#24 RE: Tour de Suisse/Giro d'Italia 2011

singlespeed singlespeed (#24) » singlespeed (#23):

Teda Esichie+Fauniera, samozřejmě ;-)

odpovědět | zadáno: před 8 lety

#23 RE: Tour de Suisse/Giro d'Italia 2011

singlespeed singlespeed (#23) » Zbyněk (#22):
Tour de Suisse/Giro d'Italia 2011

Monte Crostis přes Tualis, Monte Zoncolan od Ovara, Rif. Auronzo od Giralba, Passo Giau od Cortiny, Passo di Valles a Passo di San Pellegrino od Agordina, Passo Fedaia od Canazei, Passo dello Stelvio od Pradu, Passo Gavia od Bormia, Colle del Nivolet přes Ceresole Reale, Colle del Agnello od Sampeyre, Col d´Sampeyre od Sampeyre a Colle d´Eisischie + Nivolet přes Marmoru. Snad jsem nic nezapomněl ;-) Ze Stelvia jsme kus jeli a pak šli na Rötelspitz(Punta Rosa) 3028m a z Agnelu na Pic de Caramantran 3025m ,jen tak v bikových tretrách :-)

odpovědět | zadáno: před 8 lety

#22 RE: Tour de Suisse/Giro d'Italia 2011

Zbyněk Zbyněk (#22) » singlespeed (#21):

Tak co jste všechno jeli a nejeli?

odpovědět | zadáno: před 8 lety

#21 RE: Tour de Suisse/Giro d'Italia 2011

singlespeed singlespeed (#21) » dalis6 (#20):

Jaký byl Zoncolan? My jsme jeli v jeden den Crostis i Zoncolan a bylo to likvidační :-) P.S.: Nebydleli jste vedle nás v kempu v Malga Ciapela nad kaňonem Sottoguda pod Fedaiou? (měli jsme bílého Opla Vivaro s přívěsem)

odpovědět | zadáno: před 8 lety

#20 RE: Tour de Suisse/Giro d'Italia 2011

dalis6 dalis6 (#20) » dalis6 (#19):

11 stages: TRP 1146 km, AVG 24,11 km/h, UP 31818 m Krásné a bolavé :-)

odpovědět | zadáno: před 8 lety

#19 RE: Tour de Suisse/Giro d'Italia 2011

dalis6 dalis6 (#19) » valodja (#18):

ano ano… pojed mame jeste volne misto v aute :-)

odpovědět | zadáno: před 8 lety

#18 RE: Tour de Suisse/Giro d'Italia 2011

valodja valodja (#18) » čeřínek (#17):

zajeď si tam s 39/25 a podej report:-p

odpovědět | zadáno: před 8 lety

#17 RE: Tour de Suisse/Giro d'Italia 2011

čeřínek čeřínek (#17) » mc_boris (#16):

Nevím, mě by to hanba, ješitnost a svědomí nedovolilo. To radši kratší zastávka na každým kilometru a dělat, že se kochám a fotím krajinu.. a pak zase do sedla

odpovědět | zadáno: před 8 lety

#16 RE: Tour de Suisse/Giro d'Italia 2011

mc_boris mc_boris (#16) » čeřínek (#15):

Jak se tlačí v silničních tretrách?

odpovědět | zadáno: před 8 lety

#15 RE: Tour de Suisse/Giro d'Italia 2011

čeřínek čeřínek (#15) » dalis6 (#14):

Taky jsme se zbláznili a šlápli si Grossklockner a Zoncolan letos na Giru. Zážitek výbornej, počasí trošku horší, davy Čechů a hlavně ten Zoncolan byl neuvěřitelnej, to bylo malý peklo. V nejprudším stoupání půlka cyklistů tlačila..

odpovědět | zadáno: před 8 lety

#14 RE: Tour de Suisse/Giro d'Italia 2011

dalis6 dalis6 (#14) » skricx (#13):

Maly update vlakna, kdyby se chtel treba nejaky blaznivy nadsenec do Zoncolanu a spol pridat :-)

odpovědět | zadáno: před 8 lety

#13 RE: Tour de Suisse/Giro d'Italia 2011

skricx skricx (#13) » Zbyněk (#12):

Pěkné promo ke Giru 2011: http://www.youtube.com/watch?…

odpovědět | zadáno: před 9 lety

#12 RE: Tour de Suisse/Giro d'Italia 2011

Zbyněk Zbyněk (#12) » dalis6 (#11):

Aha, tak to je ten tunel, kde je zákaz vjezdu na kole. Na druhou stranu se ale dostanete – od roku 2008, kdy jsem tam byl podruhé a naposledy, tam zavedli službu, kdy kola a cyklisty převáží mikrobus za poplatek tuším 5 Eur. Nejsem si jistý, jestli jezdí 1× za 30 minut nebo hodinu. Jinak ten Grosse Scheidegg si určitě nenechte ujít. Jsou odtud výhledy na slavný Eiger nebo další krásný vrchol Wetterhorn. Krásně pak sjedete bez nějakých dalších přesunů přímo do Innertkirchenu. Cesta přes Grosse Scheidegg bývá na mapách často značena jen čárkovaně, ale je to asfaltka po celé délce. Cestou do Grindelwaldu si můžete udělat ještě zajížďku (cca 8 km tam a zpátky) do sousedního údolí Lauterbrunnen, kde je pěkný vodopád Staubachfall padající ze skalního prahu o výšce 300 metrů.

odpovědět | zadáno: před 9 lety

#11 RE: Tour de Suisse/Giro d'Italia 2011

dalis6 dalis6 (#11) » Zbyněk (#10):

Diky moc za rady, rad se inspiruju zkusenym borcem :-). S tema tunelama tak nejak pocitam, proto nas bude pro tyto pripady stihat doprovodny vuz… Hrb za Ofenpass je taky tunel :-) Mno jeste to pred odjezdem zreviduju o tem zadna…

odpovědět | zadáno: před 9 lety

#10 RE: Tour de Suisse/Giro d'Italia 2011

Zbyněk Zbyněk (#10) » dalis6 (#9):

Pěkná trasa, i když hodně náročná. Ten první den doporučuji jet místo plánovaných kopců Grosse Scheidegg, který je jednak mnohem hezčí a taky se letos jede na Tour de Suisse :-). A ten okruh následující den bych jel opačně. Je to tak nějak zábavnější a hlavně pojedete soutěskou Schollenen, kde je strašný provoz, dolů a ne nahoru. To samé přes Passo San Gottardo po hlavní. Stará silnice je dlážděná. Počítej taky, že tunelem z Livigna do Švýcarska na kole nejspíš neprojedeš. Co je to v tom profilu za kopeček před Ofenpassem?

odpovědět | zadáno: před 9 lety

#9 RE: Tour de Suisse/Giro d'Italia 2011

dalis6 dalis6 (#9) » unregistered (#8):

Jojo, tech 6 km pekneho 12% stoupani je vskutku vyzivnych :-) Auto jeste poresene nemame, minule jsme meli pujcenou oktavku. Bude zalezet na poctu lidu

odpovědět | zadáno: před 9 lety

#8 RE: Tour de Suisse/Giro d'Italia 2011

unregistered unregistered (#8) » dalis6 (#6):

A jaké vozidlo máte jako sběrné?

odpovědět | zadáno: před 9 lety

#7 RE: Tour de Suisse/Giro d'Italia 2011

unregistered unregistered (#7) » dalis6 (#6):

Pokud objedeš Sella Rondu tzn. Pordoi, Campologno, Gardenu a Sellu tak je to pohoda, ale ta Fedaia z jižní strany je záhul morový. Kurňa zas jsem si po sobě předchozí příspěvek nepřečetl a liskl bych se ach ta gramatika.

odpovědět | zadáno: před 9 lety

#6 RE: Tour de Suisse/Giro d'Italia 2011

dalis6 dalis6 (#6) » Dreamer (#4):

Tak jak pise kolega Bathory… kdyz jedes alpske kopce, tak ti ta delka ani neprijde. Jestli je kopec deseti nebo dvaceti kilometrovy uz potom nejak neresis… je to pravda nekdy i 1,5 hodinovy vyslap, ale prevazne konstatnim stoupanim, s bezpoctem serpentyn a krasnyma vyhledama, takze se na to da zvyknout.

Pocet lidi zatim neni omezen. Momentalne je nas asi 5–6. Uvidime, kdo se toho zalekne, jak to ostatne byva obvykle. Spime v kempu, varime v kempu, misto odjezdu bude zřejmě Hodonín… System sberných mist po trase je mozný… Sella Rondu mam projetou a neni to tak tezke, jak to vypada na obrazku, nicmene Monte Zoncolan me vpravde trochu strasi, ale ono to nejak pude ;-)

odpovědět | zadáno: před 9 lety

#5 RE: Tour de Suisse/Giro d'Italia 2011

unregistered unregistered (#5) » Dreamer (#4):

Asi tomu nebudeš věřit, ale když máš na to celý den ´tak se to dá zvládnout i s nějakýma 2000km najetýma před a skoro metrákem. Když dám u nás pžes 2000 metrů převýšení za den jsu hotový tam se to zvládá nějak líp. Mě tam sedí ty dlouhé kopce z konstatním sklonem nemám rád kilák nahoru pak dolu krátce a zase nahoru. Je fakt, že borci zvolili dost náročnou trasu. Ta etapa jak jedou 2× Fedaiu anebo ta se Zoncolanem na závěr…

odpovědět | zadáno: před 9 lety

#4 RE: Tour de Suisse/Giro d'Italia 2011

Dreamer Dreamer (#4) » dalis6 (#3):

kolik vas jede, odkud, kde spite, jite?

neco bych v lete rad dal v Alpach

no praveze najeto mam ale i tak mi to prijde dost pecka, to ma skoro kazdy den 3–4 tisice metru prevyseni ne?

odpovědět | zadáno: před 9 lety

#3 RE: Tour de Suisse/Giro d'Italia 2011

dalis6 dalis6 (#3) » Dreamer (#2):

Už máme za sebo něco podobného ve Francii, člověk si zvykne na všechno… pravda, chce to před odjezdem něco malo najezdit ;-)

odpovědět | zadáno: před 9 lety

#2 RE: Tour de Suisse/Giro d'Italia 2011

Dreamer Dreamer (#2) » dalis6 (#1):

to jako zvladnete kazdy den takovyhle profily? to je skoro pro profiky :)

odpovědět | zadáno: před 9 lety

#1 Tour de Suisse/Giro d'Italia 2011

dalis6 Tour de Suisse/Giro d'Italia 2011

Ahoj, v termínu 11.7. – 24.7. plánujeme zdolat pár alpských sedel

Podrobnosti na www.tour11.unas.cz

Tak kdyby měl někdo chuť se přidat, nechť se ozve na dalis6@seznam.cz

Kolu zdar :-)

odpovědět | zadáno: před 9 lety

« předchozí [1] [2] další »

1.7.2014: Aktuálně pracujeme na nové verzi diskuse, rozšíření webu a dalších vylepšeních. Nejdříve na konci léta se můžete těšit na novinky. S dotazy se prosím obracejte na e-mail: info@cyklodiskuze.cz

Copyright © 2006–2014 info@cyklodiskuze.cz, all right reserved.