#231 RE: Technické problémy s kolem

ladislav11 ladislav11 (#231) » ladislav11 (#230):

Haldu,galdu,zase.

odpovědět | zadáno: před 2 měsíci

#230 RE: Technické problémy s kolem

ladislav11 ladislav11 (#230) » ladislav11 (#229):

Kuva mobil píše co chce koukám zas.No pomalu zas dávám do provozu ty staré španělské karbony,co jsem koupil od Edy a praskaly dráty vzadu,Košík tu jednu stranu teda opět vypletl a prý zatím tu druhou nechá,ale jak praskne drát musí se to celé naplést.Něco dělali a napletli ten zadek a na obrácené díry.Já tu stranu jednu vzteky vyštípal,kde to praskalo.Tak Michal zatím napletl správně jen tu.Ořech musím koupit,stojí cca před dva tisíce.Galdy nalepené Mastikem,ale předek se chytl kurevsky a mám to v jednom místě o pár mm mimo střed,se zadkem šlo hnout a haldu porovnat.

odpovědět | zadáno: před 2 měsíci

#229 RE: Technické problémy s kolem

ladislav11 ladislav11 (#229) » ultegrák (#228):

Já jsem čidla zase zrušil.Takovou tu míří nohu Garmin.Lezyne to bral,ale prdím na to.Jen mi napadlo,zda ty tepy 230 a pod nedělal taky ten problém.Ačkoli to mohlo být po tom speed 8,když jsem to nevzal bylo to ok,takže to bude asi tím nakopávákem.Nejelo to a teplo to.Tak holt asi Trpák ok.

odpovědět | zadáno: před 2 měsíci

#228 RE: Technické problémy s kolem

ultegrák ultegrák (#228) » JecminekMaselnik (#225):

Též jsem si teď pořídil dvě čidla Magene Gemini 210 na rychlost a kadenci a zrušil původní garminovské ( k Edge 800 ). Od té doby mě začal přesně „informovat“ tepák, který byl také garminovský. Muselo se to nějak vzájemě rušit, když mi tepovka ukazovala třeba 220 a kadence např.190, no nesmysly. A já teď čekám i ten tepák Magene MHR10! Co už. Nemohl jsem tušit že se Garmintepák tímto " spraví". Za ty prachy jsou ty Magene bezvadný a přesný. Máš s tím také tuto zkušenost?

odpovědět | zadáno: před 2 měsíci

#227 RE: Technické problémy s kolem

lenovo lenovo (#227) » washek (#226):

řekni konečně primáři, že ty nové léky nezabírají, co na tobě zkoušejí…

odpovědět | zadáno: před 2 měsíci

#226 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#226) » JecminekMaselnik (#225):

:-) Ale jenom když jezdíš na „šmejdu“ mohou tě napadat ty převratné myšlenky na vylepšení silničního kola !!! PS: „Je to malé šlápnutí (do pedálu) pro washka, ale (možná) "Grand Slam“ pro Alphaville-ho … :-)

odpovědět | zadáno: před 2 měsíci

#225 RE: Technické problémy s kolem

JecminekMaselnik JecminekMaselnik (#225) » washek (#224):

na to, jakého tady ze sebe děláš intelektuála a experta, máš teda kolo v pěkném binci. Jezdit s povoleným/po­volujícím se hlávkem může jenom…

odpovědět | zadáno: před 2 měsíci

#224 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#224) » defekt (#222):

Mám tam jakýsi Ahead 1,125''… ale je to hlína s ocelovými podložkami…

odpovědět | zadáno: před 2 měsíci

#223 RE: Technické problémy s kolem

lenovo lenovo (#223) » washek (#220):

a když jsi se zapřel a vzepřel, měl jsi už i hlavu v sinusovkách???

odpovědět | zadáno: před 2 měsíci

#222 RE: Technické problémy s kolem

defekt defekt (#222) » paolo11 (#221):

Má asi ten starý typ -šroubovací s podložkou a kontramatkou

odpovědět | zadáno: před 2 měsíci

#221 RE: Technické problémy s kolem

paolo11 paolo11 (#221) » washek (#220):

jak se může uvolňovat řízení? napadá mě jedině,kdyby bylo vysypaný ložisko…to přece nemužeš v takovým bordelu kolo používat?!

odpovědět | zadáno: před 2 měsíci

#220 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#220) » washek (#219):

Tak zase zpátky ke kolům (snad ten BORDEL ve vláknech admin někdy uklidí !!!). Uvolňovalo se mi hlavko, které mi stačilo dotáhnout 2× za měsíc a bylo to v poho. Pak ale přišly červnové hice a po nich už to dotáhnout nešlo (nutná výměna). A teď se mi stalo 2× (ve dvou dnech po sobě), že jsem z kopce na frekventované cestě (takže jsem přibržďoval) a předjel mě autobus. Taková ta klasická neaerodynamická krabice (zlaté busy Škoda 706 RTO – i ta jejich vlečka byla zaoblená), takže před sebou tlačí vzduchovou masu a za ním je zase podtlak (jako prase). Takže když mě předjel, tak mi to ty „nelícující“ rodla rozhodilo do těžkých sinusovek. V prvním případě (kdy jsem naštěstí pomalu – cca 20km/hod.) jsem to ve finále ubrzdil a zastavil. Ve druhém případě jsem byl už „poučenější“ a brzdy hned pustil a zapřel se rukama pořádně do rodel (a amplitudu sinusovek vynuloval při jízdě) … :-))

odpovědět | zadáno: před 2 měsíci

#219 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#219) » defekt (#218):

Počkej, nafoukáno na venku, žádný plášť ji nedělal „pomocníka“ (!) … prostě klasický test ⇒ ukaž se v „celé své nahotě – ty mrdko“ !!! :-)

odpovědět | zadáno: před 3 měsíci

#218 RE: Technické problémy s kolem

defekt defekt (#218) » washek (#215):

Záleží na materiálu, který používáš a na kvalitě práce, kterou odvádíš. pokud napumpuješ na 0,75 atm, tak ti to nebouchne, i kdyby chtělo

odpovědět | zadáno: před 3 měsíci

#217 RE: Technické problémy s kolem

lenovo lenovo (#217) » washek (#215):

pokud vám primář chocho nařídil kvůli kluzkým podlahám foukat na 0,75atm. tak se nediv, že ti bouchají gumy při 23°C. Asi jste zapomněli nazout pláště…

odpovědět | zadáno: před 3 měsíci

#216 RE: Technické problémy s kolem

JecminekMaselnik JecminekMaselnik (#216) » washek (#215):

tak to asi neumíš zalepit duši. V životě jsem neměl na plášti hrb a necítil žádný nekomfort kvůli zalepené duši.

odpovědět | zadáno: před 3 měsíci

#215 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#215) » YuraOlomouc (#214):
Technické problémy s kolem

Už jsem to tu kdysi psal (ale opakování je matka moudrosti), takže homogenní duše je základ všeho. Píchlá (a následně vzorně zalepená) značková duše totálně změnila své „chování“ při vyšších teplotách (cca nad 23°C). Vyzkoušeno na dvou pláštích a na obou 2 hrboly + „pulzace při jízdě jako kráva před orgasmem“. No a tak přišel závěrečný test, natlakováno na 0.75 atm při asi 20°C a za asi 45 min. (teplota asi 23°C – ve stínu) přišel „výbuch“ … viz foto

odpovědět | zadáno: před 3 měsíci

#214 RE: Technické problémy s kolem

YuraOlomouc YuraOlomouc (#214) » ladislav11 (#212):

Mas presne jak ja 87 jo.. No jestli to neni ve speku, tak to je idealni vaha pro chlapa. Na co met 60kg jako nekteri tady, co si hrajou na profiky, kdyz 1. jim to nevydelava 2. v ostatnich oblastech zivota jsou nepouzitelni. Ani Pakl mineralek to neunese.. Natoz vystehovat pracku nebo neco z baraku…

odpovědět | zadáno: před 6 měsíci

#213 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#213) » ladislav11 (#212):

…tak to se „omlouvám“ … :-)

odpovědět | zadáno: před 6 měsíci

#212 RE: Technické problémy s kolem

ladislav11 ladislav11 (#212) » ladislav11 (#211):

Stačí 7 na 80,

odpovědět | zadáno: před 6 měsíci

#211 RE: Technické problémy s kolem

ladislav11 ladislav11 (#211) » washek (#210):

Vole :-D

odpovědět | zadáno: před 6 měsíci

#210 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#210) » ladislav11 (#209):

Jestli si to dostal ze 110-ti na 105 (kilo Krajčí), tak to ti všichni gratulujeme, teď tě čeká už jen ta „závěrečný dojezd do Paříže“ (shodit dalších 20kg) … :-)

odpovědět | zadáno: před 6 měsíci

#209 RE: Technické problémy s kolem

ladislav11 ladislav11 (#209) » paolo11 (#207):

No teď mám zadní v servisu,keramický ložiska nějak dokeramikovali,tak tam jdou ocelové,myslím,že to nemá valný vliv an jízdu.Spíš pomahá,že už mám 5 kg dole.

odpovědět | zadáno: před 6 měsíci

#208 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#208) » paolo11 (#205):

?? Možná kdyby si to dal pod nějaký „kolo_tomograf“, tak by si zjistil, že máš na zadním kole 2 dráty, které se blíží mezi pevnosti … ale jinak (jak píšeš) drží mi to X-tou sezónu a jezdím vesele dál … :-))

odpovědět | zadáno: před 6 měsíci

#207 RE: Technické problémy s kolem

paolo11 paolo11 (#207) » ladislav11 (#206):

Preventivně a abych to nezapoměl :) Já rovaly sedmou sezonu a taky držej..

odpovědět | zadáno: před 6 měsíci

« předchozí [1] [2] [3] [4] [5] [6] [8] [10] další »

1.7.2014: Aktuálně pracujeme na nové verzi diskuse, rozšíření webu a dalších vylepšeních. Nejdříve na konci léta se můžete těšit na novinky. S dotazy se prosím obracejte na e-mail: info@cyklodiskuze.cz

Copyright © 2006–2014 info@cyklodiskuze.cz, all right reserved.