#15 RE: Cyklo LeMans

rehor rehor (#15) » lemans (#14):

tak po šumavě je další závod mrtev http://24lemans.webnode.cz/

odpovědět | zadáno: před 6 lety

#14 RE: Cyklo LeMans

lemans lemans (#14) » Heri (#1):

Letos bohužel musíme změnit trať. Pojede se v Milovech na Vysočině. Pojede se to v lese takže by tam nemělo tolik foukat. Ale hlevně tam nebudou jezdit auta. Tomáš Franc

odpovědět | zadáno: před 7 lety

#13 RE: Cyklo LeMans

rehor rehor (#13) » Vabulak (#12):

pokud by to převýšení bylo skoro těch 400 m tak už by to prakticky byla alpská 24 hodinovka, osobně si myslím, že to bude míň ..změřím uvidim

odpovědět | zadáno: před 7 lety

#12 RE: Cyklo LeMans

Vabulak Vabulak (#12) » rehor (#11):

Škoda těch Šaratic. Pokud by bylo fakt těch 373 m na jeden okruh tak to při 55 koleček to bude dělat 20k metrů převýšení. Což už je poměrně dost na mé poměry. Nehledě dle fotek na google streetview to vypadá na těžkou trať kvůli koncentraci s tolika zatáčkami. A to nepočítám noční ježdění po 15 hodinách nemi stromy. Ale zkusit se má všechno.

odpovědět | zadáno: před 7 lety

#11 RE: Cyklo LeMans

rehor rehor (#11) » rehor (#10):

psal jsem pro zajímavost o nějaké info a tohle je vyjádření pořadatele…pokud vyjde počasí, tak to bude hodně dobré ..

Zdravíčko,

kvalita asfaltu (mnohdy vůbec přítomnost asfaltu :-)) byla samozřejmě primární parametr podle kterého jsem nový okruh hledal. Byl jsem si vědom, že nechystáme akci pro biky, ale převážně pro silničky. A je to asi osmý okruh, který jsem testoval. Jen v autě jsem kvůli tomu natočil celkem přes tisíc km. Pokud můžu srovnat, určitě to není horší než v Šaraticích. V příloze je obrázek, kde jsem to trochu vyznačil. Úsek kolem rekreačních zařízení na Milovech až k odbočce na Samotín vyznačený modře bych označil jako velmi slušný. Ve stejném duchu, resp. kvalitě je i ostatní část okruhu vyznačená v červené barvě. Modrá část je významná pouze tím, že se dá prolustrovat přes google streetview, kde je kvalita celkem slušně vidět. Silnička je na streetview místy lehce kropenatá, což je osychající mokro, nikoliv hrbatost povrchu. Pro představu zhruba v místě modré šipky se přejíždí nějaký potůček, a tam je záplata přes celou šířku silnice – aby bylo zřejmé jak na streetview vypadá skutečná záplata :-) Úsek označený tyrkysovou a oranžovou je ta část, kde se budem pohybovat po normální silnici III. třídy – dá se taky projet google streetview. Tyrkysový úsek je funglovka asfalt stáří asi do dvou let. Oranžový úsek je nejslabší, ale myslím, že pořád slušně sjízdný, a je to necelý kilometr. Jako organizátoři počítáme ještě s tím, že během pátku před závodem si dáme na okruhu brigádu, a v některých místech, kde je větší než malé množství, vymeteme jehličí a blato zanesené při těžbě dřeva. V druhé příloze je profil trati. Rovina to není, je to víc než v Šaraticích, ale je to roztažený do větší délky než v Šaraticích (ten kopec) a jede se to dobře. Profil začíná na Milovech, a hlavní stoupání je zhruba do poloviny první červené části. Jede se ve směru hodin – to ještě musím dát na web.

ps: mapka je už na webu

zrušit odpověď | zadáno: před 7 lety

Přispívat mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlaste se nebo registrujte, stačí vyplnit pouze dva povinné údaje!

#10 RE: Cyklo LeMans

rehor rehor (#10) » Pelhrimov (#7):

ja to mám asi 50 km od baráku, nějakou neděli tam sjedu a změřim to polarem jak to vypadá v reálu.

odpovědět | zadáno: před 7 lety

#9 RE: Cyklo LeMans

Honzis Honzis (#9) » Pelhrimov (#8):

Ten profil je nějak moc „zoubkatý“, ale na Vysočině je možné, že se to furt drobet „hópe“. I kdyby to mělo 240metrů, tak je to haba kuk!!! Docela mě to zaujalo, když jsem letos nejel Hradešín. Ale je to týden po Rallye Sudety a pak zase musím běžecky fungovat na Běchovicích, tak nevim nevim.

odpovědět | zadáno: před 7 lety

#8 RE: Cyklo LeMans

Pelhrimov Pelhrimov (#8) » Pelhrimov (#7):

Doplnění: Pokud by těch výškových metrů opravdu bylo v jednom kole přes 300, tak mám velkou chuť si zkusit během švihu nastoupat přes 10 km :) Na MTB 24h se mi to nikdy nedařilo :) Už si začínám shánět silniční kolo a hubnu, snad vyjde počasí, na celodenní podzimní déšť jsem srab.

odpovědět | zadáno: před 7 lety

#7 RE: Cyklo LeMans

Pelhrimov Pelhrimov (#7) » rehor (#6):

Říkáš 373 m celkového stoupání? Koukal jsem na mapu a na prvních necelých 3 km je to výšlap asi o výškových 190 metrů, pak se mi to zdálo, že to jen plynule klesá. To se na těch vlnkách ještě nachytá dalších 100 výškových metrů? Byl bych Ti vděčný, kdyby jsi pak poreferoval o kvalitě asfaltu na těch lesáckých cestách a o zatáčkách a rychlosti v případných sjezdech. Na mapě se mi ten okruh líbí, budeme tam mít klid a to je jeho velká výhoda. Nebudou to závody na dráze, kde se nechávají výkony srovnávat „celosvětově“, ale prostě pojedeme na umístění a následně můžeme machrovat nastoupanými metry během celodenního švihu :)

odpovědět | zadáno: před 7 lety

#6 RE: Cyklo LeMans

rehor rehor (#6) » rehor (#4):

ale jedu, akorát ten profil s převýšení 373 mě přijde docela hodně na 12 km…udělám si tam výlet a sjedu si to polarem ..

odpovědět | zadáno: před 7 lety

#5 RE: Cyklo LeMans

karelH karelH (#5) » rehor (#4):

to mě seje

odpovědět | zadáno: před 7 lety

#4 RE: Cyklo LeMans

rehor rehor (#4) » karelH (#3):

http://24lemans.webnode.cz/ chjo uřady zase uřadujou

odpovědět | zadáno: před 7 lety

#3 RE: Cyklo LeMans

karelH karelH (#3) » rehor (#2):

jel jsem, taky nechápu :-)

odpovědět | zadáno: před 8 lety

#2 RE: Cyklo LeMans

rehor rehor (#2) » Heri (#1):

se dívám na výsledky a docela mazec, první jednotlivec najel 786 km. Před dvouma rokama jsem to jel v týmu ve 3 lidech, dálo nám to 799 km a stačilo to na 3 místo.

odpovědět | zadáno: před 8 lety

#1 Cyklo LeMans

Heri

Šaratice Jihomoravský kraj. Datum konáni: 08.09.2012 Uzá­věrka: 09.09.2012 Typ: Silnice Délka: 24 hodin Web: volny.cz/lemans

odpovědět | zadáno: před 8 lety


1.7.2014: Aktuálně pracujeme na nové verzi diskuse, rozšíření webu a dalších vylepšeních. Nejdříve na konci léta se můžete těšit na novinky. S dotazy se prosím obracejte na e-mail: info@cyklodiskuze.cz

Copyright © 2006–2014 info@cyklodiskuze.cz, all right reserved.