#155 RE: Technické problémy s kolem

juhu juhu (#155) » carbox3x (#154):

+ –

odpovědět | zadáno: před rokem

#154 RE: Technické problémy s kolem

carbox3x carbox3x (#154) » standoslav (#153):

Merkur jsem nikdy nepoužíval. Vyděl jsem jak každá ukazuje jinak. Měří se rozpětí mezi 5 články řetězu. Nový řetěz má tuto rozteč 132mm. Sedí to fakt přesně podle posuvky.
A vyhazuje se na 132,6mm. Toť vše. Vidím přesnou naměřenou hodnotu. A podle stavu opotřebení a ujetých km jseš pak schopen docela přesně určit kolik na tom řetězu ještě najdeš. Měřím to poprvé okolo 2tkm. a podle toho se orientuji.

odpovědět | zadáno: před rokem

#153 RE: Technické problémy s kolem

standoslav standoslav (#153) » carbox3x (#152):

Nechápu proč by Měrka měla být pomatená...... . Jinak, když jsme u toho: jak se to suplerou měří? Teorii znám, zastrčí se ty kratší do článků a natáhne se řetěz suplerou, a napiš mi ty mm. Dík, zas budu chytřejší. ( V 80tych jsme to řešili jinak, odjelo se 1500 a řetěz vyměnil, stal 16Kcs )

odpovědět | zadáno: před rokem

#152 RE: Technické problémy s kolem

carbox3x carbox3x (#152) » Hogy (#147):

Jj. Je to tak. Chorus 11c měním po 4tkm. A je to přesně na vyhození. Měřím to šuplerou. Žádné pomatené měrky. A u veloce 10c je to úplně stejný.

odpovědět | zadáno: před rokem

#151 RE: Technické problémy s kolem

JecminekMaselnik JecminekMaselnik (#151) » washek (#150):

to jsi přece musel vidět pouhým okem. Jestli se Ti řetěz vytahal o milimetry na měrce, tak to přece musí být na pastorcích sakra znát a na některých i střílet.

odpovědět | zadáno: před rokem

#150 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#150) » carbox3x (#140):

Tak zpátky na stromy. Jak to zpívá ten Jarek v Mikymauzovi: „…rána bych zrušil…“. Já bych pro změnu zrušil čas, protože tuto veličinu si vymyslel člověk (bůh ví proč), ale některé věci se podle něho opravdu nedají porovnat. Takže kombinace nekvalitního řetězu a většího počtu najetých km než v minulosti (za jednotku času menší než 1 rok) znamenalo totální (v řádech mm a ne desetin mm!) vytahaní řetězu. PS: Měrku mám x-let, ale nějak jsem čekal, že ta mrdka musí přeci něco vydržet (alespoň 1,5 roku)

odpovědět | zadáno: před rokem

#149 RE: Technické problémy s kolem

ultegrák ultegrák (#149) » cotti (#146):

to není můj případ. Jezdím na letňáku sadu DA 11 sp. Na jaře a na podzim kola Ksyrium Elite, v hlavní sezoně Zippy s Elite Pulse 22 mm, kazety 12–25 a 12–28 Za 4 sezony vše původní. Řetěz HG 901 je fakt hodně dobrý, to dřív u Shimano nebylo, mazadlo – olej C3 ceramic lube Věřit nemusíte, mám 64 kg

odpovědět | zadáno: před rokem

#148 RE: Technické problémy s kolem

paolo11 paolo11 (#148) » Hogy (#147):

já 11s Duru ted měnil po 5kk za zlatej KMC,ale spíš že se mi už chtělo – měrka byla sotva do pulky,ale je fakt že dost točím

odpovědět | zadáno: před rokem

#147 RE: Technické problémy s kolem

Hogy Hogy (#147) » cotti (#146):

11s Dura tak 3000km, 9s Record klidne 8–10k, 11s Record jsem jednou utahal po 2500km, 10s Ultegra 8000km!!!

odpovědět | zadáno: před rokem

#146 RE: Technické problémy s kolem

cotti cotti (#146) » ultegrák (#145):

Asi takhle: 15t z kopce bych věřil, že ten řetěz vydrží. Jinak fakt ne. Znám teda i lidi, kteří jezdí a jezdí a jezdí a pak mění komplet převodníky, rětěz, kazetu…

odpovědět | zadáno: před rokem

#145 RE: Technické problémy s kolem

ultegrák ultegrák (#145) » cotti (#144):

jak z kopce? Vždy je to nahoru dolů. Např. Lysá to není prdel.To je 235 km. Velká Javorina, Kohútka… a další moravské kopce. Vše jsme dal s kolegou a to nám je dohromady 132 let!

odpovědět | zadáno: před rokem

#144 RE: Technické problémy s kolem

cotti cotti (#144) » ultegrák (#143):

15t km pořád z kopce? Slušný! A teď zpátky na vrchol!

odpovědět | zadáno: před rokem

#143 RE: Technické problémy s kolem

ultegrák ultegrák (#143) » carbox3x (#142):

A já jezdím blbý Dura Ace HG 901 Před pár dny jsem ho po dvou! sezonách měnil za nový. Ještě mi měrka nepropadla. Měrka je kalibrovaná. Takže kolik km? Na zimáku najezdím cca 5 tis km za rok . Loňský rok najeto přes 13 t. km celkově, předloni přes 15 t. km. No nevěřte, já fakt nekecám.

odpovědět | zadáno: před rokem

#142 RE: Technické problémy s kolem

carbox3x carbox3x (#142) » carbox3x (#140):

Jezdím jen blbou campu tak holt 2 řetězy za sezonu vyhodím no.

odpovědět | zadáno: před rokem

#141 RE: Technické problémy s kolem

JecminekMaselnik JecminekMaselnik (#141) » carbox3x (#140):

třeba campa record vydrží celkem v klidu 5000km, na ten washkovo nájezd podle mne na 2 roky úplně v klidu…

odpovědět | zadáno: před rokem

#140 RE: Technické problémy s kolem

carbox3x carbox3x (#140) » washek (#138):

Co to je za řetěz? Já ji chci taky řetěz co vydrží 2 roky :-)

odpovědět | zadáno: před rokem

#139 RE: Technické problémy s kolem

standoslav standoslav (#139) » washek (#138):

Na co jsi tu merku měl doma ? Nebo teprv koupil ? Řetěz vydrží + – 800– 3000km, třeba.

odpovědět | zadáno: před rokem

#138 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#138) » standoslav (#134):

Taky jsem si to myslel…do chvíle než jsem hodil měrku na necelý rok starý řetěz a ta končila někde v polovině článku (a to jezdím v kopcích lehké převody = řetěz mi vydrží klidně 2–3 roky). Ne, že těsně propadl třetí zub, ale úplně ve velké piči (čti vjezdu do pískovny) to bylo !!!

odpovědět | zadáno: před rokem

#137 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#137) » bikermann 2 (#136):

:-)) … aj na ty jednou dojde (snad, v austrii mají pořád 4 kusance ještě na skladě) … mám takovou „fóbii“ z toho, co bych dělal poprvé (kupování na zahraničním eshopu) … :-)

odpovědět | zadáno: před rokem

#136 RE: Technické problémy s kolem

bikermann 2 bikermann 2 (#136) » washek (#133):

uz si kup tie klipsne…

odpovědět | zadáno: před rokem

#135 RE: Technické problémy s kolem

cioran-m cioran-m (#135) » washek (#133):

Člověk si prostě není jistej, zda ty své dotazy můžeš myslet vážně. Ještě existují řetězy na motocykly, že. :) Ale jo, nějaké řetězy na staré pastorky snad ještě někde existují – před patnácti lety mi aspoň kamarád jeden na veterána sehnal.

odpovědět | zadáno: před rokem

#134 RE: Technické problémy s kolem

standoslav standoslav (#134) » washek (#133):

Délka článku je stejná, jen šířka řetězu je různá.

odpovědět | zadáno: před rokem

#133 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#133) » washek (#132):

Tak je tu nějaký cykloodborník, který na tu otázku dokáže alespoň trochu fundovaně odpovědět ?!?! … anebo jsou tu všichni jen „odborníci“ na doping ?!???

odpovědět | zadáno: před rokem

#132 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#132) » defekt (#131):

Jedna kontrolní otázka (na krásné „letní“ nedělní dopoledne): Je rozteč článku řetězu konstantní nebo existují i nějaké atypické řetězy s jinou roztečí (u jakéhokoliv druhu kola)? Vím že jsou řetězy HG nebo IG, ale tam je rozdíl v nějakých bočních hranách kvůli snadnějšímu řazení (?!) …

odpovědět | zadáno: před rokem

#131 RE: Technické problémy s kolem

defekt defekt (#131) » washek (#129):

Ty konce bowdenů jsou OK, to šídlo používám taky, jemným pilníkem uhladím hrany řezu. Vercajk, pokud koupíš kvalitní, ti vydrží celý život (krom nýtovače řetězu. Tam se ta jehla časem zkřiví). Já jsem velký fanda do pěkného spešl nářadí. Jediné, co jsem si nekoupil (a chtěl jsem ho) je tenzometr. Teď, když už nemohu jezdit, visí mi to nážadí na prknu na zdi a k ničemu mi není. Ale když přiletí syn s manželkou z USA a potřebuje si složit kola, která si přivezli, tak se to hodí.

odpovědět | zadáno: před rokem

« předchozí [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [10] další »

1.7.2014: Aktuálně pracujeme na nové verzi diskuse, rozšíření webu a dalších vylepšeních. Nejdříve na konci léta se můžete těšit na novinky. S dotazy se prosím obracejte na e-mail: info@cyklodiskuze.cz

Copyright © 2006–2014 info@cyklodiskuze.cz, all right reserved.