#1 12 rad pro udržení štíhlé postavy, zdraví a pohody.

svatý 12 rad pro udržení štíhlé postavy, zdraví a pohody.

1. Rozhodnutí je důležité, ale je také třeba ujasnit si, co náš organismus potřebuje 2. Rozdělení denních jídel je poměrně důležité z nutričního i energetického hlediska 3. Snídaně je opravdu základ, ne jen otřepaná věta, ani auto se nerozjede bez paliva 4. Složení jednotlivých jídel by mělo mít návaznost na tělesné biorytmy člověka 5. Pozor na pokles hladiny cukru a s tím hlad, doba mezi jídly nemá být delší než 2–3 hodiny 6. Maso vůbec není třeba jíst denně, byť je to maso libové 7. Dopoledne je čas na sacharidy, odpoledne na bílkoviny a tuky, večer nejlépe na bílkoviny 8. Ovoce je nejlépe jíst ráno a během dopoledne, odpoledne a večer se jí už jen zelenina 9. Ráno je velmi dobré vypít velkou sklenici vlažné vody s citronem nebo čisté vody 10. Jí se v klidu, pohodě a velmi pomalu, zhltnuté jídlo se nestráví, hnije a brzy přijde nový hlad 11. Uzobávat a všelijak mlsat mezi jídly je největší nešvar, v těle se to hromadí jako v popelnici 12. Stres je zabiják všeho a nutí jíst, ale pohyb pomáhá odbourávat napětí a formuje postavu

Do hubnutí je potřeba zapojit hlavu. Proč? V mozku to přeci začíná. Tělo reaguje na to, co si hlava myslí. Dobře nebo špatně.

odpovědět | zadáno: před 3 lety


1.7.2014: Aktuálně pracujeme na nové verzi diskuse, rozšíření webu a dalších vylepšeních. Nejdříve na konci léta se můžete těšit na novinky. S dotazy se prosím obracejte na e-mail: info@cyklodiskuze.cz

Copyright © 2006–2014 info@cyklodiskuze.cz, all right reserved.