#85 RE: Technické problémy s kolem

ladislav11 ladislav11 (#85) » ladislav11 (#84):

Jo????A jak potom bys šlapal při trénování jednou nohou?Jak se někdy trénuje toto šlapání.

odpovědět | zadáno: před rokem

#84 RE: Technické problémy s kolem

ladislav11 ladislav11 (#84) » cioran-m (#83):

http://kolo.cz/…ybirame-kolo

odpovědět | zadáno: před rokem

#83 RE: Technické problémy s kolem

cioran-m cioran-m (#83) » washek (#82):

Při šlapání dokulata se netahaj nohy nahoru! :))

odpovědět | zadáno: před rokem

#82 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#82) » jan21 (#81):

Možná jo, ale já ty klipsny používám hlavně na fixaci správné polohy boty (neutahuji řemínky !!!). Na nějaké šlapání nakulato se můžu z vysoka vy.at, protože tahání nohy nahoru je pro člověka nepřirozený pohyb (!) Takže pro mne je nesmírně důležitá ta zábrana proti špičce boty.....a tady bohužel chybí

odpovědět | zadáno: před rokem

#81 RE: Technické problémy s kolem

jan21 jan21 (#81) » washek (#79):
Technické problémy s kolem

Pořiď si platformy a pásky…fakt se dá s tím jezdit (festkaři potvrdí :-) )

odpovědět | zadáno: před rokem

#80 RE: Technické problémy s kolem

Hogy Hogy (#80) » washek (#78):

Kup si Speedplaye Zero, tam si muzes ten uhel nestavit dle chuti.

odpovědět | zadáno: před rokem

#79 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#79) » washek (#78):

Tak jsem ty své pedály identifikoval. Měly by to být Fuxon VP-396, a hlavně na ty klipsny (VP-709) jsem si už zvykl a maximálně mi vyhovují (a nechtěl bych je tudíž měnit). Ale hoši na ebay chtějí za dopravu 3 kila. Do prčic, nemůžu to koupit někde na českém eShopu? http://www.ebay.at/…161730570895?… http://www.ebay.at/…191491700667?…

odpovědět | zadáno: před rokem

#78 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#78) » EasyShare (#77):

Super, tak je zkus pohledat, vyfoť je, hoď to sem, a možná uděláme obchod (?) … :-)…PS: Jak jsem tu nedávno psal, tak jsem měl „menší úraz“ na kotníku a SPD-čka jsou pro mě tím pádem pasé. I když se prý teď dělají nějaké modely, které umožňují určitý stranový výkyv (?). Já si ideální SPD-čko představuji tak, že je tam kulový kloub (kufr vers. pedál) a chodidlo (bota) by měla při šlapání možnost určitého (omezeného) 3D výkyvu…to by bylo super !!! .....ale asi by se muselo pak zapracovat (a dost hodně) na novém principu zacvaknutí/vyc­vaknutí (?)

odpovědět | zadáno: před rokem

#77 RE: Technické problémy s kolem

EasyShare EasyShare (#77) » jan21 (#76):

Takovéhle pedály se mi někde doma válí v zánovním stavu, už bych se k nim ale nikdy nevrátil :-D. Než se dostanu na okraj města, tak si musím vychutnat několik křižovatek a semaforů. Tyhle pedály byly fakt o hubu. Looky člověk stihe včas vycvaknout, tedy většinou určitě :-). Ty klasické pedály se nesmí utahovat, protože v krizové situaci se člověk může pěkně vysekat. No a rozjíždění na světlech je story sama o sobě někdy i s Looky, klasické pedály ani nekomentuju…

odpovědět | zadáno: před rokem

#76 RE: Technické problémy s kolem

jan21 jan21 (#76) » washek (#75):
Technické problémy s kolem

Myslíš taketo retro? Ano

odpovědět | zadáno: před rokem

#75 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#75) » cioran-m (#73):

Dotaz: Dělají se ještě vůbec ty klasické (silniční) pedály, co měly tvar šlapky do lichoběžníku, a klipsna se připevňovala nahoře na šlapce v tom předním zúženém místě (a ne na přední hraně) ???

odpovědět | zadáno: před rokem

#73 RE: Technické problémy s kolem

cioran-m cioran-m (#73) » davro (#72):

A hned vedle něho je i ten zámečník. :-) Ale fakt, to není fór, Vašek Juračka se jmenuje a ten blbej není – sám stavěl už dávno i koloběžky, má tam taky klíčovou službu atd.

odpovědět | zadáno: před rokem

#72 RE: Technické problémy s kolem

davro davro (#72) » cioran-m (#71):

díky, zkusím.

odpovědět | zadáno: před rokem

#71 RE: Technické problémy s kolem

cioran-m cioran-m (#71) » davro (#70):

Rosta – na Lidicke v prujezdu naproti Slovanu?

odpovědět | zadáno: před rokem

#70 RE: Technické problémy s kolem

davro davro (#70) » standoslav (#56):

tak teď bych ještě potřeboval poradit, kde mně to v Brně udělají. Byl jsem ve dvou servisech a tam mně řekli, že to nedělají, v jednom mně poslali k zámečníkovi.

odpovědět | zadáno: před rokem

#69 RE: Technické problémy s kolem

standoslav standoslav (#69) » paolo11 (#68):

Nebo přilepit a 2l. bidon

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#68 RE: Technické problémy s kolem

paolo11 paolo11 (#68) » washek (#67):

No jasně.. si tam dej klidně dvojky :-)

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#67 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#67) » paolo11 (#64):

By jsi čuměl, co obyčejná čtyřka udrží (staticky). U dynamického zatížení je to jiné a jde v tomto případě o střih (mez kluzu). Ale ty šrouby jsou tam 2… i když „nevyvážené“, takže jeden uletí určitě dříve…:-)

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#66 RE: Technické problémy s kolem

davro davro (#66) » paolo11 (#64):

supr, dík.

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#65 RE: Technické problémy s kolem

standoslav standoslav (#65) » paolo11 (#64):

Jj, 5ka; mě kdysi uletěl košík i s bidonem, ve sjezdu (praskl tedy košík) a to se vozily bid. tuším jen 1/2litru.

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#64 RE: Technické problémy s kolem

paolo11 paolo11 (#64) » davro (#63):

dává se pětka..čtyřka by takovou váhu a s nárazy nevydržela

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#63 RE: Technické problémy s kolem

davro davro (#63) » standoslav (#62):

to jo, ale na připevnění košíku si můžu vzít šrouby se stejnou hlavičkou, ale užším tělem, takže tam ta díra do rámu nemusí být tak velká. Ale asi to nehraje roli.

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#62 RE: Technické problémy s kolem

standoslav standoslav (#62) » juhu (#61):

Na 99% jsou tam šrouby na 8cku klíč, šroubovák, nebo imbusy, takže M 5 !!!

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#61 RE: Technické problémy s kolem

juhu juhu (#61) » standoslav (#60):

ptal se jaké šrouby :-)

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#60 RE: Technické problémy s kolem

standoslav standoslav (#60) » davro (#59):

Nýty bych dal takové aby byly na ty šroubky.

odpovědět | zadáno: před 2 lety

« předchozí [1] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] další »

1.7.2014: Aktuálně pracujeme na nové verzi diskuse, rozšíření webu a dalších vylepšeních. Nejdříve na konci léta se můžete těšit na novinky. S dotazy se prosím obracejte na e-mail: info@cyklodiskuze.cz

Copyright © 2006–2014 info@cyklodiskuze.cz, all right reserved.