#150 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#150) » carbox3x (#140):

Tak zpátky na stromy. Jak to zpívá ten Jarek v Mikymauzovi: „…rána bych zrušil…“. Já bych pro změnu zrušil čas, protože tuto veličinu si vymyslel člověk (bůh ví proč), ale některé věci se podle něho opravdu nedají porovnat. Takže kombinace nekvalitního řetězu a většího počtu najetých km než v minulosti (za jednotku času menší než 1 rok) znamenalo totální (v řádech mm a ne desetin mm!) vytahaní řetězu. PS: Měrku mám x-let, ale nějak jsem čekal, že ta mrdka musí přeci něco vydržet (alespoň 1,5 roku)

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#149 RE: Technické problémy s kolem

ultegrák ultegrák (#149) » cotti (#146):

to není můj případ. Jezdím na letňáku sadu DA 11 sp. Na jaře a na podzim kola Ksyrium Elite, v hlavní sezoně Zippy s Elite Pulse 22 mm, kazety 12–25 a 12–28 Za 4 sezony vše původní. Řetěz HG 901 je fakt hodně dobrý, to dřív u Shimano nebylo, mazadlo – olej C3 ceramic lube Věřit nemusíte, mám 64 kg

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#148 RE: Technické problémy s kolem

paolo11 paolo11 (#148) » Hogy (#147):

já 11s Duru ted měnil po 5kk za zlatej KMC,ale spíš že se mi už chtělo – měrka byla sotva do pulky,ale je fakt že dost točím

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#147 RE: Technické problémy s kolem

Hogy Hogy (#147) » cotti (#146):

11s Dura tak 3000km, 9s Record klidne 8–10k, 11s Record jsem jednou utahal po 2500km, 10s Ultegra 8000km!!!

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#146 RE: Technické problémy s kolem

cotti cotti (#146) » ultegrák (#145):

Asi takhle: 15t z kopce bych věřil, že ten řetěz vydrží. Jinak fakt ne. Znám teda i lidi, kteří jezdí a jezdí a jezdí a pak mění komplet převodníky, rětěz, kazetu…

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#145 RE: Technické problémy s kolem

ultegrák ultegrák (#145) » cotti (#144):

jak z kopce? Vždy je to nahoru dolů. Např. Lysá to není prdel.To je 235 km. Velká Javorina, Kohútka… a další moravské kopce. Vše jsme dal s kolegou a to nám je dohromady 132 let!

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#144 RE: Technické problémy s kolem

cotti cotti (#144) » ultegrák (#143):

15t km pořád z kopce? Slušný! A teď zpátky na vrchol!

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#143 RE: Technické problémy s kolem

ultegrák ultegrák (#143) » carbox3x (#142):

A já jezdím blbý Dura Ace HG 901 Před pár dny jsem ho po dvou! sezonách měnil za nový. Ještě mi měrka nepropadla. Měrka je kalibrovaná. Takže kolik km? Na zimáku najezdím cca 5 tis km za rok . Loňský rok najeto přes 13 t. km celkově, předloni přes 15 t. km. No nevěřte, já fakt nekecám.

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#142 RE: Technické problémy s kolem

carbox3x carbox3x (#142) » carbox3x (#140):

Jezdím jen blbou campu tak holt 2 řetězy za sezonu vyhodím no.

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#141 RE: Technické problémy s kolem

JecminekMaselnik JecminekMaselnik (#141) » carbox3x (#140):

třeba campa record vydrží celkem v klidu 5000km, na ten washkovo nájezd podle mne na 2 roky úplně v klidu…

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#140 RE: Technické problémy s kolem

carbox3x carbox3x (#140) » washek (#138):

Co to je za řetěz? Já ji chci taky řetěz co vydrží 2 roky :-)

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#139 RE: Technické problémy s kolem

standoslav standoslav (#139) » washek (#138):

Na co jsi tu merku měl doma ? Nebo teprv koupil ? Řetěz vydrží + – 800– 3000km, třeba.

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#138 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#138) » standoslav (#134):

Taky jsem si to myslel…do chvíle než jsem hodil měrku na necelý rok starý řetěz a ta končila někde v polovině článku (a to jezdím v kopcích lehké převody = řetěz mi vydrží klidně 2–3 roky). Ne, že těsně propadl třetí zub, ale úplně ve velké piči (čti vjezdu do pískovny) to bylo !!!

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#137 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#137) » bikermann 2 (#136):

:-)) … aj na ty jednou dojde (snad, v austrii mají pořád 4 kusance ještě na skladě) … mám takovou „fóbii“ z toho, co bych dělal poprvé (kupování na zahraničním eshopu) … :-)

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#136 RE: Technické problémy s kolem

bikermann 2 bikermann 2 (#136) » washek (#133):

uz si kup tie klipsne…

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#135 RE: Technické problémy s kolem

cioran-m cioran-m (#135) » washek (#133):

Člověk si prostě není jistej, zda ty své dotazy můžeš myslet vážně. Ještě existují řetězy na motocykly, že. :) Ale jo, nějaké řetězy na staré pastorky snad ještě někde existují – před patnácti lety mi aspoň kamarád jeden na veterána sehnal.

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#134 RE: Technické problémy s kolem

standoslav standoslav (#134) » washek (#133):

Délka článku je stejná, jen šířka řetězu je různá.

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#133 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#133) » washek (#132):

Tak je tu nějaký cykloodborník, který na tu otázku dokáže alespoň trochu fundovaně odpovědět ?!?! … anebo jsou tu všichni jen „odborníci“ na doping ?!???

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#132 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#132) » defekt (#131):

Jedna kontrolní otázka (na krásné „letní“ nedělní dopoledne): Je rozteč článku řetězu konstantní nebo existují i nějaké atypické řetězy s jinou roztečí (u jakéhokoliv druhu kola)? Vím že jsou řetězy HG nebo IG, ale tam je rozdíl v nějakých bočních hranách kvůli snadnějšímu řazení (?!) …

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#131 RE: Technické problémy s kolem

defekt defekt (#131) » washek (#129):

Ty konce bowdenů jsou OK, to šídlo používám taky, jemným pilníkem uhladím hrany řezu. Vercajk, pokud koupíš kvalitní, ti vydrží celý život (krom nýtovače řetězu. Tam se ta jehla časem zkřiví). Já jsem velký fanda do pěkného spešl nářadí. Jediné, co jsem si nekoupil (a chtěl jsem ho) je tenzometr. Teď, když už nemohu jezdit, visí mi to nážadí na prknu na zdi a k ničemu mi není. Ale když přiletí syn s manželkou z USA a potřebuje si složit kola, která si přivezli, tak se to hodí.

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#130 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#130) » washek (#129):

Teď jsem dělal „generálku“ přehazovačky. Nové lanko, bowdeny, kompletní vyčištění. Při tom čištění se mi osvědčila nafta. Nalil jsem asi 3dc do odstřiženého spodku 2litrové PETky a vrazil do toho přehazulu na půl hodiny. Pak ještě dočištění vnitřku starým zubním kartáčkem a vypadá skoro jako nová (při zachování určité stupně „mastnoty“ v pohyblivých čepech). Na čištění různých součástek jsou ty staré zubní kartáčky „nenahraditelné“. No a při mazání řetězu (rovnoměrné rozetření oleje) zase používám štětku na holení (ta ale musí být nová, aby nepouštěla štětiny).

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#129 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#129) » defekt (#126):

Už kdysi jsem se zařekl, že už další spešl vercajk na kolo kupovat nebudu. Mám těch klíčů a dalších bazmeků už celkem dost (ceny se pohybovaly v rozmezí 300–600Kč). Nejezdím 20k ročně, takže je použiji tak jednou za 2–3 roky. Žádného známého v cykloservisu nemám, takže bez nich bych musel do servisu s tím, že v sezóně je tam čekačka na opravu i 2 týdny. Tady ty kleště budou taky stát minimálně 5 kil a určitě ten konec bowdenu bude fest zmáčknutý do elipsy. Navíc po odstřižení budou ty konce těch drátků ostré, a měly by se otupit nějakým jemným pilníkem (?)

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#128 RE: Technické problémy s kolem

carbox3x carbox3x (#128) » defekt (#126):
Technické problémy s kolem

Jj. Přesně tak. Kleště na lanka a bovdeny.

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#127 RE: Technické problémy s kolem

paolo11 paolo11 (#127) » defekt (#126):

waschek zas objevuje ameriku,já mám na kleštích ještě ten hrot na proražení vnitřní bužírky a zarovnání ocel.drátů a

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#126 RE: Technické problémy s kolem

defekt defekt (#126) » defekt (#125):
Technické problémy s kolem

Fotka

odpovědět | zadáno: před 2 lety

« předchozí [1] [5] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [16] další »

1.7.2014: Aktuálně pracujeme na nové verzi diskuse, rozšíření webu a dalších vylepšeních. Nejdříve na konci léta se můžete těšit na novinky. S dotazy se prosím obracejte na e-mail: info@cyklodiskuze.cz

Copyright © 2006–2014 info@cyklodiskuze.cz, all right reserved.