#372 RE: Technické problémy s kolem

paolo11 paolo11 (#372) » žíža (#369):

Ahoj Jirko, ty baterky budou asi furt stejný jako jsou ted, to už bude asi chtít vyměnit, není to tak drahý..v tomhle to bude nevýhoda asi, lanka asi budou vždycky levnější, ale pokrok nezastavíš! :-)

odpovědět | zadáno: před 13 dny

#370 RE: Technické problémy s kolem

žíža žíža (#370) » washek (#366):

Zcizení baterky bych se osobně neobaval. Přeci jen svoji "jednicu " bez dozoru nenechávám. Ona by ta škoda mohla být asi vyšší než baterka

odpovědět | zadáno: před 13 dny

#369 RE: Technické problémy s kolem

žíža žíža (#369) » paolo11 (#365):

Tak v pakach to bude výrazně déle- už tři roky a furt zelená. U hazky to bylo v pohodě na měsíc i dva. Ale bohužel pak jsem totálně promokl a od té doby se životnost výrazně zkrátila. A neovlivňuje to nájezd ale doba ' spánku '. Pokud baterku nevytahuji je červená po týdnu, pokud po dojezdu vytáhnu (ne úplně důsledně), tak vydrží násobně. Vypadá to, že tam mám nějaký trvalý odběr. Jinak asi na rozdíl od tebe mám ještě 10sp.

odpovědět | zadáno: před 13 dny

#368 RE: Technické problémy s kolem

paolo11 paolo11 (#368) » washek (#366):

kupoval jsem si i náhradní, asi 1400kč..a je jen zacvaklá..asi kvuli lepší manipulaci s kolem

odpovědět | zadáno: před 13 dny

#367 RE: Technické problémy s kolem

lenovo lenovo (#367) » washek (#366):

to už potřebuješ zase novou baterku???

odpovědět | zadáno: před 13 dny

#366 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#366) » paolo11 (#365):

Je ta baterka (asi není zrovna levná) nějak zabezpečena proti zcizení (např. alespoň malým hvězdicovým šroubkem) ?

odpovědět | zadáno: před 13 dny

#365 RE: Technické problémy s kolem

paolo11 paolo11 (#365) » JecminekMaselnik (#359):

Jo vydrží to, mám zatím jen 1100km, není moc čas, a začlo to už svítit červeně, tak jsem to radši dobil, ale krize je, to už jsem si radši zjišťoval, až když to začne červeně i blikat,ale i tak je to ještě prý na cca 200km..a v těch pákách snad rok..běží to dobře, akorát to člověk musí umět doladit po těch desetinách mm, taky to kolem mě nikdo nevozí tak nemužu moc poradit,ale stačí si to zkusit a přijít si na to a pak už člověk umí napořád..

Hlavně mi se dost sedí ten rozsah na převodech 35/48 a 10/33

odpovědět | zadáno: před 13 dny

#364 RE: Technické problémy s kolem

paolo11 paolo11 (#364) » washek (#360):

Brzdový hadice tam jsou, ale bavili jsme se o řazení. No taky jsem zkraje trochu nevěděl a nechtěl se ptát tak jsem si na to přišel. Baterky jak říká láďa, dvě zaměnitelný dobíjecí na smyku a šaltru, nájezd cca 1000 – 2000km a dvě malý v pákách cr2032, na cca rok..

Když jede více jezdců u sebe tak si impulzy nekradou, je to vždy na jiné frekvenci

odpovědět | zadáno: před 14 dny

#363 RE: Technické problémy s kolem

ladislav11 ladislav11 (#363) » JecminekMaselnik (#359):

U silnice jsou baterky na přesm a přehaz Vzájemně zaměnitelné, když dojde v šaltru, dáš že smyku a řadíš na jeden talíř jedeš. KNOFLÍKY JSOU v pákách, ty vydrží dlouho.

odpovědět | zadáno: před 14 dny

#362 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#362) » washek (#361):

PS: A ještě jedna podotázka: Když na stejných kolech (a sadách) jede více jezdců v balíku (těsně vedle sebe), tak by ty individuální požadavky na změnu převodu měly být u ostatních „blízkých“ kol nějak "odfiltrovány ? … :-)

odpovědět | zadáno: před 14 dny

#361 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#361) » washek (#360):

oprava: * přijímače řadícího impulsu + napájení servomotoru*

odpovědět | zadáno: před 14 dny

#360 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#360) » paolo11 (#356):

Ale hadičky tam máš (k brzdám). Jen nechápu (nebo si sedím na vedení) jednu věc. Pokud máš toto (nebo něco podobného): SRAM Force eTAP Disc AXS HRD, tak by tam měly být přeci 3 baterie (šaltr, přesmyk – přijímače řadícího impulsu, pod představcem – vysílač impulsu) ? Kvůli způsobu řazení na přesmyku (aktivace obou páček současně) nelze použít vpředu trojpřevodník … ale jinak to vypadá hodně dobře (!)

odpovědět | zadáno: před 14 dny

#359 RE: Technické problémy s kolem

JecminekMaselnik JecminekMaselnik (#359) » paolo11 (#358):

A jak jsou na tom eTapu baterky? Celkem se mi to líbí, ale neznám nikoho, kdo to jezdí. Duru i Ultegru v elektrice už pár kamarádů vozí i Recorda už jsem si vyzkoušel, ale SRAM elektriku jsem kromě veletrhů neviděl.

odpovědět | zadáno: před 14 dny

#358 RE: Technické problémy s kolem

paolo11 paolo11 (#358) » JecminekMaselnik (#357):

Jj a jsem spokojený, zase změna k lepšímu

odpovědět | zadáno: před 14 dny

#357 RE: Technické problémy s kolem

JecminekMaselnik JecminekMaselnik (#357) » paolo11 (#356):

A brzdy hydrauliky?

odpovědět | zadáno: před 14 dny

#356 RE: Technické problémy s kolem

paolo11 paolo11 (#356) » washek (#349):

Nemůžeš předpokládat, že nová kola jde servisovat postaru..koupit správnou koncovku přece nebude takovej problém ne

mě už ted na novém dokonce odpadly i ty koncovky, lanka i kabely, už to jede bezdrátově, etap..

odpovědět | zadáno: před 14 dny

#355 RE: Technické problémy s kolem

lenovo lenovo (#355) » washek (#353):

a fungovalo ti vůbec někdy něco???

odpovědět | zadáno: před 14 dny

#354 RE: Technické problémy s kolem

JecminekMaselnik JecminekMaselnik (#354) » washek (#353):

viz Tvoje slova: Ano, na kole (cyklistickém) jsem tuto hrůzu viděl poprvé. PS: A o účelnosti resp. neúčelnosti (u předního kola neobstojí ani ta o něco lehčí demontáž) tohoto řešení není potřeba vůbec pochybovat (!) Ale s lidmi, kteří jsou jen holografistickými průměty, nemá smysl o tom diskutovat !!

a raději už mlč, nebo se Ti zase budou smát…

odpovědět | zadáno: před 14 dny

#353 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#353) » JecminekMaselnik (#352):

Tvl, nikdy jsem netvrdil, že nefunguje !! To je jen další z tvých dehonestujících výroků vůči mé osobě ! Co tvrdím (a za tím si stojím), je to, že její dynamická pevnost je podstatně: „… Nižší, kurva nižší ! … " (citát z ČB) než klasická vidle. Rozhodně bych si to na svůj bike nebo gravel (pro amatérské projetí si části trati závodu P-R), nikdy NEDAL !!! A to, že na tom jezdí někdo "mistráky“ nezpochybňuji, jen by mne opravdu zajímalo jaká je perioda její výměny na tom „závodním kole“ (?)

odpovědět | zadáno: před 14 dny

#352 RE: Technické problémy s kolem

JecminekMaselnik JecminekMaselnik (#352) » washek (#349):

Jasně, lefty nemůže fungovat, protože Vašík řekl, vědci jsou dementi, protože Vašík ví prdlačku, tak to může tvrdit, nové bowdeny jsou špatně, protože je sice používá celej svět, ale Vašík je neumí zkrátit, ani si koupit správnou koncovku. Začínám si myslet, že to jenom hraješ, takto blbej totiž snad nikdo být nemůže.

odpovědět | zadáno: před 15 dny

#351 RE: Technické problémy s kolem

lenovo lenovo (#351) » washek (#349):

ty se napřed akademiku nauč řádně česky a používej schválenou a doporučenou slovní techniku…jinak působíš jako Číňan, který už týden nejedl…

odpovědět | zadáno: před 15 dny

#350 RE: Technické problémy s kolem

trener trener (#350) » washek (#349):

ty woe, tak blbej, co ty tu predvadis nebyl ani svatej Müller. Tva setrivost te sice slechti, ale treba ty rozdilne koncovky na lanka brzdove / radici (muzes je mit zhruba ve dvaceti ruznych barvach) a stoji pakatel a co se tech spesl klesti tyce, tak je za pul litru mas celej zivot (pokud je treba nerozstrihnes pomoci ostreho brusneho kotouce na vrtacce). Videt te montovat kolo, tak za to muzes vybirat vstupny jako do cirkusu…

odpovědět | zadáno: před 15 dny

#349 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#349) » JecminekMaselnik (#348):

Jelito je ten, kdo obhajuje tady tu technickou hrůzu (dRath-ový bowden). Ale jo, pochopil jsem, že takto stačí mít na všechno (včetně střihání lanka) jen jedny spešl kleště (kvalitní za cca půl litru). Já si starý dobrý bowden (šroubovice) „střihal“ pomocí ostrého brusného kotouče na vrtačce, pak jsem si řez hned i začistil (a šidlem propíchl tu „skrčenou“ plastovou vložku) … do 2 min. hotovo (bez nutnosti použít jakékoliv spešl kleště) ! PS: Ta utěsněná koncovka předpokládám znamená zaručenou odolnost proti vodě a špíně (?)

odpovědět | zadáno: před 15 dny

#348 RE: Technické problémy s kolem

JecminekMaselnik JecminekMaselnik (#348) » washek (#344):

V běžném cyklokrámu dostaneš všechno, o co si řekneš. Jenom Ty si neumíš říct a zjevně ani vyměnit bowden, inženýre :D. Normální člověk by se styděl, Ty jdeš ještě fňukat sem. Fakt bavíš, snad hlávko vydrží déle :D

odpovědět | zadáno: před 15 dny

#347 RE: Technické problémy s kolem

lenovo lenovo (#347) » paolo11 (#346):

super jelito, ale vezme řadící bowden, dá na něj koncovky na všechno a namontuje to na brzdy, to bude zřejmě tento akademický případ…

odpovědět | zadáno: před 15 dny

« předchozí [1] [2] [3] [4] [5] [9] [12] [16] další »

1.7.2014: Aktuálně pracujeme na nové verzi diskuse, rozšíření webu a dalších vylepšeních. Nejdříve na konci léta se můžete těšit na novinky. S dotazy se prosím obracejte na e-mail: info@cyklodiskuze.cz

Copyright © 2006–2014 info@cyklodiskuze.cz, all right reserved.