » carbox3x (#154):

není to na 132,6 brzo? Já mám zafixováno, že nesmíš spadnout na 133, takže měnit nejpozději při 132,9. Dělám to tak a nemám se životností kazet nebo převodníků problém. Rozdíl ve vyhodnocování téhle hodnoty taky může trochu vysvětlovat veliké rozdíly mezi životnostmi řetězů, které tady padají.

odpovědět | zadáno: před 3 měsíci

#155 RE: Technické problémy s kolem

juhu juhu (#155) » carbox3x (#154):

+ –

odpovědět | zadáno: před 3 měsíci

#154 RE: Technické problémy s kolem

carbox3x carbox3x (#154) » standoslav (#153):

Merkur jsem nikdy nepoužíval. Vyděl jsem jak každá ukazuje jinak. Měří se rozpětí mezi 5 články řetězu. Nový řetěz má tuto rozteč 132mm. Sedí to fakt přesně podle posuvky.
A vyhazuje se na 132,6mm. Toť vše. Vidím přesnou naměřenou hodnotu. A podle stavu opotřebení a ujetých km jseš pak schopen docela přesně určit kolik na tom řetězu ještě najdeš. Měřím to poprvé okolo 2tkm. a podle toho se orientuji.

odpovědět | zadáno: před 3 měsíci

#153 RE: Technické problémy s kolem

standoslav standoslav (#153) » carbox3x (#152):

Nechápu proč by Měrka měla být pomatená...... . Jinak, když jsme u toho: jak se to suplerou měří? Teorii znám, zastrčí se ty kratší do článků a natáhne se řetěz suplerou, a napiš mi ty mm. Dík, zas budu chytřejší. ( V 80tych jsme to řešili jinak, odjelo se 1500 a řetěz vyměnil, stal 16Kcs )

odpovědět | zadáno: před 3 měsíci

« předchozí [1] [2] [3] [4] [6] [7] další »

1.7.2014: Aktuálně pracujeme na nové verzi diskuse, rozšíření webu a dalších vylepšeních. Nejdříve na konci léta se můžete těšit na novinky. S dotazy se prosím obracejte na e-mail: info@cyklodiskuze.cz

Copyright © 2006–2014 info@cyklodiskuze.cz, all right reserved.