zrušit odpověď | zadáno: před 4 měsíci
Kuva mobil píše co chce koukám zas.No pomalu zas dávám do provozu ty staré španělské karbony,co jsem koupil od Edy a praskaly dráty vzadu,Košík tu jednu stranu teda opět vypletl a prý zatím tu druhou nechá,ale jak praskne drát musí se to celé naplést.Něco dělali a napletli ten zadek a na obrácené díry.Já tu stranu jednu vzteky vyštípal,kde to praskalo.Tak Michal zatím napletl správně jen tu.Ořech musím koupit,stojí cca před dva tisíce.Galdy nalepené Mastikem,ale předek se chytl kurevsky a mám to v jednom místě o pár mm mimo střed,se zadkem šlo hnout a haldu porovnat.
odpovědět | zadáno: před 4 měsíci
Já jsem čidla zase zrušil.Takovou tu míří nohu Garmin.Lezyne to bral,ale prdím na to.Jen mi napadlo,zda ty tepy 230 a pod nedělal taky ten problém.Ačkoli to mohlo být po tom speed 8,když jsem to nevzal bylo to ok,takže to bude asi tím nakopávákem.Nejelo to a teplo to.Tak holt asi Trpák ok.
odpovědět | zadáno: před 4 měsíci
Též jsem si teď pořídil dvě čidla Magene Gemini 210 na rychlost a kadenci a zrušil původní garminovské ( k Edge 800 ). Od té doby mě začal přesně „informovat“ tepák, který byl také garminovský. Muselo se to nějak vzájemě rušit, když mi tepovka ukazovala třeba 220 a kadence např.190, no nesmysly. A já teď čekám i ten tepák Magene MHR10! Co už. Nemohl jsem tušit že se Garmintepák tímto " spraví". Za ty prachy jsou ty Magene bezvadný a přesný. Máš s tím také tuto zkušenost?
odpovědět | zadáno: před 4 měsíci
:-) Ale jenom když jezdíš na „šmejdu“ mohou tě napadat ty převratné myšlenky na vylepšení silničního kola !!! PS: „Je to malé šlápnutí (do pedálu) pro washka, ale (možná) "Grand Slam“ pro Alphaville-ho … :-)
odpovědět | zadáno: před 4 měsíci
na to, jakého tady ze sebe děláš intelektuála a experta, máš teda kolo v pěkném binci. Jezdit s povoleným/povolujícím se hlávkem může jenom…
odpovědět | zadáno: před 4 měsíci
Tak zase zpátky ke kolům (snad ten BORDEL ve vláknech admin někdy uklidí !!!). Uvolňovalo se mi hlavko, které mi stačilo dotáhnout 2× za měsíc a bylo to v poho. Pak ale přišly červnové hice a po nich už to dotáhnout nešlo (nutná výměna). A teď se mi stalo 2× (ve dvou dnech po sobě), že jsem z kopce na frekventované cestě (takže jsem přibržďoval) a předjel mě autobus. Taková ta klasická neaerodynamická krabice (zlaté busy Škoda 706 RTO – i ta jejich vlečka byla zaoblená), takže před sebou tlačí vzduchovou masu a za ním je zase podtlak (jako prase). Takže když mě předjel, tak mi to ty „nelícující“ rodla rozhodilo do těžkých sinusovek. V prvním případě (kdy jsem naštěstí pomalu – cca 20km/hod.) jsem to ve finále ubrzdil a zastavil. Ve druhém případě jsem byl už „poučenější“ a brzdy hned pustil a zapřel se rukama pořádně do rodel (a amplitudu sinusovek vynuloval při jízdě) … :-))
odpovědět | zadáno: před 4 měsíci
tak to asi neumíš zalepit duši. V životě jsem neměl na plášti hrb a necítil žádný nekomfort kvůli zalepené duši.
odpovědět | zadáno: před 5 měsíci
Už jsem to tu kdysi psal (ale opakování je matka moudrosti), takže homogenní duše je základ všeho. Píchlá (a následně vzorně zalepená) značková duše totálně změnila své „chování“ při vyšších teplotách (cca nad 23°C). Vyzkoušeno na dvou pláštích a na obou 2 hrboly + „pulzace při jízdě jako kráva před orgasmem“. No a tak přišel závěrečný test, natlakováno na 0.75 atm při asi 20°C a za asi 45 min. (teplota asi 23°C – ve stínu) přišel „výbuch“ … viz foto
odpovědět | zadáno: před 5 měsíci
Mas presne jak ja 87 jo.. No jestli to neni ve speku, tak to je idealni vaha pro chlapa. Na co met 60kg jako nekteri tady, co si hrajou na profiky, kdyz 1. jim to nevydelava 2. v ostatnich oblastech zivota jsou nepouzitelni. Ani Pakl mineralek to neunese.. Natoz vystehovat pracku nebo neco z baraku…
odpovědět | zadáno: před 8 měsíci
odpovědět | zadáno: před 8 měsíci
odpovědět | zadáno: před 8 měsíci
No teď mám zadní v servisu,keramický ložiska nějak dokeramikovali,tak tam jdou ocelové,myslím,že to nemá valný vliv an jízdu.Spíš pomahá,že už mám 5 kg dole.
odpovědět | zadáno: před 8 měsíci
?? Možná kdyby si to dal pod nějaký „kolo_tomograf“, tak by si zjistil, že máš na zadním kole 2 dráty, které se blíží mezi pevnosti … ale jinak (jak píšeš) drží mi to X-tou sezónu a jezdím vesele dál … :-))
odpovědět | zadáno: před 8 měsíci
1.7.2014: Aktuálně pracujeme na nové verzi diskuse, rozšíření webu a dalších vylepšeních. Nejdříve na konci léta se můžete těšit na novinky. S dotazy se prosím obracejte na e-mail: info@cyklodiskuze.cz
Copyright © 2006–2014 info@cyklodiskuze.cz, all right reserved.