#77 RE: Technické problémy s kolem

EasyShare EasyShare (#77) » jan21 (#76):

Takovéhle pedály se mi někde doma válí v zánovním stavu, už bych se k nim ale nikdy nevrátil :-D. Než se dostanu na okraj města, tak si musím vychutnat několik křižovatek a semaforů. Tyhle pedály byly fakt o hubu. Looky člověk stihe včas vycvaknout, tedy většinou určitě :-). Ty klasické pedály se nesmí utahovat, protože v krizové situaci se člověk může pěkně vysekat. No a rozjíždění na světlech je story sama o sobě někdy i s Looky, klasické pedály ani nekomentuju…

odpovědět | zadáno: před rokem

#76 RE: Technické problémy s kolem

jan21 jan21 (#76) » washek (#75):
Technické problémy s kolem

Myslíš taketo retro? Ano

odpovědět | zadáno: před rokem

#75 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#75) » cioran-m (#73):

Dotaz: Dělají se ještě vůbec ty klasické (silniční) pedály, co měly tvar šlapky do lichoběžníku, a klipsna se připevňovala nahoře na šlapce v tom předním zúženém místě (a ne na přední hraně) ???

odpovědět | zadáno: před rokem

#73 RE: Technické problémy s kolem

cioran-m cioran-m (#73) » davro (#72):

A hned vedle něho je i ten zámečník. :-) Ale fakt, to není fór, Vašek Juračka se jmenuje a ten blbej není – sám stavěl už dávno i koloběžky, má tam taky klíčovou službu atd.

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#72 RE: Technické problémy s kolem

davro davro (#72) » cioran-m (#71):

díky, zkusím.

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#71 RE: Technické problémy s kolem

cioran-m cioran-m (#71) » davro (#70):

Rosta – na Lidicke v prujezdu naproti Slovanu?

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#70 RE: Technické problémy s kolem

davro davro (#70) » standoslav (#56):

tak teď bych ještě potřeboval poradit, kde mně to v Brně udělají. Byl jsem ve dvou servisech a tam mně řekli, že to nedělají, v jednom mně poslali k zámečníkovi.

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#69 RE: Technické problémy s kolem

standoslav standoslav (#69) » paolo11 (#68):

Nebo přilepit a 2l. bidon

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#68 RE: Technické problémy s kolem

paolo11 paolo11 (#68) » washek (#67):

No jasně.. si tam dej klidně dvojky :-)

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#67 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#67) » paolo11 (#64):

By jsi čuměl, co obyčejná čtyřka udrží (staticky). U dynamického zatížení je to jiné a jde v tomto případě o střih (mez kluzu). Ale ty šrouby jsou tam 2… i když „nevyvážené“, takže jeden uletí určitě dříve…:-)

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#66 RE: Technické problémy s kolem

davro davro (#66) » paolo11 (#64):

supr, dík.

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#65 RE: Technické problémy s kolem

standoslav standoslav (#65) » paolo11 (#64):

Jj, 5ka; mě kdysi uletěl košík i s bidonem, ve sjezdu (praskl tedy košík) a to se vozily bid. tuším jen 1/2litru.

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#64 RE: Technické problémy s kolem

paolo11 paolo11 (#64) » davro (#63):

dává se pětka..čtyřka by takovou váhu a s nárazy nevydržela

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#63 RE: Technické problémy s kolem

davro davro (#63) » standoslav (#62):

to jo, ale na připevnění košíku si můžu vzít šrouby se stejnou hlavičkou, ale užším tělem, takže tam ta díra do rámu nemusí být tak velká. Ale asi to nehraje roli.

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#62 RE: Technické problémy s kolem

standoslav standoslav (#62) » juhu (#61):

Na 99% jsou tam šrouby na 8cku klíč, šroubovák, nebo imbusy, takže M 5 !!!

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#61 RE: Technické problémy s kolem

juhu juhu (#61) » standoslav (#60):

ptal se jaké šrouby :-)

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#60 RE: Technické problémy s kolem

standoslav standoslav (#60) » davro (#59):

Nýty bych dal takové aby byly na ty šroubky.

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#59 RE: Technické problémy s kolem

davro davro (#59) » Hogy (#51):

Ještě jeden dotaz – ty matice mají být na stejnou velikost jako jsou šrouby u standardního košíku, nebo bys tam dal něco menšího?

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#58 RE: Technické problémy s kolem

davro davro (#58) » Hogy (#51):

Supr, dík. Ten ocelový rám je taky Bareš, jako defektův, tak to třeba půjde stejně :-)

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#57 RE: Technické problémy s kolem

davro davro (#57) » lenovo (#55):

No, já občas ujedu víc než 20 km.

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#56 RE: Technické problémy s kolem

standoslav standoslav (#56) » paolo11 (#54):

Kdysi se to letovalo, ale byl to dost nebezpečný zásah do rámu. Mít tenkrát ty nýt.kleste, vozil by dva bidony každý v balíku.

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#55 RE: Technické problémy s kolem

lenovo lenovo (#55) » davro (#50):

to vypiješ litr na 20km???

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#54 RE: Technické problémy s kolem

paolo11 paolo11 (#54) » defekt (#53):

ikdyž to třeba hned nepřiznají,tyhle běžný nýtovací kleště a vložky jsou snad v každém servisu,já je sám radši mám,když se vložka občas povolí tak je dobrý to zmáčknout

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#53 RE: Technické problémy s kolem

defekt defekt (#53) » Hogy (#51):

Přesně tak, jak píšeš, mi to udělal p. Hrubý – tehdy ještě u Bareše. A bylo to skoro na počkání – přes oběd.

odpovědět | zadáno: před 2 lety

#52 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#52) » davro (#50):

Tak do rámu bych rozhodně nešahal !! Ten svůj druhý bidon můžeš vozit na x dalších místech. Nejpohodlnější je to dát na rodla … https://postovnezdarma.cz/…m-na-riditka

odpovědět | zadáno: před 2 lety

« předchozí [1] [3] [5] [6] [7] [8] [9] [10] další »

1.7.2014: Aktuálně pracujeme na nové verzi diskuse, rozšíření webu a dalších vylepšeních. Nejdříve na konci léta se můžete těšit na novinky. S dotazy se prosím obracejte na e-mail: info@cyklodiskuze.cz

Copyright © 2006–2014 info@cyklodiskuze.cz, all right reserved.