#221 RE: Technické problémy s kolem

paolo11 paolo11 (#221) » washek (#220):

jak se může uvolňovat řízení? napadá mě jedině,kdyby bylo vysypaný ložisko…to přece nemužeš v takovým bordelu kolo používat?!

odpovědět | zadáno: před rokem

#220 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#220) » washek (#219):

Tak zase zpátky ke kolům (snad ten BORDEL ve vláknech admin někdy uklidí !!!). Uvolňovalo se mi hlavko, které mi stačilo dotáhnout 2× za měsíc a bylo to v poho. Pak ale přišly červnové hice a po nich už to dotáhnout nešlo (nutná výměna). A teď se mi stalo 2× (ve dvou dnech po sobě), že jsem z kopce na frekventované cestě (takže jsem přibržďoval) a předjel mě autobus. Taková ta klasická neaerodynamická krabice (zlaté busy Škoda 706 RTO – i ta jejich vlečka byla zaoblená), takže před sebou tlačí vzduchovou masu a za ním je zase podtlak (jako prase). Takže když mě předjel, tak mi to ty „nelícující“ rodla rozhodilo do těžkých sinusovek. V prvním případě (kdy jsem naštěstí pomalu – cca 20km/hod.) jsem to ve finále ubrzdil a zastavil. Ve druhém případě jsem byl už „poučenější“ a brzdy hned pustil a zapřel se rukama pořádně do rodel (a amplitudu sinusovek vynuloval při jízdě) … :-))

odpovědět | zadáno: před rokem

#219 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#219) » defekt (#218):

Počkej, nafoukáno na venku, žádný plášť ji nedělal „pomocníka“ (!) … prostě klasický test ⇒ ukaž se v „celé své nahotě – ty mrdko“ !!! :-)

odpovědět | zadáno: před rokem

#218 RE: Technické problémy s kolem

defekt defekt (#218) » washek (#215):

Záleží na materiálu, který používáš a na kvalitě práce, kterou odvádíš. pokud napumpuješ na 0,75 atm, tak ti to nebouchne, i kdyby chtělo

odpovědět | zadáno: před rokem

#217 RE: Technické problémy s kolem

lenovo lenovo (#217) » washek (#215):

pokud vám primář chocho nařídil kvůli kluzkým podlahám foukat na 0,75atm. tak se nediv, že ti bouchají gumy při 23°C. Asi jste zapomněli nazout pláště…

odpovědět | zadáno: před rokem

#216 RE: Technické problémy s kolem

JecminekMaselnik JecminekMaselnik (#216) » washek (#215):

tak to asi neumíš zalepit duši. V životě jsem neměl na plášti hrb a necítil žádný nekomfort kvůli zalepené duši.

odpovědět | zadáno: před rokem

#215 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#215) » YuraOlomouc (#214):
Technické problémy s kolem

Už jsem to tu kdysi psal (ale opakování je matka moudrosti), takže homogenní duše je základ všeho. Píchlá (a následně vzorně zalepená) značková duše totálně změnila své „chování“ při vyšších teplotách (cca nad 23°C). Vyzkoušeno na dvou pláštích a na obou 2 hrboly + „pulzace při jízdě jako kráva před orgasmem“. No a tak přišel závěrečný test, natlakováno na 0.75 atm při asi 20°C a za asi 45 min. (teplota asi 23°C – ve stínu) přišel „výbuch“ … viz foto

odpovědět | zadáno: před rokem

#214 RE: Technické problémy s kolem

YuraOlomouc YuraOlomouc (#214) » ladislav11 (#212):

Mas presne jak ja 87 jo.. No jestli to neni ve speku, tak to je idealni vaha pro chlapa. Na co met 60kg jako nekteri tady, co si hrajou na profiky, kdyz 1. jim to nevydelava 2. v ostatnich oblastech zivota jsou nepouzitelni. Ani Pakl mineralek to neunese.. Natoz vystehovat pracku nebo neco z baraku…

odpovědět | zadáno: před rokem

#213 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#213) » ladislav11 (#212):

…tak to se „omlouvám“ … :-)

odpovědět | zadáno: před rokem

#212 RE: Technické problémy s kolem

ladislav11 ladislav11 (#212) » ladislav11 (#211):

Stačí 7 na 80,

odpovědět | zadáno: před rokem

#211 RE: Technické problémy s kolem

ladislav11 ladislav11 (#211) » washek (#210):

Vole :-D

odpovědět | zadáno: před rokem

#210 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#210) » ladislav11 (#209):

Jestli si to dostal ze 110-ti na 105 (kilo Krajčí), tak to ti všichni gratulujeme, teď tě čeká už jen ta „závěrečný dojezd do Paříže“ (shodit dalších 20kg) … :-)

odpovědět | zadáno: před rokem

#209 RE: Technické problémy s kolem

ladislav11 ladislav11 (#209) » paolo11 (#207):

No teď mám zadní v servisu,keramický ložiska nějak dokeramikovali,tak tam jdou ocelové,myslím,že to nemá valný vliv an jízdu.Spíš pomahá,že už mám 5 kg dole.

odpovědět | zadáno: před rokem

#208 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#208) » paolo11 (#205):

?? Možná kdyby si to dal pod nějaký „kolo_tomograf“, tak by si zjistil, že máš na zadním kole 2 dráty, které se blíží mezi pevnosti … ale jinak (jak píšeš) drží mi to X-tou sezónu a jezdím vesele dál … :-))

odpovědět | zadáno: před rokem

#207 RE: Technické problémy s kolem

paolo11 paolo11 (#207) » ladislav11 (#206):

Preventivně a abych to nezapoměl :) Já rovaly sedmou sezonu a taky držej..

odpovědět | zadáno: před rokem

#206 RE: Technické problémy s kolem

ladislav11 ladislav11 (#206) » paolo11 (#205):

A proč?To já jezdím kola už pátou sezonu na silnici,Fulcrum zero a nehnou se :-)

odpovědět | zadáno: před rokem

#205 RE: Technické problémy s kolem

paolo11 paolo11 (#205) » washek (#202):

Jak to myslíš,nechte si centrovat kola? Ty jako necháš na svoje výplety šahat někoho cizího,to jsi cyklista, to se nebojíš,že ti to posere a rozbiješ si držku? Normálně si to v zimě zuju,přejedu tenzometrem do stejna a zároveň centklíčkem do rovna a mám celou sezonu klid,pokud na tom umím i jezdit..

odpovědět | zadáno: před rokem

#204 RE: Technické problémy s kolem

ultegrák ultegrák (#204) » washek (#202):

wašku, no nebýt tebe, v případě už bych letos učitě nevyjel. A lenovo taky. Že Pepiku. Dík za rady, moc mi pomůžou!

odpovědět | zadáno: před rokem

#203 RE: Technické problémy s kolem

YuraOlomouc YuraOlomouc (#203) » washek (#202):

Co to je za shit. Vyhod to a kup si nova aksia za 5 tisic…

odpovědět | zadáno: před rokem

#202 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#202) » washek (#201):

Ještě jsem chtěl napsat k tomu jeden dovětek: Pravidelně si nechte centrovat kola, protože dynamická (únavová) pevnost materiálu je „pěkná svině“ … a ta vás dříve nebo později stejně dostane … :-)

odpovědět | zadáno: před rokem

#201 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#201) » bikermann 2 (#200):
Technické problémy s kolem

Takže zpátky „na stromy“ … až uslyšíte při jízdě celkem hlasité křupnutí, a pak vám začne zadní kolo fest házet (nestabilní jako prase před zabíjačkou), tak je to buď, že vám ruply naráz 3 dráty ze 20-ti (pravděpodobnost nula celá nic, srovnatelná s velkou výhrou ve Sportce) anebo vám rupla zadní osa v nábě (pravděpodobnější možnost tohoto technického problému … ) … přeji všem cyklistům bezpečné ujetí co nejvíce Velikonočních kilometrů … :-))

odpovědět | zadáno: před rokem

#200 RE: Technické problémy s kolem

bikermann 2 bikermann 2 (#200) » washek (#199):

sice jsem mel pocit , ze nesedim jako kdysi.....NEU­VERITELNE.

odpovědět | zadáno: před rokem

#199 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#199) » washek (#198):

Tak vrtačka (se stojanem pro vytvoření stolní vrtačky) byla dneska opět v akci. Nějak pozdě jsem zjistil, že po tom mém crashi jsem měl vyhozenou v sedle pravou lyžinu ze závěsu. Sice jsem měl pocit, že nesedím jako kdysi, ale sedlo mělo jen lehký škrábanec na pravé straně, takže celkem nechápu, jak se mohla ta lyžina vyhodit, když je tam zapuštěna více než 1 cm (!?!?) Sestavil jsem stolní vrtačku, do vrtačky upnul čep (6cm dlouhý hliníkový drát s vyvrtaným kuželem na konci pro lepší fixaci při styku s koncem lyžiny), kterým jsem přes páku stlačil tu lyžinu o potřebnou vzdálenost, a pak ji do závěsu zaklepl kladívkem. Fixační tyčinka na stojanu byla taky v akci (abych zbytečně moc tu lyžinu nestláčel než bylo potřeba)… Tož tak, při pěkné (ale zatím ne moc teplé) neděli .....

odpovědět | zadáno: před rokem

#198 RE: Technické problémy s kolem

washek washek (#198) » ladislav11 (#197):

Včera jsem servisoval hlavko (moje „oblíbená“ činnost). Možná jedna rada jak na „zapečenou“ spodní misku (hliník na hliník, Saiko Ahead). Použil jsem objímku z Narex vrtačky, která se používá k tomu, aby se z vrtačky stala stacionární bruska. Stačilo ji trochu rozepnout šroubovákem…

odpovědět | zadáno: před rokem

#197 RE: Technické problémy s kolem

ladislav11 ladislav11 (#197) » washek (#196):

No on ten člověk dává najevo svoji inteligenční nadřazenost,přitom kdyby byl moudrý,tak ví,že ani on nezná vše.Kdyby neblbnul,tak se můžem v klidu bavit i s ním.Jen to jeho,že ví vše a nic krom materiál na neexistuje je mu překážkou.

odpovědět | zadáno: před 2 lety

« předchozí [1] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [16] další »

1.7.2014: Aktuálně pracujeme na nové verzi diskuse, rozšíření webu a dalších vylepšeních. Nejdříve na konci léta se můžete těšit na novinky. S dotazy se prosím obracejte na e-mail: info@cyklodiskuze.cz

Copyright © 2006–2014 info@cyklodiskuze.cz, all right reserved.