Nejprve díky, že takový závod vůbec je. A dík všem organizátorům, pomocníkům atd.
Nicméně pár poznatků a připomínek (aby byl závod příští rok zase lepší): – Úklid trati (Byl jsem se podívat v Seloutkách – tak jsem si půjčil od domácích koště a raději zametl tu ostrou zatáčku od zimního posypu. Kdyby někdo upadl, tak letí do kamenné zídky…)
– Kvalita – poučení – motodoprovodu (Někteří chlapci na těch mašinách asi moc o cyklistice nevěděli, ale trochu si sami zazávodili.)
– Doprovod – uzávěra – trati. (Na čele to budilo dojem, že pojede Obama, ale kdy končí konvoj, nebylo poznat. Dost závodníků jelo už bez ochrany konvoje a dosali se do běžného provozu.)
odpovědět | zadáno: před 8 lety
odpovědět | zadáno: před 8 lety
Nehledě na to, že spousta i zavedených závodů byla letos díky stanovisku PČR stopnuta. V některých krajích vám vůbec závod na silnici nepovolí. Zde je vidět jaké mají radnice a kraje prioryty. Tam jde hlavně o to aby kámarádíčkům tekly prachy za výstavbu předražených cyklostezek od nikud nikam, tím podpora cyklistiky končí. Buďme rádi, že se dá jezdit zatím v OL kraji.
Startovní pole a kvalita organizace byla letos o 100% lepší než v 0 ročníku, ještě se zapracuje na propagaci a není důvod aby to nebylo rok od roku lepší. Snad se pak chytnou další Kraje a budou sami chtít hostit tento závod.
odpovědět | zadáno: před 8 lety
Pánové,trošku osvětlení v této době jsme našli neuvěřitelnou podporo PČR Olomouckého kraje. To je základ bezpečnosti celáho závodu jen na sobotní etapu bylo v terénu 237 policistů včetně MP.Co se týká např.Zlínského kraje tam nás nepustili ani pomalu na radnici naprostý nezájem a bez dobré spolupráce s krajem to prostě nejde.Dalším aspektem je ubytování jen v letošním roce jsme zajišťovali 327 postelí.A cena je jiná pokud tam jste 5dní nebo jeden den.Značení trati, musíme se chovat tak co nám dovolí zákon těsně před průjezdem byla trať osazována šipkami.A o tom jestli jsou někde schopní pořadatelé tak proč neudělají také závod.Nebráníme se spolupráci ale je potřeba pochopit začali jsme z nuly zde nás hodně lidí neprávem očerňovalo a proto jsme obezřetní.Každym rokem posouváme kvalitu dopředu a doufám ,že to bude i příští rok. Jenom povolení vyřizujeme od začátku ledna a máme je hotová těsně před závodem.Nová místa příjdou ale záleží jen na radních jednotlivých měst kam nás pustí.
odpovědět | zadáno: před 8 lety
aspoň něco dobrého pro nás udělal :), mtb maraton a etapový závod po veřejných komunikacích i 1.třidy je úplně jiná věc, co se týče veškerých povolení, to máme kraj a ředitelství silnic a dálnic. Nevím jaké jsou plány na příští rok, nicméně jistě by stálo zato zkusit zase nová místa v rámci regionu.
odpovědět | zadáno: před 8 lety
odpovědět | zadáno: před 8 lety
ze začátku byla řeč, že se to udělá jako náhražka Závodu míru. A ten se jezdil pokaždé jinudy. Ani závodníkům se nelíbí stále jezdit po škaredých silnicích tímto regionem. Schopnosti určitě mají i jiní nadšenci cyklistiky v jiném kraji. Ale někdo to zkrátka nechce pustit jinam. Už vloni psal, že zlínský kraj prý nemá zájem. Kraj nekraj. Když se tu jezdí úspěšně dost závodů MTB s krajskou žáštitou, proč ne silnice? Jen to společně na CCT synchronizovat. Nevěřím, že by to nikdo z kraje nepodpořil. No nemá cenu o tom už psát, je to pryč. Ale…
odpovědět | zadáno: před 8 lety
Vašour to tady vysvětloval tím, že nemá potřebu se přesunovat do jiného kraje, protože vedení toho olomouckého mu jde naruku, pak taky Ivan je tu doma a ten jako šedá eminence je schopen zařídit v podstatě cokoliv
odpovědět | zadáno: před 8 lety
Určitě jedním z partnerů je olomoucký kraj tak se nediv, že se nejede do zlínského.
odpovědět | zadáno: před 8 lety
ale je podivné, že se pořád jezdí na prostějovsku, olomoucku, jesenicku. I ve zlínském kraji by se našlo velice dobrých tras a s dobrými silnicemi. Vypadá to, že je to jen monotypní závod. Vloni, letos, furt v jednom regionu. Tam musí být někdo s někým kamarádšov, že není změna. Ať nikdo netvrdí, že by to tady nešlo uspořádat, že se nenajdou organizátoři a tak.
odpovědět | zadáno: před 8 lety
To je zvláštní, kolik lidí čte a přitom nechápe obsah, holt výzkumy nelžou, čtenářská gramotnost trvale klesá: nepsal jsem že CCT stojí za h…, ale značení na cestě. Asi na to máme různé názory, já si prostě myslím, že nestačí před křižovatkou jedna špatně viditelná rozmazaná šipka, a asi jsem z pravěku, ale bývalo dobrým zvykem označovat díry, ikdyž je jich dnes tolik, že to dá asi hodně práce. Rezervy bych viděl i v propagaci, jako Olomoučák jsem na městě nepotkal jedinej plakát nebo poutač. Samozřejmě, že plusy převažují: kvalitní účast, atraktivní tratě, co jsem měl možnost vidět výborní motopořadatelé jak policisté tak civilní motorkáři, takže za mne určitě palec nahoru. Přijde mi to, že vedení závodu má k ruce málo lidí, na jednoho člověka pak padne hodně práce a pak prostě nejde 100% zvládnout vše, tož tak
odpovědět | zadáno: před 8 lety
Na trati jsem nebyl, ale o výsledky jsem se zajímal a byl problém je najít. Je perfektní, že v ČR vznikl etapáček s mezinárodní konkurencí, ale špatnou mediální prezentací se může znovu pohřbít. V současné době musíš být viděn abys natáhl sponzory a ofiko stránky jsou opravdu silně amatérské. V době čipů a počítačů mít výsledky na netu až druhý den to je bída. No a další propagace byla taky dost slabá.
odpovědět | zadáno: před 8 lety
Ve čtvrtek jsem v 15 00 hledal po Uničově nějaký plakát ,kde bude start časovky družstev a v kolik hodin.Marně.AŽ DOMA na netu po delší době jsem objevil hledané informace.Když se v Uničově jede Český Pohár v Cyklokrosu ,tak zde visí plakáty už měsíc předem asi je cyklokros výš na potravním řetězci jak nějaké CCT.Takže propagace na velmi vysoké ůrovni.
odpovědět | zadáno: před 8 lety
Já jsem navštívil všechny etapy a musím říct, že co se týče organizace, tak nemám co vytknout, sledoval jsem průjezd kolony před pelotonem, uzavření dopravy na křižovatkách a všechno O.K. Auta a motorky nesráží závodníky jako někde jinde,(i když jich je tak 30× méně :)), dokonce i ČT včera vyslala (zapůjčila) vrtulník. Velké rezervy vidím v propagaci směrem k „laické“ veřejnosti, a zařazení alespoň 1 cíle na normální široké silnici, nikoliv na náměstích kde je na 500 metrech 5 zatáček(prostějov). I tak si myslím že v závodech 2.2 UCI se jednalo o nadprůměrný podnik. Toť moje zhodnocení a těším se na příští ročník.
odpovědět | zadáno: před 8 lety
Přiznám se a není to tím ,že jsem na CCT malou měrou podílel a můj názor je Vašour zde se svoji partou vytvořil na naše poměrý něco vyjimečného a ti kteří nic nedokázali zde neuvěřitelně reptají jak to stojí za h… z toho je mě smutno !
odpovědět | zadáno: před 8 lety
ty ses doctenej.no dnes sem koukal vecer na znaceni hp na horni boude!dobra predstava o vzdalenostech…muzu bejt zvedav proc temer nulova propagace?na zavody jiste prispelo mesto,kraj a sponzori??a jako danovi poplatnik se tazu proc nezbylo na propagaci zavodu verejnosti?my skalni priznivci nestacime…melo by to bejt pro obcany a ne jen pro zavodniky a skalni fandy a …
odpovědět | zadáno: před 8 lety
Tak vulgární seš dost konečné značení se provádělo cca 30 min. před balíkem .A co se týká brygádníků tak se přihlásil jen jeden a ten stejně nemohl.
odpovědět | zadáno: před 8 lety
no, tak co jsem viděl ja, tak značeni stalo s prominutim za hovno, na každym maratonu nebo zavodu amaterske ligy je rozhodně lepší, co se tyka pomoci s organizaci při zavodu, byl tu kontakt pro ty, co by se chtěli podílet na organizaci, myslím, žes ho dával Ty. O tom značení tratě vloni nepsal Milous, ale já. Kontaktoval jsem Tě na ten udaný e-mail, jenže jsem Ti nestál ani za zápornou odpověď, takže se prober příště tady nepožaduj žádnou pomoc, když o ni stejně nestojíš…
odpovědět | zadáno: před 8 lety
1.7.2014: Aktuálně pracujeme na nové verzi diskuse, rozšíření webu a dalších vylepšeních. Nejdříve na konci léta se můžete těšit na novinky. S dotazy se prosím obracejte na e-mail: info@cyklodiskuze.cz
Copyright © 2006–2014 info@cyklodiskuze.cz, all right reserved.