#138 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#138) » standoslav (#134):

Taky jsem si to myslel…do chvíle než jsem hodil měrku na necelý rok starý řetěz a ta končila někde v polovině článku (a to jezdím v kopcích lehké převody = řetěz mi vydrží klidně 2–3 roky). Ne, že těsně propadl třetí zub, ale úplně ve velké piči (čti vjezdu do pískovny) to bylo !!!

odpovědět | zadáno: před rokem

#137 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#137) » bikermann 2 (#136):

:-)) … aj na ty jednou dojde (snad, v austrii mají pořád 4 kusance ještě na skladě) … mám takovou „fóbii“ z toho, co bych dělal poprvé (kupování na zahraničním eshopu) … :-)

odpovědět | zadáno: před rokem

#136 RE: Technické problémy s kolem

bikermann 2 bikermann 2 (#136) » washek (#133):

uz si kup tie klipsne…

odpovědět | zadáno: před rokem

#135 RE: Technické problémy s kolem

cioran-m cioran-m (#135) » washek (#133):

Člověk si prostě není jistej, zda ty své dotazy můžeš myslet vážně. Ještě existují řetězy na motocykly, že. :) Ale jo, nějaké řetězy na staré pastorky snad ještě někde existují – před patnácti lety mi aspoň kamarád jeden na veterána sehnal.

odpovědět | zadáno: před rokem

#134 RE: Technické problémy s kolem

standoslav standoslav (#134) » washek (#133):

Délka článku je stejná, jen šířka řetězu je různá.

odpovědět | zadáno: před rokem

#133 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#133) » washek (#132):

Tak je tu nějaký cykloodborník, který na tu otázku dokáže alespoň trochu fundovaně odpovědět ?!?! … anebo jsou tu všichni jen „odborníci“ na doping ?!???

odpovědět | zadáno: před rokem

#132 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#132) » defekt (#131):

Jedna kontrolní otázka (na krásné „letní“ nedělní dopoledne): Je rozteč článku řetězu konstantní nebo existují i nějaké atypické řetězy s jinou roztečí (u jakéhokoliv druhu kola)? Vím že jsou řetězy HG nebo IG, ale tam je rozdíl v nějakých bočních hranách kvůli snadnějšímu řazení (?!) …

odpovědět | zadáno: před rokem

#131 RE: Technické problémy s kolem

defekt defekt (#131) » washek (#129):

Ty konce bowdenů jsou OK, to šídlo používám taky, jemným pilníkem uhladím hrany řezu. Vercajk, pokud koupíš kvalitní, ti vydrží celý život (krom nýtovače řetězu. Tam se ta jehla časem zkřiví). Já jsem velký fanda do pěkného spešl nářadí. Jediné, co jsem si nekoupil (a chtěl jsem ho) je tenzometr. Teď, když už nemohu jezdit, visí mi to nážadí na prknu na zdi a k ničemu mi není. Ale když přiletí syn s manželkou z USA a potřebuje si složit kola, která si přivezli, tak se to hodí.

odpovědět | zadáno: před rokem

#130 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#130) » washek (#129):

Teď jsem dělal „generálku“ přehazovačky. Nové lanko, bowdeny, kompletní vyčištění. Při tom čištění se mi osvědčila nafta. Nalil jsem asi 3dc do odstřiženého spodku 2litrové PETky a vrazil do toho přehazulu na půl hodiny. Pak ještě dočištění vnitřku starým zubním kartáčkem a vypadá skoro jako nová (při zachování určité stupně „mastnoty“ v pohyblivých čepech). Na čištění různých součástek jsou ty staré zubní kartáčky „nenahraditelné“. No a při mazání řetězu (rovnoměrné rozetření oleje) zase používám štětku na holení (ta ale musí být nová, aby nepouštěla štětiny).

odpovědět | zadáno: před rokem

#129 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#129) » defekt (#126):

Už kdysi jsem se zařekl, že už další spešl vercajk na kolo kupovat nebudu. Mám těch klíčů a dalších bazmeků už celkem dost (ceny se pohybovaly v rozmezí 300–600Kč). Nejezdím 20k ročně, takže je použiji tak jednou za 2–3 roky. Žádného známého v cykloservisu nemám, takže bez nich bych musel do servisu s tím, že v sezóně je tam čekačka na opravu i 2 týdny. Tady ty kleště budou taky stát minimálně 5 kil a určitě ten konec bowdenu bude fest zmáčknutý do elipsy. Navíc po odstřižení budou ty konce těch drátků ostré, a měly by se otupit nějakým jemným pilníkem (?)

odpovědět | zadáno: před rokem

#128 RE: Technické problémy s kolem

carbox3x carbox3x (#128) » defekt (#126):
Technické problémy s kolem

Jj. Přesně tak. Kleště na lanka a bovdeny.

odpovědět | zadáno: před rokem

#127 RE: Technické problémy s kolem

paolo11 paolo11 (#127) » defekt (#126):

waschek zas objevuje ameriku,já mám na kleštích ještě ten hrot na proražení vnitřní bužírky a zarovnání ocel.drátů a

odpovědět | zadáno: před rokem

#126 RE: Technické problémy s kolem

defekt defekt (#126) » defekt (#125):
Technické problémy s kolem

Fotka

odpovědět | zadáno: před rokem

#125 RE: Technické problémy s kolem

defekt defekt (#125) » washek (#124):

Na to stačí spešl kleště na bowdwny a lanka

odpovědět | zadáno: před rokem

#124 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#124) » lenovo (#123):

Vyzkoušel (objevil jsem ???) jsem technologii, která profesionálně zkrátí bowden, který je tvořen skupinou ocelových drátů po obvodu (a uvnitř je plastový vodič lanka). Potřebujete el. vrtačku a oboustranně zkosené brusné tělísko (např. https://www.kovonastroje.cz/…-7V-C40.html ). Čím ostřejší hrana tělíska, tím lépe. Upnete vrtačku k prac. stolu, nasadíte brusné tělísko a postupně po obvodu brousíte (= řežete) bowden. Po oddělení kusu právě uřezaný konec začistím na čele brusného tělíska. Nakonec vezmu šidlo a propíchnu „skrčený“ konec plastového vodiče. Jak prosté, jak jednoduché (!) … a vypadá to jako bych to koupil v krámu s potřebnou délkou … :-)

odpovědět | zadáno: před rokem

#123 RE: Technické problémy s kolem

lenovo lenovo (#123) » washek (#122):

a jídlo ti tam dávali vařené, nebo jenom studené balíčky???

odpovědět | zadáno: před rokem

#122 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#122) » ultegrák (#121):

:-) … taky jsem chtěl napsat něco podobného … něco v tom smyslu, že u dědka už je to prokazatelně už nějaká diagnóza … a jediné místo, kde by mu mohli ještě odborně pomoci, je snad tady (?) …
http://www.bohnice.cz/…utni-pece-1/

odpovědět | zadáno: před rokem

#121 RE: Technické problémy s kolem

ultegrák ultegrák (#121) » lenovo (#120):

co to má společného s " Technické problémy s kolem " ??? Už si jen říkej "hlavně zdraví " !!!

odpovědět | zadáno: před rokem

#120 RE: Technické problémy s kolem

lenovo lenovo (#120) » defekt (#119):

mně to taky jedni komunisti na 28.10. všechno ukradli a jiní komunisti mi pak nějaké vybydlené sračky s velkou slávou vraceli…hold slavíme den znárodnění…

zrušit odpověď | zadáno: před rokem

Přispívat mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlaste se nebo registrujte, stačí vyplnit pouze dva povinné údaje!

#119 RE: Technické problémy s kolem

defekt defekt (#119) » jan21 (#116):

zjistil jsem, že jednu sadu černých swissstopů – ještě úplně nových, mám doma. Kolo ale už ne

odpovědět | zadáno: před rokem

#118 RE: Technické problémy s kolem

lenovo lenovo (#118) » defekt (#117):
Technické problémy s kolem

něco pro agenta k Vánocům…

odpovědět | zadáno: před rokem

#117 RE: Technické problémy s kolem

defekt defekt (#117) » jan21 (#116):

jo, máš pravdu, jsou to swissstopy. Žluté brzdí stoprocentně.

odpovědět | zadáno: před rokem

#116 RE: Technické problémy s kolem

jan21 jan21 (#116) » washek (#114):

defekte -mýlka: swissstop..zluté i černé – nejsou korkové. To je zvláštní gumová směs. A ano daji se použít i na karbonové i na alu ráfky, vydrží a brzdí dokonale i na vodě!

http://www.swissstop.ch/…s/rimbrakes/

odpovědět | zadáno: před rokem

#115 RE: Technické problémy s kolem

Hogy Hogy (#115) » washek (#114):

Korek je na karbon. Na hlinik mam nejlepsi zkusenosti se zelenymi SwissStop.

odpovědět | zadáno: před rokem

#114 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#114) » defekt (#111):

Dobře, ale já nemám brzdy Campagnolo. Mám (asi) nějaká shimana. Jak se chovají ty korkové špalky v mokru vůči ALU ráfku (a jak jsou na tom s rychlostí opotřebení) ?? PS: našel jsem na e-shopu nějaké Force korkové za pár kaček…

odpovědět | zadáno: před rokem

« předchozí [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [9] další »

1.7.2014: Aktuálně pracujeme na nové verzi diskuse, rozšíření webu a dalších vylepšeních. Nejdříve na konci léta se můžete těšit na novinky. S dotazy se prosím obracejte na e-mail: info@cyklodiskuze.cz

Copyright © 2006–2014 info@cyklodiskuze.cz, all right reserved.