#173 RE: Technické problémy s kolem

JecminekMaselnik JecminekMaselnik (#173) » washek (#170):

a proč bych to jako dělal? Provozní podmínky pro duši jsou uvnitř pláště, vyystavovat přefouklou gumu duše slunečnímu záření je tedy úplně nesmyslný „test“. Jestli máš Ty čas na kraviny s „rozrušováním molekulárních vazeb“, klidně blbni do alelůjá :-D.

odpovědět | zadáno: před rokem

#172 RE: Technické problémy s kolem

standoslav standoslav (#172) » carbox3x (#167):

Re:car...... Uz jsi zdrav, nebo Ti z toho nejezdeni tak hrabe, ze resis takove veci.

odpovědět | zadáno: před rokem

#171 RE: Technické problémy s kolem

ladislav11 ladislav11 (#171) » defekt (#168):

Některé praskaly docela dost,v tom jakoby švů,nebo u ventilku,divný materiál,to byl na pohled v té prasklině.

odpovědět | zadáno: před rokem

#170 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#170) » JecminekMaselnik (#169):

Organizace D-test zkouší různé výrobky…a jejím testům věřím, protože věřím těm lidem, co to dělají (a že to dělají opravdu poctivě!). Má někdo post na nějaký test duší (??). Věřím, že je mezi nimi (výrobce X, výrobce Y, výrobce Z, …) rozdíl jako prase !!! PS: Pro Ječmínka speciální dovětek: Vezmi novou duši a ve stínu (garáže) ji natlakuj. Pak ji vyfoť a dej ji na 2 hodiny na slunko. Pak ji vypusť a na druhý den ji znovu natlakuj jako předtím a její „tvar“ porovnej s tou fotkou z předchozího dne … možná budeš překvapen !?!?

odpovědět | zadáno: před rokem

#169 RE: Technické problémy s kolem

JecminekMaselnik JecminekMaselnik (#169) » washek (#166):

To Tvoje rozvolnění se jmenuje zahřátí ty fyziku :D a není to nic, co by nafoukání na vyšší tlak nenahradilo. Jinak ovšem předpokládám, že duši pravidelně otáčíš směrem ke slunci tak, aby fotony rozvolňovaly všechny ty molekuly stejně :D

odpovědět | zadáno: před rokem

#168 RE: Technické problémy s kolem

defekt defekt (#168) » carbox3x (#167):

Je třeba zkoušet, slunce – ztráta času. Natlakovat do té míry, než se objevá vypoukliny. Ale to se při vyšším tlaku objeví u každé duše. používal jsem různé značkové i neznačkové a dělaly to všechny. Pokusně jsem rozpáral i vyřazenou galusku – výsledek stejný. Plášť ochrání duši před vypoknutím, tak není co řešit

odpovědět | zadáno: před rokem

#167 RE: Technické problémy s kolem

carbox3x carbox3x (#167) » washek (#166):

Duše jsou třeba zkoušet. Určitě aspoň ty levný. Jednou jsem nasadil novou duši a praskla při foukání. Po vyndání té duše jsem zjistil, že v místě, kde praskla byl ten materiál tenký jak igelit. Prostě zmetek. To se stane. Tak je třeba to zkoušet.

odpovědět | zadáno: před rokem

#166 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#166) » JecminekMaselnik (#164):

Zase jsi to nepochopil (proč mě to už nepřekvapuje) ! Sluneční svit (fotony) „rozvolní“ ty molekulové vazby v té směsi. To, že ta duše je v provozním stavu uzavřena do „klece“ (ráfek – plášť) ti výrobci duší spoléhají … takže asi tak … :-)

odpovědět | zadáno: před rokem

#165 RE: Technické problémy s kolem

JecminekMaselnik JecminekMaselnik (#165) » lenovo (#163):

Nemáš mě rád, já Tebe taky ne, ale tohle se Ti povedlo :)

odpovědět | zadáno: před rokem

#164 RE: Technické problémy s kolem

JecminekMaselnik JecminekMaselnik (#164) » washek (#162):

Fotony jsou přece podvod, sám jsi to nedávno tvrdil! Nemluvě tedy o tom, že jediný smysl slunečního svitu na duši je zvýšení teploty a tím tlaku v ní, proto ji stačí více přifouknout a nemusíš čekat jak trouba, než zasvítí…

odpovědět | zadáno: před rokem

#163 RE: Technické problémy s kolem

lenovo lenovo (#163) » washek (#162):

jasně…policajt udělal na asfaltu čáru křídou a ty jsi musel po ni projít s předpaženýma rukama a zavřenýma očima rovně…a ani jednou ze tří pokusů se ti to nepovedlo…

odpovědět | zadáno: před rokem

#162 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#162) » JecminekMaselnik (#161):

Jasně … ale zapomněl si na křídu (aby se ti ta lata nenalepila na plášť)! V příspěvku mi šlo o jednoduchý postup jak ověřit homogenitu duše (stálost tloušťky a kvality gumové směsi po celém obvodu) … a to sluneční záření (proud fotonů) to na té duši odhalí v plné nahotě … :-)

odpovědět | zadáno: před rokem

#161 RE: Technické problémy s kolem

JecminekMaselnik JecminekMaselnik (#161) » washek (#160):

A jaký je význam toho dávání na slunce oproti natlakování na vyšší tlak? Jinak teda já lepím duši tak, že ji očistím, zdrsním, nechám chvilku zavadnout lepidlo na duši, přitisknu latu, chvíli podržím, duši nasadím, nafoukám kolo a hotovo…

odpovědět | zadáno: před rokem

#160 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#160) » carbox3x (#159):

Tak jsem před pár dny zase píchnul (skleněný střep zapíchlý do pláště jako skoro pokaždé). Ale udělal jsem jeden pokus a asi „objevil“ postup jak si jednoduše ověřit kvalitu duše. Zalepenou duši jsem trošku natlakoval (asi 1,4 násobek průměru kola) a dal na pár hodin na slunko. Samozřejmě, že flastr povolil a musel jsem lepit znovu, ale po opětovném natlakování jsem zjistil zajímavou věc. Obě části (před a za lepeným místem), které byly vystaveny předtím zvýšenému tlaku (díky zúžení v místě lepení) se hned nafoukly jako balón. Takže mi z tohoto plyne jednoduchý test kvality duše: novou duši (nelepenou) natlakovat a dát ji pár hodin na slunko, a pokud se objeví více nafouklá místa, znamená to, že ta její směs je nehomogenní, a tím i její kvalita nic moc …(?)

odpovědět | zadáno: před rokem

#159 RE: Technické problémy s kolem

carbox3x carbox3x (#159) » JecminekMaselnik (#156):

Nevím jestli je to brzo. Je to tak v manuálu u Campanella řetězů. Mluvil jsem i s pár lidma, když na tohle přišla řeč, většina jich jezdí i horský kola a vesměs říkali to samé. Na silnici to většina mění na 132,6 a na horských 132,8. To opotřebení je taky na kazetě. Campa drží fakt dlouho. Na zimaku dávám kazety miche a přeskakuje už druhý řetěz, než si to sedne.

odpovědět | zadáno: před rokem

#158 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#158) » JecminekMaselnik (#156):

Jediné, co se může na řetězu „vytáhnout“, je to oko na vnitřních článku. Průhyb sousedících čepů se vzájemně kompenzuje (a u úzkých řetězů pro kazety 10+ snad ani žádný měřitelný být nemůže). Tak ať se alespoň ty vnitřní články dělají z nějaké spešl pevné (a otěruvzdorné) oceli. Když si představím kolik těch řetězů se vyhodí do popelnice za rok třeba jen v ČR …a teď kolik v rámci Evropy, Ameriky, Asie, ..... je to podle mne velká škoda materiálu (+ výrobní práce), a ta součástka by měla rozhodně vydržet více …(?)

odpovědět | zadáno: před rokem

#157 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#157) » JecminekMaselnik (#151):

Jj, když jsem dělal ty očistu šaltru, tak se mi to jevilo hodně podivně (že to zrovna moc nelícuje) … :-) … PS: http://www.bajk.cz/data/clanek.asp?… …sekce: Míra opotřebení řetězu

odpovědět | zadáno: před rokem

#156 RE: Technické problémy s kolem

JecminekMaselnik JecminekMaselnik (#156) » carbox3x (#154):

není to na 132,6 brzo? Já mám zafixováno, že nesmíš spadnout na 133, takže měnit nejpozději při 132,9. Dělám to tak a nemám se životností kazet nebo převodníků problém. Rozdíl ve vyhodnocování téhle hodnoty taky může trochu vysvětlovat veliké rozdíly mezi životnostmi řetězů, které tady padají.

odpovědět | zadáno: před rokem

#155 RE: Technické problémy s kolem

juhu juhu (#155) » carbox3x (#154):

+ –

odpovědět | zadáno: před rokem

#154 RE: Technické problémy s kolem

carbox3x carbox3x (#154) » standoslav (#153):

Merkur jsem nikdy nepoužíval. Vyděl jsem jak každá ukazuje jinak. Měří se rozpětí mezi 5 články řetězu. Nový řetěz má tuto rozteč 132mm. Sedí to fakt přesně podle posuvky.
A vyhazuje se na 132,6mm. Toť vše. Vidím přesnou naměřenou hodnotu. A podle stavu opotřebení a ujetých km jseš pak schopen docela přesně určit kolik na tom řetězu ještě najdeš. Měřím to poprvé okolo 2tkm. a podle toho se orientuji.

odpovědět | zadáno: před rokem

#153 RE: Technické problémy s kolem

standoslav standoslav (#153) » carbox3x (#152):

Nechápu proč by Měrka měla být pomatená...... . Jinak, když jsme u toho: jak se to suplerou měří? Teorii znám, zastrčí se ty kratší do článků a natáhne se řetěz suplerou, a napiš mi ty mm. Dík, zas budu chytřejší. ( V 80tych jsme to řešili jinak, odjelo se 1500 a řetěz vyměnil, stal 16Kcs )

odpovědět | zadáno: před rokem

#152 RE: Technické problémy s kolem

carbox3x carbox3x (#152) » Hogy (#147):

Jj. Je to tak. Chorus 11c měním po 4tkm. A je to přesně na vyhození. Měřím to šuplerou. Žádné pomatené měrky. A u veloce 10c je to úplně stejný.

zrušit odpověď | zadáno: před rokem

Přispívat mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlaste se nebo registrujte, stačí vyplnit pouze dva povinné údaje!

#151 RE: Technické problémy s kolem

JecminekMaselnik JecminekMaselnik (#151) » washek (#150):

to jsi přece musel vidět pouhým okem. Jestli se Ti řetěz vytahal o milimetry na měrce, tak to přece musí být na pastorcích sakra znát a na některých i střílet.

odpovědět | zadáno: před rokem

#150 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#150) » carbox3x (#140):

Tak zpátky na stromy. Jak to zpívá ten Jarek v Mikymauzovi: „…rána bych zrušil…“. Já bych pro změnu zrušil čas, protože tuto veličinu si vymyslel člověk (bůh ví proč), ale některé věci se podle něho opravdu nedají porovnat. Takže kombinace nekvalitního řetězu a většího počtu najetých km než v minulosti (za jednotku času menší než 1 rok) znamenalo totální (v řádech mm a ne desetin mm!) vytahaní řetězu. PS: Měrku mám x-let, ale nějak jsem čekal, že ta mrdka musí přeci něco vydržet (alespoň 1,5 roku)

odpovědět | zadáno: před rokem

#149 RE: Technické problémy s kolem

ultegrák ultegrák (#149) » cotti (#146):

to není můj případ. Jezdím na letňáku sadu DA 11 sp. Na jaře a na podzim kola Ksyrium Elite, v hlavní sezoně Zippy s Elite Pulse 22 mm, kazety 12–25 a 12–28 Za 4 sezony vše původní. Řetěz HG 901 je fakt hodně dobrý, to dřív u Shimano nebylo, mazadlo – olej C3 ceramic lube Věřit nemusíte, mám 64 kg

odpovědět | zadáno: před rokem

« předchozí [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [11] další »

1.7.2014: Aktuálně pracujeme na nové verzi diskuse, rozšíření webu a dalších vylepšeních. Nejdříve na konci léta se můžete těšit na novinky. S dotazy se prosím obracejte na e-mail: info@cyklodiskuze.cz

Copyright © 2006–2014 info@cyklodiskuze.cz, all right reserved.